Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1956
Jeg er på jobb i fremmed by og hoster å harker slik at det går kraftig utover nattesøvn og konsentrasjon på jobb. Jeg har alldrig fått noe slikt av legen før. Hvordan går jeg frem? Jeg stjal det av min mor da jeg bodde hjemme da jeg hostet like mye. Det var det eneste som fungerte.
Ja.

Jeg hadde covid for et par uker siden og fikk utskrevet cosylan over telefonen.

Ikke at det hjalp noe, men det er nå en annen sak.
Trådstarter
Sitat av hestpåpinne Vis innlegg
Ja.

Jeg hadde covid for et par uker siden og fikk utskrevet cosylan over telefonen.

Ikke at det hjalp noe, men det er nå en annen sak.
Vis hele sitatet...
Var det med din fastlege? Jeg ser mer for meg at en eller annen privat er lettere å gjøre slikt med. Hvordan gikk du frem for og få hostesaften uten å virken mistenkelig?
Du er syk. Du hoster mye om natten, som går ut over nattesøvnen. Du ønsker cosylan.

Det er det du trenger å skrive til legen, så enkelt
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg fikk ved video konsultasjon hos Dr dropin, ikke særlig kostbart og konsultasjonen varte max 2 min
Jeg fikk fra fastlegen etter forespørsel på Helsenorge.no
Trådstarter
Det dere alle snakker om er alltså cosylan? Vil ikke legen reagere om jeg spør direkte etter det som om det var valium?
Sitat av aldarico Vis innlegg
Var det med din fastlege? Jeg ser mer for meg at en eller annen privat er lettere å gjøre slikt med. Hvordan gikk du frem for og få hostesaften uten å virken mistenkelig?
Vis hele sitatet...
Ja. Var fastlegen. Jeg bare ringte og spurte om Cosylan.

Tror det er like greit å bare spørre rett frem enn å forsøke å fiske seg frem til det.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, cosylan, jeg spurte ikke direkte etter cosylan, men sa at jeg trengte noe hostesaft så jeg fikk sove på natten. Cosylan er førstevalget har jeg inntrykk av
Cosylan er det eneste som funker, hostesaft fra butikk er jo bare waste av penger. Ingenting mistenkelig i å be om cosylan
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Får du tak i Cosylan nå er du heldig. Det er store forsinkelser i leveranser rundt i landet pga produksjonssfeil. Estimert leveringstid på hovedlagrene er i slutten av august.


Fra felleskatalogen:

Status pr. 20.06.2022: Pågående, ingen tilsvarende markedsførte alternativer

Mangelperiode: 25.04.2022 til 31.08.2022

Årsak: Forsinket levering

Informasjon: Annen behandling nødvendig


Ringerikes Blad
(+) Apotapotekene-advarer-det-er-flere-typer-legemidler-det-er-mangel på nå
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sølvipect comp er et annet alternativ
Rip 8-4-23
Solvicept comp er best. Det har ikke breknings middler og smaker ikke drit som cosylan gjør