Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 5984
Noen som vet når siste sesong av Arrow kommer på Netflix og neste sesong av The 100?
Hva med The Flesh?

Er det evt. En device der ute for salg som gjør det mulig å få tilgang til Amerikanske Netflix, så jeg kan se derfra gjennom Chromecast?
Sist endret av Defending; 16. juli 2020 kl. 17:16.
Sitat av Defending Vis innlegg
Noen som vet når siste sesong av Arrow kommer på Netflix og neste sesong av The 100?
Hva med The Flesh?

Er det evt. En device der ute for salg som gjør det mulig å få tilgang til Amerikanske Netflix, så jeg kan se derfra gjennom Chromecast?
Vis hele sitatet...
siste sesong av the 100 er forventet på netflix September 2020, er også en spinn-off in the works
som omhandler tiden før den vi har blitt kjent med i serien... så episode 100 blir seriens finale...

for amerikansk Netflix så er alt du trenger en ordentlig VPN
Trådstarter
Sitat av FeilFreak Vis innlegg
siste sesong av the 100 er forventet på netflix September 2020, er også en spinn-off in the works
som omhandler tiden før den vi har blitt kjent med i serien... så episode 100 blir seriens finale...

for amerikansk Netflix så er alt du trenger en ordentlig VPN
Vis hele sitatet...
VPN hjelper ikke dersom man ønsker å se den på tv-en. Da må man ha en VPN installert i rutern, noe som skal være veldig risikofullt.

Nei, siste sesong, sesong 7 kommer i alle fall ikke før i 2021. Sesong 6 du kanskje mente kommer til høsten?
Sitat av Defending Vis innlegg
VPN hjelper ikke dersom man ønsker å se den på tv-en. Da må man ha en VPN installert i rutern, noe som skal være veldig risikofullt.

Nei, siste sesong, sesong 7 kommer i alle fall ikke før i 2021. Sesong 6 du kanskje mente kommer til høsten?
Vis hele sitatet...

Prøv å google "the 100 Netflix season 7" så ser du at det begynner på
Netflix i september/oktober 2020, serien er snart ferdig på CW...

Ang VPN så trenger det ikke å være så vanskelig som du vil ha det til

Hvilket utstyr er det du har tilgjengelig for å se på serier??

https://www.whats-on-netflix.com/new...tflix-07-2020/
Sist endret av FeilFreak; 16. juli 2020 kl. 19:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
Sitat av FeilFreak Vis innlegg
Prøv å google "the 100 Netflix season 7" så ser du at det begynner på
Netflix i september/oktober 2020, serien er snart ferdig på CW...

Ang VPN så trenger det ikke å være så vanskelig som du vil ha det til

Hvilket utstyr er det du har tilgjengelig for å se på serier??

https://www.whats-on-netflix.com/new...tflix-07-2020/
Vis hele sitatet...
De treffene man får da er hvilke som blir tilgjengelig i USA dette året. Og så tar det ca. 1 år før den kommer til land som Norge.

Jeg har PC, Nettbrett, Chromecast og Google Home (Nordic Edition).
Du kan lett installere VPN på pc eller nettbrett,
for så å se det på tv via casting eller hdmi kabel

alternativet er jo som du sier, å se det på norsk Netflix 1 år senere

Kan anbefale expressVPN, den er veldig stabil om man skal se
Netflix fra en haug med andre land, inkludert usa

Om du vil ha en dedikert boks, så er Nvidia Shield helt genial og lettvint
Sist endret av FeilFreak; 16. juli 2020 kl. 19:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg har sett sesong 7 av the Arrow da jeg bruker vpn.

Nordvpn, funker utmerket for min del. Kan velge mellom cirka alle land utenom nord-Korea så vidt jeg vet
Trådstarter
Sitat av FeilFreak Vis innlegg
Du kan lett installere VPN på pc eller nettbrett,
for så å se det på tv via casting eller hdmi kabel

alternativet er jo som du sier, å se det på norsk Netflix 1 år senere

Kan anbefale expressVPN, den er veldig stabil om man skal se
Netflix fra en haug med andre land, inkludert usa

Om du vil ha en dedikert boks, så er Nvidia Shield helt genial og lettvint
Vis hele sitatet...
Jeg har VPN på PC. Men VPN gjør det kun mulig å se VPN på PC-en og jeg bruker alltid den mens jeg ser på TV-Serier på Netflix og andre slike strømmetjenester.

Hva med Nvidia Shield? Kan man se Amerikanske Netflix på den? Hvorfor i så fall? Har den innebygd VPN eller noe sånt?

Sitat av Villhest2222 Vis innlegg
Jeg har sett sesong 7 av the Arrow da jeg bruker vpn.

Nordvpn, funker utmerket for min del. Kan velge mellom cirka alle land utenom nord-Korea så vidt jeg vet
Vis hele sitatet...
Nå ønsker jeg ikke å se Netflix på PC-en, men på en stor skjerm med god lyd.
Sist endret av Defending; 17. juli 2020 kl. 00:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Defending Vis innlegg
Hva med Nvidia Shield? Kan man se Amerikanske Netflix på den? Hvorfor i så fall? Har den innebygd VPN eller noe sånt?
Vis hele sitatet...
en fantastisk liten boks, litt som smart-tv funksjonen på tvn din.
Bare på steroider, du kan bruke alt av apper inkludert vlc og VPN tjenester.
Og usb om du finner underholdningen på den måten...

koster noen tusenlapper, men definitivt verdt det imo
https://www.komplett.no/product/1144...-shield-tv-pro
Nå ønsker jeg ikke å se Netflix på PC-en, men på en stor skjerm med god lyd.[/quote]

Er jo enkel løsning og bare bruke en HDMI kabel fra PC til TV, fordi da trenger ikke tv-en noe VPN. Den kaster jo bare bildet som vises på pcen.
Psykedelisk bakverk
Trenger jo ikke engang hdmi. På moderne smart-TVer kan man enkelt caste uten kabel eller programvare. Last ned vpn og se i vei, at du bruker PC til andre ting samtidig er jo ikke noe problem