Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  52 6674
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Hvilken dose? Og merker du noe abstinenser eller annet ubehag de dagene du ikke tar?
Vis hele sitatet...
7,5 mg to av tre dager. Ingen abstinenser eller ubehag, men har lest at z-hypnotika er mer kreftfremkallende (aner ikke hvor mye) enn benzodiazepiner. Kjennes litt mindre «kokt» i skallen etter Vival, som også er en utmerket sovemedisin opp til 15 mg i mitt tilfelle.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
7,5 mg to av tre dager. Ingen abstinenser eller ubehag, men har lest at z-hypnotika er mer kreftfremkallende (aner ikke hvor mye) enn benzodiazepiner. Kjennes litt mindre «kokt» i skallen etter Vival, som også er en utmerket sovemedisin opp til 15 mg i mitt tilfelle.
Vis hele sitatet...
Vival blir jeg litt våken å rastløs av, zopiclone er den med minst bivirkninger på kort sikt jeg har prøvd iallfall.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen som har prøvd Truxal og Vallergan?
Vis hele sitatet...
Brukte Truxal i rehab. Funka godt på meg, de. Fungerer som Quetiapine/Seroquel, men jeg opplevde litt færre bivirkninger av Truxal. Prøvde mye rart, før jeg bestemte meg for å stå på Truxal. Jeg var vel den eneste som foretrakk Truxal der inne. De fleste andre gikk på enten Quetiapine eller Vallergan.