Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1564
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som har testet disse?. Jeg kom over et brett fra Galenika. Hvite med kryss på en side og ingen merking på andre side. Tok en testbit og synes den hadde litt mindre søt/mint smak og litt mer kalk , men er da usikker på om den skal under tunga eller svelges.
Noen som kjenner til Roche og Galenika og har testet begge og kan bidra med info?
Anonym bruker
"Arktisk Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De er bra. Søk i forum før du spør.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
De er bra. Søk i forum før du spør.
Vis hele sitatet...
Jeg har forsøkt å søke , men har ikke funnet noe om de fra Galenika. Hadde ikke hørt noe om de før nå nylig, så har søkt en del rundt generelt på nett også uten å ha funnet svar på så mye annet enn en haug med online nettbutikker som selger de.
Vist du trykker på "rus" deretter "søk i dette forumet" på høgre siden. Håper dette hjelper.
https://freak.no/forum/search.php?searchid=20662522
Anonym bruker
"Kjær Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg kjøpte et brett med Rivo fra Galenkia i Oslo. De funket bra de. Bedre enn de som kom i Roche glassene
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Kuami Vis innlegg
Vist du trykker på "rus" deretter "søk i dette forumet" på høgre siden. Håper dette hjelper.
https://freak.no/forum/search.php?searchid=20662522
Vis hele sitatet...
Takk for tips
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg kjøpte et brett med Rivo fra Galenkia i Oslo. De funket bra de. Bedre enn de som kom i Roche glassene
Vis hele sitatet...
Takk for svar