Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  125 36343
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ranet et apotek. Vet ikke hvorfor jeg gjorde det av alle ting. Etter å ha ranet apoteket med kamuflasje , så fortet jeg meg og byttet alle klærne mine, inkl sko, og heiv de gamle i containeren.

Spaserte hjem langs fortauet, masse politi passerte meg på vei til apoteket, jeg smilte lurt der de ikke kjente meg igjen.

10 minutter senere var jeg på parkeringsplassen utenfor hjemmet mitt i et borettslag. Der stod det to sexy damer på hver sin side av veibanen jeg gikk for å komme hjem.

Da jeg nærmet meg dem, tenkte jeg olalala, de der kunne jeg tatt LETT…

Plutselig la jeg merke til at de gikk lenger og lenger bakover for å skape plass til at jeg kunne passere mellom dem. I det øyeblikket jeg passerte midt mellom dem, så tok de plutselig tak i meg og slengte meg rett på bakken og i håndjern.

10 mnd fengsel, men fikk samfunnstraff for 3. gang i mitt liv pga formidlende omstendigheter, bl.a. lang liggetid og dokumentert rusfrihet.
Spiste ti bikkjebein, resten husker jeg ikke .
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk 2år og 3 måneder i dom for handling begått i rus på rivotril og amfetamin. Aktor lå ned påstand på 6år og 8 måneder.
De to andre som var med på å kreve pengene, var også ruset på samme drite
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fikk 2år og 3 måneder i dom for handling begått i rus på rivotril og amfetamin. Aktor lå ned påstand på 6år og 8 måneder.
De to andre som var med på å kreve pengene, var også ruset på samme drite
Vis hele sitatet...
Husker du noe av det? Hadde du kunne gjort en slik handling selv om du ikke var rusa på rivo+speed?
Sitat av dinegenfiselukt Vis innlegg
Husker du noe av det? Hadde du kunne gjort en slik handling selv om du ikke var rusa på rivo+speed?
Vis hele sitatet...
Husker glimt av det, kunne aldri aldri gjort noe sånnt uten den komboen av rus. Har ikke rørt piller siden. Er nå helt rusfri og lever normalt med jobb, utdanning på gang, samboer og barn. Angrer veldig men samtidig så førte fornærmede på mange løgner som førte til totalt 15 måneder varetekt før dommen kom. Var blant annet siktet for å ha voldtatt han med et kosteskaft. Syk sak, ble frikjent for de verste punktene som var løgn.
Angrer på det som skjedde den dagen, kommer heldigvis aldri til å gjenta seg.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gjort veldig mye dumt på alko og benzo. Hadde en periode jeg tok veldig mye rivo i tillegg til alko innimellom. Veldig mye jeg ikke husker, men vet f.eks at jeg vertfall tilbringte 2 døgn i arresten så 1døgn i fengsel og noen legevaktbesøk på bare 1 uke. Var helt totalt vekkreist i hode å har nå mange saker fra den sirkustiden liggende hos politiet på meg som er under behandling nå. Blandt annet voldshendelser, truing, knivdrama osv. Nesten litt glad jeg ikke husker så mye da det skjedde så mye jævlig.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ranet et apotek. Vet ikke hvorfor jeg gjorde det av alle ting. Etter å ha ranet apoteket med kamuflasje , så fortet jeg meg og byttet alle klærne mine, inkl sko, og heiv de gamle i containeren.

Spaserte hjem langs fortauet, masse politi passerte meg på vei til apoteket, jeg smilte lurt der de ikke kjente meg igjen.

10 minutter senere var jeg på parkeringsplassen utenfor hjemmet mitt i et borettslag. Der stod det to sexy damer på hver sin side av veibanen jeg gikk for å komme hjem.

Da jeg nærmet meg dem, tenkte jeg olalala, de der kunne jeg tatt LETT…

Plutselig la jeg merke til at de gikk lenger og lenger bakover for å skape plass til at jeg kunne passere mellom dem. I det øyeblikket jeg passerte midt mellom dem, så tok de plutselig tak i meg og slengte meg rett på bakken og i håndjern.

10 mnd fengsel, men fikk samfunnstraff for 3. gang i mitt liv pga formidlende omstendigheter, bl.a. lang liggetid og dokumentert rusfrihet.
Vis hele sitatet...

Du ranet et apotek ja. Men da har jeg et spørsmål, A og B preparater skal holdes i FG-godkjent sikkerhetsskap. Et FG skap veier en del kilo og er som oftest boltet til veggen, du har ikke langt nok tidsrom til å drille det opp før politiet dukker opp. Og krever minst 2 mann til å ta det med seg ut til en bil, så kan du utdype hvordan du gjorde dette?
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Du ranet et apotek ja. Men da har jeg et spørsmål, A og B preparater skal holdes i FG-godkjent sikkerhetsskap. Et FG skap veier en del kilo og er som oftest boltet til veggen, du har ikke langt nok tidsrom til å drille det opp før politiet dukker opp. Og krever minst 2 mann til å ta det med seg ut til en bil, så kan du utdype hvordan du gjorde dette?
Vis hele sitatet...
Veldig sikker på at han fikk de ansatte til å åpne. Veldig sikker på at de oppfordres til å gjøre som raneren sier dersom et apotek blir ranet. Noe annet ville vært svært risikofullt og idiotisk.
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Veldig sikker på at han fikk de ansatte til å åpne. Veldig sikker på at de oppfordres til å gjøre som raneren sier dersom et apotek blir ranet. Noe annet ville vært svært risikofullt og idiotisk.
Vis hele sitatet...
Er jo mer risikofylt det du nevner nå, bli dømt for væpnet ran og risikere 15 år i fengsel? Går du inn ubevæpnet risikerer jo du å bli overfalt fra de ansatte med mindre det er en kvinne. Mens du går inn etter stengetid og risikerer kun å bli dømt for innbrudd som hovedsaklig er inntil 2 års fengselsstraff?
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Er jo mer risikofylt det du nevner nå, bli dømt for væpnet ran og risikere 15 år i fengsel? Går du inn ubevæpnet risikerer jo du å bli overfalt fra de ansatte med mindre det er en kvinne. Mens du går inn etter stengetid og risikerer kun å bli dømt for innbrudd som hovedsaklig er inntil 2 års fengselsstraff?
Vis hele sitatet...
Ganske meningsløst å gå inn om natten når man trenger nøkkel eller kode for å åpne de safene hvor A- og B-preparater er oppbevart.
Husker ikke 🤣😅
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Ganske meningsløst å gå inn om natten når man trenger nøkkel eller kode for å åpne de safene hvor A- og B-preparater er oppbevart.
Vis hele sitatet...
Med en solid plan er det veldig mulig å dra med seg skapet alle A&B preparatene oppbevares ut i en bil, du kan fint drille opp det skapet på 45-60 min med rette verktøy.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Med en solid plan er det veldig mulig å dra med seg skapet alle A&B preparatene oppbevares ut i en bil, du kan fint drille opp det skapet på 45-60 min med rette verktøy.
Vis hele sitatet...
Tipper den saken ville gått dårlig.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Holder tråden i livet her. Ikke en veldig sinnsyk historie her, men for et par år siden da jeg bodde hos faren min hadde jeg tidligere stjålet et brett med Sobril fra min mor. Tror det var sommerferie og jeg var tom for weed så jeg tenkte jeg kunne bli litt pillefjern ved å prøve meg på Sobrilen jeg hadde liggende i skuffen. Satt å gamet med gutta og tok 5-6 Sobril. Jeg kjente ikke noe "rus", annet enn kanskje litt lik tankegang som når du har fått i deg et par pils, men uten å føle deg brisen. Jeg gamet til kanskje 5-6 tiden og på denne tiden hadde jeg tatt hele brettet med Sobril. Husker ingenting etter dette. Det neste jeg husker er at jeg våknet i 11-tiden på kvelden dagen etter til at min far vekker meg. Han spurte hvordan jeg følte meg, og jeg skjønte selfølgelig ingen ting. Etterhvert begynte jeg å klare å legge biter på plass og tydeligvis hadde jeg sovnet ved PCen natten før. Min far hadde vekket meg rundt middagstider og sa jeg så sliten ut og virket fraværende. Jeg hadde tydeligvis sagt jeg var syk osv. og vi hadde tydeligvis spist pannekaker og fått besøk av min søster. Jeg hadde lagt meg noen timer etter jeg sto opp for å så sove helt til 11. Dette var min første og nest siste opplevelse med benzo og jeg for meg virker det som et veldig overvurdert rusmiddel. Det funker fett til å bli kvitt angsten, men har aldri følt noe særlig rus av det (dette kan selvfølgelig bare være jeg som tror jeg edru).
Sendte lange tiriader med snøvlete helt sinnsyke unnskyldninger for hvorfor jeg ikke hadde møtt til jobb de siste dagene.

Traff han på jobb igjen og det var bare klein stillhet. Så sier jeg bare. .. «eh ja. De meldingene. Drit i dem. Det var jo jævlig rart. Det skal aldri gjenta seg.».

Finn til svar et litt tumt «Det var veldig rart ja…» mens han stirra tomt på en lavvo 40 meter unna.

Etter en kort stillhet til ble det knusing og så full latter.

«Alleight skal vi fyke inn?» da sjefen.

«Jepp. Og så fuck det der.»

«Haha ja!»

«allright, vi fyker inn i dagen!»

«Yee».

Det ble aldri nevnt igjen.
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har rana meg selv på rivotril..
Ikke så veldig mye, men da jeg venta på politistasjonen på en kompis som slapp ut fra glattcella og jeg var dritings å pillevrengt da jeg kom for å hente han. Hadde nok vanvittig flaks.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Gikk på toppidrettsskole vgs. Datet en jente som vant NC i balldans. Hadde alt, så tok jeg benzo i en måned og endte med dom på 18 mnd.

Aldri vær dum nok til å tro du har funnet bunnen din igjen sier jeg til meg selv hver dag nå
▼ ... over en uke senere ... ▼
Vet dette er en veldig gammel trå men kommenterer fordi det er mange syke historier her og den bør holdes i live, haha.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg husker jeg var på en xanax rull da jeg var 16 å hadde tante på besøk, det var natta å ho hadde lagt seg, ingen andre var i huset, jeg begynte å gå i alle skuffene oppe for å se etter svarte klær å snowboard briller siden jeg plutselig hadde lyst til å gjøre et brekk i en av butikkene i nærheten, hadde kanskje 3 lag med klær på meg for at jeg ikke dna'et mitt skulle bli funnet, samt engangshansker under noen svarte.

Sykla ut å tok med meg et tungt verktøy jeg prøvde å hamre i ruta på en av matbutikkene, men det endte bare med et høyt ekko smell da ruta var altfor hard, sykla da videre ned en bakke å kom til en dyrebutikk (uten dyr i) å fikk knust opp døra på butikken, gikk så til kassa for å finne kun 1000kr i lapper, prøvde å gjøre alt fort i tilfelle politiet hadde dukka opp på noen slags måte, gikk så ut med penga å sykla hjem igjen.

Dagen etterpå våkna jeg til at mamma kom ned på rommet mitt å at det var noen som ville snakke med meg, det første jeg så var 2 politimenn, Hei ****, vi har mistanke om at du har **brekket**, så vi må ha telefonen din til etterforskningen er ferdig (ellernosånt)'' Jeg så da fort etter hvor telefonen min var å så den på hylla rett ved siden av meg, fikk strakt meg bort til den før jeg prøve å hive den gamle nokia telefonen i den harde betong veggen, men traff da hånda til han ene kisen så telefonen gikk rett i TV'en som ble ødelagt, samt at telefonen enda tydeligvis var på.

Ble kjørt til politistasjon, tatt avhør å fingeravtrykk, ble i avhøret vist en melding jeg hadde sendt til 'EN' kompis om det jeg gjorde, han hadde da sendt det til dem.
Kom da hjem til en latter da jeg så artikkelen om butikk-ranet i 3 nettartikler bla. byens, avis
Vis hele sitatet...
Var dette i Porsgrunn? Fordi jeg husker dette godt lol
Anonym bruker
"Arg Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Feildoserte RC benzo og krasja bilen uten fullkasko. Ble selvfølgelig førerkortbeslag. Nå 6 måneder senere vet jeg fortsatt ikke hvor lenge jeg blir uten førerkort.

Ikke kjør rusa!! Trudde aldri jeg skulle bli en del av den statistikken.
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Siste gang ting gikk over styr satt jeg en fredagskveld og drakk pils for deretter å knaske et par xanax, hadde ingen planer om å dra ut men så kom jo godformen og det var ikke like gøy og sitte å spille lengre. Ble invitert på fest til en kompis som hadde huset til foreldrene for helgen, var vell halvveis inn i blackout på det tidspunktet, hadde også 2g mdma krystaller liggende som jeg tok med, når jeg ankom ble det to Imovane og whisky rett fra flaska i litt for raskt tempo. Formen var god og jeg røpa at jeg hadde tatt med mdma til alle som ville ha, kjørte vell i meg 200mg selv. Nå var det helvete løs, gikk konstant inn og ut av blackout og fant på alt mulig rart som å stikke hull i sofaputene med kniv, kompisene mine måtte flere ganger stoppe meg fra å ødelegge ting eller finne på andre stunts. Toppa seg etter en stund og plutselig sto jeg å pissa ned spisebordet til foreldrene til kompisen min, mitt i pissinga kom en annen kompis og lurte på hva faen jeg holder på med og henta en tørkerull fort som faen, jeg fikk et øyeblikks klarhet i det jeg ble snakket til og skjønte ingenting der jeg sto med kølla ute og de siste dråpene rant ut på teppet under bordet og buksa. Kompisen min var ikke akkurat fornøyd..
▼ ... over en måned senere ... ▼
Gjorde brekk med broren til xn stjal naboens rullator og brøyt oss inn i en kiosk butikk og stjal brus og godteri wtf. Rullatoren stoppet opp i bakken så stjal en sykkel for og frakte alt vi stjal lol. En annen gang gjorde jeg og en kompis brekk på loftet hans og stjal vesker og høytalere
▼ ... noen uker senere ... ▼
Rinkebysvorska‘n
Benzo er noe møkk, eneste er før tannlrge osv den skjønner jeg
Alkohol og benzo er de to tinga som tar livet ditt om du brått ender bruken om du er veldig avhengig
Anonym bruker
"Vant Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har hatt ett par smeller på benzo og alko dessverre. Sist heisatur er flere år tilbake, som jeg bare husker småglimt av som endte dårlig. Det var snø, jeg og kompis var ute relativt lettkledd i en eller annen skog, selv om festen startet i en by langt borte fra noen som helst skog, inne. Ifølge konto utskrift tok vi taxi til nærmeste skog mest sannsynlig. Boomblaster på skulderen og mye brøling husker jeg, og kaldt. Jeg kastet til slutt boomblasteren i et tre når strømmen tok slutt. Har mistanke om at vi vandret rundt uten mål og mening en god stund etter det. Husker jeg ropte på folk som ikke var der, klatret og utforsket, apekatt rett og slett. Kan minnes ett forsøk på å lage en gapahauk, og at det var ekstremt kaldt. MEN så! På ett tidspunkt finner vi begge ut at å gå barføtt i snøen er en super ide, noe så genialt! 100% tilbakestående, det er ikke annet å si. Etter ett par hendelser til, som vi ikke snakket om klarte vi tydeligvis å stable oss hjemover. Aner ikke hvordan, utskriften viste bare én taxi tur. Uansett så hadde den kvelden sin pris, for det helvete vi våknet opp til kunne vi vært foruten. Kompisen min mangler idag de tre viktigste tærne på den ene foten pga av frost skader. Jeg hadde flaks og slapp unna med mindre skader uten amputasjon. Sjokket når benzo tåka la seg var meget stort kan du si og ikke minst smertefullt. Etter X antall operasjoner, amputasjoner og rehabiliteringer senere (mest for min kompis del) kan vi endelig etter flere år le av det, og ikke minst fortelle om det.
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Du ranet et apotek ja. Men da har jeg et spørsmål, A og B preparater skal holdes i FG-godkjent sikkerhetsskap. Et FG skap veier en del kilo og er som oftest boltet til veggen, du har ikke langt nok tidsrom til å drille det opp før politiet dukker opp. Og krever minst 2 mann til å ta det med seg ut til en bil, så kan du utdype hvordan du gjorde dette?
Vis hele sitatet...
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Veldig sikker på at han fikk de ansatte til å åpne. Veldig sikker på at de oppfordres til å gjøre som raneren sier dersom et apotek blir ranet. Noe annet ville vært svært risikofullt og idiotisk.
Vis hele sitatet...
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Er jo mer risikofylt det du nevner nå, bli dømt for væpnet ran og risikere 15 år i fengsel? Går du inn ubevæpnet risikerer jo du å bli overfalt fra de ansatte med mindre det er en kvinne. Mens du går inn etter stengetid og risikerer kun å bli dømt for innbrudd som hovedsaklig er inntil 2 års fengselsstraff?
Vis hele sitatet...
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Ganske meningsløst å gå inn om natten når man trenger nøkkel eller kode for å åpne de safene hvor A- og B-preparater er oppbevart.
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Med en solid plan er det veldig mulig å dra med seg skapet alle A&B preparatene oppbevares ut i en bil, du kan fint drille opp det skapet på 45-60 min med rette verktøy.
Vis hele sitatet...
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Tipper den saken ville gått dårlig.
Vis hele sitatet...
Hei alle dere Jeg kjenner ikke til hva de på apoteket gjorde, jeg gikk inn i ordinær åpningstid, trakk kølapp og fremsatte trusler til damen i skranken med krav om hvilke medikamenter jeg skulle ha. Fikk selvfølgelig ikke alt jeg ba om. Jeg ga forresten en frist på to minutter, så det med lås på skapet kan godt hende at var grunnen til at jeg ikke fikk absolutt alt jeg ba om. Fikk ingen A-preparater, men tror ikke jeg ba om det. Var nok bare B-prep jeg ba om.