Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 815
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg skal søke meg inn på rehabilitering nå, bor i Rogaland. Ruskonsulenten min skulle sjekke hvordan det lå til med ledige plasser rundt om, men jeg lurte på om noen hadde erfaringer med et sted som tilpasser godt for trening? Om jeg skal slutte med rus er vektløfting helt nødvendig og da nytter det ikke med et lite "styrkerom" med 2 apparater liksom.
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Wecare Levanger
Hvis det er 12. trinnsprogramm kan man bli nektet trening en periode så man ikke flykter inn i det og bytter avhengighet.

Veldig forskjellig praksis på behandlingssteder, noen har trening i opplegget andre ikke.

Ville ringt dem og spurt, så er du sikker hvis trening er viktig for deg.

Synes personlig trening er veldig bra hvis man skal slutte med rus, bare det ikke blir så mye at det går ut over viktige ting i livet
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gauselskogen er et bra behandlingsted med mye mer frihet og bedre opplegg enn typ Veksthuset. De har et ok treningsrom med forskjellige apparater og vekter og etter 1 mnd kan du få gå på treningsstudio om du ønsker.