Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3259
Hadde det vært kult hvis Freak hadde hatt en live chat-funksjon, type innebygget Discord-greie hvor alle brukere kan kommunisere, eller hadde det vært tåpelig og unødvendig?
Freak.no har en egen server på Discord som er koblet sammen med IRC-kanalen ##freak på OFTC, så du har faktisk to veier inn til direktemeldinger allerede!
Sist endret av Snillorg; 2. august 2022 kl. 12:35.
Kult!

Men tenkte mer hvis Freak hadde laget sin egen Discord-klone og plassert et chat-ikon i footeren eller noe. Hadde det vært kult? Vurderer å gjøre noe lignende for mitt kommende russeforum.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Det var sånn før.

Nå hadde det vel gitt mer mening å linke til Discord, enn å linke til en webchat koblet til IRC (som folk erfaringsmessig sliter med å skjønne) på en kanal som uansett er tilknyttet den samme Discorden.
Sist endret av robhol; 2. august 2022 kl. 13:07.
Sitat av tafatt001 Vis innlegg
Hvis Freak hadde hatt live chat, ville dere klikket?
Vis hele sitatet...
Nei.

Jeg liker veldig sjeldent andre og snakker naturlig nok heller ikke med de.
Å skrive en linje nå og da, slik som her, er så langt jeg strekker meg.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Er Discorden nede?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Nei Freak discorden er oppe.
For min del hadde det vært veldig velkomment , sleng gjerne ut discord linket som er kobla opp mot IRC-kanalen her så jeg kan chatte casually med folk mens jeg stuker etc. Hadde vært veldig fint da det er svært få jeg har å snakke med , så det hadde vært gøyalt !!
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Linken var i forrige innlegg.
Trivelig miljø på discorden, anbefales.