Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2534
Fikk endelig tak i noe i dag, men dette er ikke noe hasj fant eg fort ut av.. Men hva er det egentlig?
Det lukter som matolje, mannen min mener det lukter som harpiks.
Det ser ut som hasj. Mørkt, klissete og løser seg enkelt opp når den er varmet.
Men den brenner ikke, og ikke bobbler når den blir varm.
Og absolutt null funk uheldigvis.

Har allerede sagt ifra til han som hentet at dette var scam, men tviler på at det kommer noe svar fra dealeren.
Er det dette som blir solgt i byen så skjønner eg godt hvorfor di går amok på hverandre om noen selger dette der
Noen som har vært borti det samme som hver hva det er for noe?
Mye buff forsøk på vestlandet for tiden og. Har kompiser som utforsker andre rusmidler nå på grunn av tørken, mange kommer til å starte dårlige vaner nå fordi det knapt finnes kush igjen i landet. Erna er vell happy anyways.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Bilder er lurt
Trådstarter
3 2
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Bilder er lurt
Vis hele sitatet...
Fikk video av det før vi slo til.
Som sagt, det ser ut som skikkelig greier på utsende og konsistens. Når man river av en bit så ser det helt riktig ut, men lukter ikke riktig og brenner ikke
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Vel, hvis disse opplysningene skal være av verdi for andre så må man nesten se hvordan bøffen ser ut.
Men så klart, hyggelig at du tenker på oss, og vil fortelle oss om svindel i disse vanskelige tider, men vi kan jo faktisk
ikke se bønna du snakker om. Men såklart, hyggelig å høre om det.

Tenker da på bilde - for oss andre.
Sist endret av meaculpaUIO; 15. april 2020 kl. 23:53.
Trådstarter
3 2
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Vel, hvis disse opplysningene skal være av verdi for andre så må man nesten se hvordan bøffen ser ut.
Men så klart, hyggelig at du tenker på oss, og vil fortelle oss om svindel i disse vanskelige tider, men vi kan jo faktisk
ikke se bønna du snakker om. Men såklart, hyggelig å høre om det.

Tenker da på bilde - for oss andre.
Vis hele sitatet...
Nå prøvde eg mest å høre om noen andre har samme erfaring med noe slikt, og for å finne ut hva det kan inneholde siden det ikke er hasj som det ser ut til å være.
Men så klart, hyggelig at du svarer og holder tråden livlig.

Men skal få tatt bilde om litt!
Sist endret av Frinnland; 15. april 2020 kl. 23:59.
Here you go. https://www.fakehash.com/

Om du blir fjærn av det så er det enten syntetisk eller så har de blandet inn litt THC olje. Var noen som prøvde å selge den dritten til meg, men jeg har det som en vane med å lukte på greine før jeg gir spenn til uansett hvem det er.
Sist endret av McHigh; 16. april 2020 kl. 00:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har vært borti det samme på sørvestlandet. Det vi fikk var svart- nesten litt mørkelilla. Lukta blanding mellom krydder og hasj. Vi røyka det, og det var noe av det verste drittet jeg har røyka.
MYE kreative buffere både i Oslo og gamle Akershus +Drammen,alt fra brownies til henna... Det finnes ikke stort i Norge,så får du tak i noe ekte nå om dagen,så er man heldig. Veldig mye ran også i forbindelse med kjøp/salg i det siste. Så når man føler seg som en desperat heroinist som må ringe rundt til 20 stykker hver dag for å prøve å finne ekte grønt eller brunt,uten da tar jeg heller en lang pause....
Sist endret av WeedAlot; 16. april 2020 kl. 05:12.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Synd vi ikke fikk bildet, fordi det har ingen verdi for meg å få en lenke til fakehash, den siden har vært vært oppe i snart 10 år nå, og er godt kjent for de fleste i Norge som har engasjert seg i cannabispolitikk.

Det som er interessant, er bøffen "in situ" altså hvordan den ser ut, her i Norge, solgt til nordmenn for å lure, I DAG.
Hva slags nivå legger de som skal bøffe seg på? Hva slags estetiske og aromatiske valg gjør de?

At bøffehasjen i norge vil se ut som en blåkopi av en jpeg fra fakehash.com, er godt mulig, men det hadde jo vært greit å få bekreftet det. Det kom jo ellers masse god informasjon her, fks dette med at den var myk, at den luktet matolje, at den ikke boblet.
For "eksperter" eller "entusiaster" så er vi klar over sånt på et høyt detaljnivå, fordi gode varer kan lukte og se forskjellig ut, men
de bobler som regel på en gjenkjennelig måte, andre sorter blir sorte i det ytre laget når du brenner dem, som er mindre bra,
men har likevel funk.

Så en god beskrivelse av hvordan den oppleves med sansene, kunne vært gjort enda mer informativ og interessant med at et nærbilde av bøffen. Noen av oss er sykelig opptatt av sånne ting, og unnskylder oss ikke.

TLDR: Jeg var oppriktig interessert i et bilde, og syns det kan virke som jeg ble oppfattet spydig. Alternativ forklaring er at man er redd for å legge ut et digitalt bilde av en hasjklump...
Sist endret av meaculpaUIO; 16. april 2020 kl. 22:50.


Fikk tak i noe dritt på sørvestlandet. Lukta svakt av hasj, men absolutt ingen funk. Jævla kyniske koronaprofitører. Måtte de miste alle kundene sine når dette er over.
Sist jeg røyka (påska) så lukta det jo julekrydder med et hint av hasj når man delte klumpen i to.
Sitat av McHigh Vis innlegg
Here you go. https://www.fakehash.com/

Om du blir fjærn av det så er det enten syntetisk eller så har de blandet inn litt THC olje. Var noen som prøvde å selge den dritten til meg, men jeg har det som en vane med å lukte på greine før jeg gir spenn til uansett hvem det er.
Vis hele sitatet...
Er du sponsa av dette selskapet eller? Du har tilnærma null grunnlag for å hevde at det er akkurat dette produktet som flyter rundt i disse dager. Det finnes haugevis av andre måter og lage eller få fatt i forfalska hasjprodukter på.