Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1726
Var nettopp å henta litt heroin, smaker og lukter som det skal men det er i en ganske solid form, kanskje litt steinaktig. Noen som vet hvorfor? og om det er et bra eller dårlig tegn med tanke på renheten? Er snakk om brun pulver heroin forresten :P
Stay lifted!
Brunt pulver eller Stein? Erfaringsmessig er rock et bra tegn, da det er vanskeligere å cute
Hvor er pluto?
Bigman Mikkemus's Avatar
Trådstarter
Sitat av sukkersyke Vis innlegg
Brunt pulver eller Stein? Erfaringsmessig er rock et bra tegn, da det er vanskeligere å cute
Vis hele sitatet...
Alt var brunt pulver når jeg knuste det opp, men kunne ikke smuldres med fingrene for å si det sånn. Men har fått noen linjer i meg nå og den hitta ganske bra for å si det sånn as!
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er ganske vanlig å få rock nå til dags tror jeg. For 14-15 år siden kom det meste i pulver. Aner ikke hvorfor det er blitt sånn
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er ganske vanlig å få rock nå til dags tror jeg. For 14-15 år siden kom det meste i pulver. Aner ikke hvorfor det er blitt sånn
Vis hele sitatet...
Kan være at folk ettertrykkelig spurte etter dette for å få reine varer og at dealere derfor lærte seg hvordan man lagde rocks av pulver.
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heroin intranasalt (snorting) gir en deilig og i min subjektive mening, mer langvarig rus enn skyte det. Mindre farlig lg avhengighetsskapende er det også. I disse tider tar jeg det 1-2 ganger pr helg, ser risikoen for at dette vil skli ut, men i hverdagen jobber jeg på sykehuset (så inntil nå har det vært en stor beskyttelsesfaktor for å ikke ta det på ettermiddagen i hverdagene). Har prøvd å kjøpe amf ved tre anledninger, men blir alltid scammet. Når en hel kvarting ikke gir funk, er det generelt større problem med buff/svindel enn å kjøpe heroin i Oslo.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Heroin intranasalt (snorting) gir en deilig og i min subjektive mening, mer langvarig rus enn skyte det. Mindre farlig lg avhengighetsskapende er det også. I disse tider tar jeg det 1-2 ganger pr helg, ser risikoen for at dette vil skli ut, men i hverdagen jobber jeg på sykehuset (så inntil nå har det vært en stor beskyttelsesfaktor for å ikke ta det på ettermiddagen i hverdagene). Har prøvd å kjøpe amf ved tre anledninger, men blir alltid scammet. Når en hel kvarting ikke gir funk, er det generelt større problem med buff/svindel enn å kjøpe heroin i Oslo.
Vis hele sitatet...
Ekskjæresten min gikk på en hard smell på akkurat det å jobbe innen helsevesenet mens du ruser deg. Hold bruken lav nokk til at du ikke blir hekta. Vet hvor godt det et.