Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 5220
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tenker på noe ganske finkornet så jeg slipper å plukke ut halvparten. Skal røykes i pipe.
kjøp en pakke rullings? eventyr er ganske mild, syntes de fleste siggmerkene er ganske like i fordelingen hvis man liker å plukke ut ting
Alltid brukt Lucky Strike Orginal Red og etter å ha prøvd litt forskjellig så havna jeg tilbake der. Camel funka også ok men, litt sterk.

Måtte ty til Lucky True Red her for en stund sia og den var noe rundere en vanlig luckies kanskje.
Petterøes no2
Lucky Strike. Lite kvister og fin tobakk uten noe parfymesmak! Anbefaler å legge noen sigg utenfor pakka minst et døgn før du skal bruke den til å mekke, da får du tørr tobakk som bare er å gni til finkornet perfekt mekk.
Kent white / Kent surround er de svakeste sigarettene. Egner seg bra til mekk.
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Eventyr, rød osv. Ikke bruk ferdigsigg ��
Helt ærlig, det er den siggen du selv foretrekker.
All tobakk blir finkornet pulvermekk så lenge du renser den bra og tobakken ikke er fuktig.
Joda, svakest og minst mulig innhold av alt annet er viktig, men røyk er røyk så da er det egentlig ikke så farlig likevel.
Du ender ikke om med supermegakreft fordi du tilfeldigvis røyket lucky eller blue jeans istedenfor Marlboro
Rip 8-4-23
Ingenting slår en god toasted prince rød!
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Jeg bruker eventyr av tobakk og Lucky om jeg bruker ferdig.
Sist endret av Carmex; 18. juni 2022 kl. 09:11.
Sitat av Sæd Vis innlegg
Ingenting slår en god toasted prince rød!
Vis hele sitatet...
Bor i Køben, kompis er danske som jobber i Pusher Street og han vil si seg helt 100% enig. Det som er den foretrukne i Christiania.
Kent White eller Marlboro Gold
Foretrekker organiske rulletobakk varianter, beste så langt er Raw og Manitou. Ellers er Camel blue et ok alternativ.
Anonym bruker
"Svak Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Syns petterøs lyseblå er best er en del dritt inni den men røyken er så mild så verd det tar 5sek å plukke ut de lange stilkene
Hadde aldri brukt tobakk om det er som du sier at det skal røykes i pipe. Ser virkelig ikke poenget. Men for joint, så foretrekker jeg rulletobakk, gjerne petterøes rød 3. Er ikke glad i weed og hasj mer, men røyker tidvis rullings. Og rullings med changa er også ekstremt flott.
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av JatterMed Vis innlegg
Helt ærlig, det er den siggen du selv foretrekker.
All tobakk blir finkornet pulvermekk så lenge du renser den bra og tobakken ikke er fuktig.
Joda, svakest og minst mulig innhold av alt annet er viktig, men røyk er røyk så da er det egentlig ikke så farlig likevel.
Du ender ikke om med supermegakreft fordi du tilfeldigvis røyket lucky eller blue jeans istedenfor Marlboro
Vis hele sitatet...
Kent white inneholder 8-10 ganger mindre tjære og dritt enn anna røyk jo det er så farlig hva man røyker likevel egentlig.
«Lær» deg heller å røyke rent fremfor å lage en kreftblanding..

Anyways, så er vanlig tobakk mye bedre å røyke på både pipe og rullings enn sigaretter. For både smak og helse. Tobakk er laget nøyaktig for å røykes uten filter og det kjenner man fort at en tørr sigarett ikke er om man er litt våken..

Noen har som uvane og lage tørt pulvermekk, æsj! Da trekker man jo uforbrendt mekk ned i lungene når mekket kommer igjennom maska på risten..

Nei, øv heller på og mekke i fersk rulletobakk og få det skikkelig bra mekka med både god hasj og fersk tobakk, det er det 2. beste alternativet til å røyke rent imo..
Har holdt meg unna nikotin i årevis nå men AMBER LEAF hitter som ingenting annet, føles mye sterke ut enn f. eks. Marlboro Red, så sterkt at jeg har nesten svartna helt ut på det mange ganger.

Kan kjøpes her: Rosselandsveien 6, 4647 Brennåsen
Fikk ikke tak i det i Oslo desverre, sjekka alle Gulating der.

EDIT: Ingen sigg, bare rulletobakk, desverre.
Sist endret av vurezo; 19. juni 2022 kl. 21:35.
Sitat av vurezo Vis innlegg
Har holdt meg unna nikotin i årevis nå men AMBER LEAF hitter som ingenting annet, føles mye sterke ut enn f. eks. Marlboro Red, så sterkt at jeg har nesten svartna helt ut på det mange ganger.

Kan kjøpes her: Rosselandsveien 6, 4647 Brennåsen
Fikk ikke tak i det i Oslo desverre, sjekka alle Gulating der.

EDIT: Ingen sigg, bare rulletobakk, desverre.
Vis hele sitatet...
Amber Leaf var en favoritt når jeg var i Irland!
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kent White da jeg vil ha minst mulig nikotin/tjære og den er den med desidert minst i
gul 3 kjørt gjennom et dørslag
En sigg pr gram, vi brukte alltid lucky strike siden den var roasted.

Evt gul manitou siden den den reneste du får tak i.
Sist endret av eyecandy654; 20. juni 2022 kl. 18:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Røyker bare reint, røyker jeg kif, blander jeg bare med grønt.
Tobakk smaker drit.
Marlboro silver blue homie, cant go wrong
Røyk er røyk har jeg alltid tenkt mtp lungene men cypress hill er intakte ennå og de har vel røykt rent i 40 år , og de røyker 30 cm lange joints.
Hvis du ikke er avhengig av nikotin og ikke trenger tobakk annet enn til mekking så er greengo beste å mekke med

https://shangri-la.no/royke-artikler...te-tobakk.html
Rau prince 100s
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av gekko4u Vis innlegg
Hvis du ikke er avhengig av nikotin og ikke trenger tobakk annet enn til mekking så er greengo beste å mekke med

https://shangri-la.no/royke-artikler...te-tobakk.html
Vis hele sitatet...
Jeg vil ut av egen erfaring nesten si at om man bruker det som mekk, så blir man ikke avhengig av tobakk alene. Sunt er det ikke da.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Valgfri brukertittel
KingofSpades's Avatar
52 8
Kjøp brenneneslete på helsekosten, mye billigere enn tobakk og snaker så og si ingenting.
petterøes lys blå sigg