Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  52 10584
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skrøner eller fakta? Enten bør jeg snarest ta en tur til optiker. Eller så er det mange røverhistorier her. Eller går dere rundt i byen med flakkende blikk som alltid er vendt mot bakken og som tar uendelige mange sveip fra side til side for å speide etter droger? Aldri funnet noe av verdi utendørs.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skrøner eller fakta? Enten bør jeg snarest ta en tur til optiker. Eller så er det mange røverhistorier her. Eller går dere rundt i byen med flakkende blikk som alltid er vendt mot bakken og som tar uendelige mange sveip fra side til side for å speide etter droger? Aldri funnet noe av verdi utendørs.
Vis hele sitatet...
har funnet litt av div småmengder, en bagger cola, noen gram med bønne, dog pleier alltids å speide ned på bakken, gammel vane det, finner mye spennende når man leter
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En gang fant jeg en bagger med 3g cola på gulvet. Var i godteri butikken som ligger ved Oslo S. Var riktignok jeg som hadde mistet den der typ 45 minutter tidligere, men var veldig glad for at ikke en random unge hadde funnet den og tatt det