Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  238 50302
Sitat av Ermac Vis innlegg
Ultimate måte å få se boobs/nakenhet på:

Last ned ManyCam. Gå til "Sources" -> Deskop -> Custom Deskop

Så går du til youtube og finner en webcam session med Jonas Brothers, så setter du rammen inni youtube-filmen.
Vips, det ser ut som man prater med Jonas Brothers LIVE.

Ganske morsomt. xD
Vis hele sitatet...
hvis du er så jævla keen på å se 12 år gammle jenter nakne så vær så god
2 peniser på omtrent 20 skifter :P Forstyrrende greier.
Sitat av azoo Vis innlegg
hvis du er så jævla keen på å se 12 år gammle jenter nakne så vær så god
Vis hele sitatet...
Har ikke sett èn 12 åring på CR enda. Viktig å vite hva man snakker om før man uttaler seg.
Sitat av Ermac Vis innlegg
Har ikke sett èn 12 åring på CR enda. Viktig å vite hva man snakker om før man uttaler seg.
Vis hele sitatet...
Regner med han tenkte på Jonas Brothers.
Sitat av Ermac Vis innlegg
Har ikke sett èn 12 åring på CR enda. Viktig å vite hva man snakker om før man uttaler seg.
Vis hele sitatet...
hvem andre enn 12 åringer er så lettlurte å viser seg nakne til jonas brothers?
Sitat av azoo Vis innlegg
hvem andre enn 12 åringer er så lettlurte å viser seg nakne til jonas brothers?
Vis hele sitatet...
Usaklig. Du vet ikke hva du prater om. Finnes trossalt dumme 18-25 åringer også vet du.
Haha, kom over 2 morsomme typer :'D
Virka ganske gode i formen der ja ^^
http://i46.tinypic.com/2a61d9k.png
Sist endret av OnkelBlå; 19. februar 2010 kl. 23:47.
Satt nettopp og chatta med en kineser i godt og vel 30 min. Diskuterte alt fra politikk til matretter. Ganske interessant hvis man treffer noen hyggelige folk.
I FAEN VILLE SATAN.

Hahahah sjuke folk. Var en feit gammal mann som drev tok på seg selv. Øya mine brenner enda!
http://img14.imageshack.us/img14/3473/jihadmini.jpg

Han ble sur på meg. : (
Jeg så faen meg hu derre 4chan jenta!! Bare se på bildet!
Hva er så spesielt med hun?

Uansett ser det ut som juks og fanteri.
Her er en gif animasjon av den jenta..

http://rapidshare.com/files/35318332...60694.rar.html

Bruk programmet "super webcam" og velg bildet som videosource:P
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Sitter på lan nå, noen andre satt på chatroulette og fikk 4 rinkere på rad rekord vil jeg si
Nemez, jeg så også hu.

Haha, btw, jeg presterte å sovne med Chatroulette på den derre Auto Reconnect, så nå har folk sett meg sove i hele natt :P

Våkna opp av en gammel gris som sto å kikka no inni helvette :P
Jeg var der i ca 5 min nå. tenker jeg så rundt 3-4 stk med tissen i handa.
Ja, er jævlig mange. Utrolig irriterende.

Logg på og se nå, så hvis du er heldig ser du meg vaske badet
Sitat av HELEflaska Vis innlegg
Det skal forøvrig nevnes at en viss anonym gruppering på internett frekventerer chatroulette i søken etter såkallte "lulz" og står bak mye av de rare og motbydelige bildene. Det finnes måter å vise frem gifs, bilder og div videoloops i stedet for et ekte webcam.
Vis hele sitatet...
Det var en fyr som hadde på en sånn bollywood film greie :P
Det beste jeg har sett var vel en sexy dame med dildo, ellers er det bare pakistanere med store øyne som har latterkrampe eller peniser :/
Sitat av Bangfish Vis innlegg
Bra underholdning.
Jeg tok på meg full gassmaske, briller og amerikansk miltærhjelm anno 1940...
Så rimelig groteskt ut.

Fikk mange hærlige reaksjoner, men best var vel et par hippielignende folk;
"Dude, How many bodies do you have in your basement"
Vis hele sitatet...
pics?
Tokk på meg briller, hjelm fra seinere yugoslavia , og bandana

Så skikkelig fucktup ut, Men klarer ikke å stoppe å le når andre ler av meg haha
Jeg tar alltid div. objekter, som bagetter, motorsag, gitarer, egg og runker med på cam. Mange brae reaksjoner da ja :P

Som protest på alle runkerne
Haha møtte 3 artige karer fra Usa, han visste meg utstyret sitt og den fine lille plantasjen han hadde bak stuen.
Sitat av Spankyboii Vis innlegg
Sitter på lan nå, noen andre satt på chatroulette og fikk 4 rinkere på rad rekord vil jeg si
Vis hele sitatet...
slår deg med 7 på rad :[ kjipt at jeg vant akkuratt DEN konken da
så en legal stoner fra usa som viste glass etter glass med grønt og tok en liten bonghit for oss der han satt
han hadde MYE grønt alså :O
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Sitat av boblesaft Vis innlegg
pics?
Vis hele sitatet...
Har ikke bilde av de, men er litt småartig samtale jeg hadde nettopp.



Link
Haha :'D
Jævlig bra ^^

Jeg vil ha gassmaske >:
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Jeg ser nå at Chatroulette virkelig har tatt av i Norge. I forrige uke ble websida nevnt i Banden på NRK P3, og sjøl om den ikke ble anbefalt av dem er dette bare begynnelsen på en ny trend blant nordmen og verdens befolkning generelt sett.

Etter et tålig kjedelig lørdagsvorse fyrte jeg opp Chatroulette sammen med et par kamerater. Den første personen som poppa opp var ei søt berte fra Danmark som vi snakket med i førtifem minutter. Etter det vellykkede forsøket var gutta hekta og de ønsket mer. Vi måtte selvfølgelig bla oss fordi en del penisbilder og "show your tits plakater" før vi kom til noen nye interessante mennesker. Våres neste samtalepartner var en femten år gammel gutt som var helt frelst av marijuana, etter noen minutter dro han med seg laptoppen inn i dyrkerommet der tre velpleide planter lå. Deretter satte vi turen mot statene. En ting er sikkert, på lørdagsnatta er mange amerikanere på fylla. Vi møtte på en fyr som skulle verve seg inn i militæret, bimboer fra New York og nerder fra Oklahoma. Utover natta merket vi at det ble mindre skandinaviske innbyggere på Chatroulette. Etter flere titalts desperate forsøk kom vi fram til en helt svart skjerm der vi hørte nordmenn snakke. Noen minutter etterpå fjernet de dekselet fra kameraet og forklarte at de snart var ferdig med nachspielet, det mest bemerkelsesverdige var at de bodde i nabobydelen min.

Du vil faktisk finne et system i Chatrouletteuniverset. Møter du folk fra samme land vil dem mest sannsynelig slå av en prat med deg, men de må finne ut at dere deler samme språk som dem med en gang. De som har gitar vil at du skal komme med en ønskelåt. Flere mennesker foran kameraet er som regel mer populært enn færre. Sist og ikke minst, det som er for godt til å være sant er som regel en GIF animasjon.
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Sitat av OnkelBlå Vis innlegg
Haha :'D
Jævlig bra ^^

Jeg vil ha gassmaske >:
Vis hele sitatet...
Det er egentlig ikke gassmaske, men en filtermaske kjøpt på biltema.
Det ser bare litt sånn ut, så jeg liker å kalle den det.
Ooo :0

Dude, en jeg kjenner sa nettop på Nettby at ho prater med en som har gassmaske D:
Okei! Er det noen som veit hvordan man får lyden man hører på PCn til å bli mic'd? Altså f.eks musikk i media player/youtube etc?

Akkurat som ManyCam bare at det kommer lyd.
Sitat av Simplicity Vis innlegg
Okei! Er det noen som veit hvordan man får lyden man hører på PCn til å bli mic'd? Altså f.eks musikk i media player/youtube etc?

Akkurat som ManyCam bare at det kommer lyd.
Vis hele sitatet...
du velger stereo miks
Sitat av azoo Vis innlegg
du velger stereo miks
Vis hele sitatet...
Herlig, men det kommer ikke opp hos meg. Er det noe jeg må gjøre i Windows (VISTA) for å få det til å komme opp?
Sitat av Simplicity Vis innlegg
Herlig, men det kommer ikke opp hos meg. Er det noe jeg må gjøre i Windows (VISTA) for å få det til å komme opp?
Vis hele sitatet...
aner ikke , har vært sånn hele tiden
Dobbel klikk på volum ikonet i status baren (nede til høyre). Velg alternativer -> egenskaper.
Mikseenhet: "Input"
Merk av den tingen som står stereo miks på
(WinXP)
Hvor er alle disse puppene som blir snakket om?
Går bare i karer som sitter med staken i hånda.
http://bildr.no/image/593613.jpeg
haha, fantastisk
Sitat av Simplicity Vis innlegg
Herlig, men det kommer ikke opp hos meg. Er det noe jeg må gjøre i Windows (VISTA) for å få det til å komme opp?
Vis hele sitatet...
Stereo Mix er disabled by default i vista.

For å slå det på må du: (har engelsk vista)
Åpne control panel
Sound
Trykk på Recording
Høyreklikk på en hvit plass på siden
Huk av på Show Disabled devices og Show disconnected devices
Høyreklikk på stereo mix
Enable
Høyreklikk på stereo mix igjen
Set as default device

Så velger du bare stereo mix på chatrt


Til mopo:
det der er en gif
Sist endret av eclipze; 22. februar 2010 kl. 00:16.
Ikke for å reklamere, men om dere liker konseptet kommer dere til å digge drikkespillet.
Sjekk ut face gruppa: http://www.facebook.com/group.php?gi...6579606&ref=mf

Vi holdt på med det igår, 12 personer ble dritafulle, vi så peniser, damer som viste pupper, folk som hadde sex og fantastisk mye annet rart.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Snakket du med noen og kom borti next-knappen eller ble frakoblet? Prøv http://chatroulette.missedconnections.com/

Laget av en 17-åring fra Moskva faktisk. Artig.
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Jeg har hatt litt forskellige, småmorsomme samtaler i dag.
Alt med hjelm, briller og "gassmaske" selvsagt (se linker).

Dagen startet fint med en veldig kort samtale med en Franskmann som hørte på dårlig musikk.

Etter en del "nexting", traff jeg to smurfelignende jenter fra Danmark og snakket i 30 min ++. Samtalen ble noe blandet Norsk/Dansk og Engelsk.
Først snakket vi om byene vi bor i og Genene våre. Deretter snakket vi en god stund om politiske syn, spesielt Nazisme.
Etter en lengre periode med snakk om seksuell legning, ble jeg usikker på om de faktisk ville gjøre noe sykt med hverandre. Part-time lovers er ikke akkurat noe jeg vet hva er, så det ble en lang, pinlig stillhet til vi ganske hyggelig tok farvel, F9.

Etter det kom jeg over en lang periode med eldre menn som tilfredsstilte seg selv.
10 minutter med vekselsvis "instant nexting" og ronking førte til at jeg traff en litt artig fyr som danset en livlig dans.
Det tok desverre ikke lang tid før jeg uheldigvis traff F9, og den livlige dansen forsvant.

Etter en kortere periode med Gifs og runking kom en annen samtale.
Jeg fikk en smårasistisk samtale med en Asiater. Jeg tror han mislikte holdningen min, litt, siden han viste fingeren hver gang jeg skrev noe. Samtalen ble i det korteste laget, men likevel konstruktiv og lærerik.

Dagens Chatroulette-økt sluttet med en halvtimes diskusjon med en Inder som jeg glemte selvfølgelig å ta bilde av. Vi snakket mye om at jeg var en hvit jævel som tjente penger på å forurense, mens han var en fattig type som ikke hadde råd til kondomer, og at han ville få et titalls antall barn.
Vi snakket lenge om at indiske kvinners kjønnsorgan luktet mindre behaglig en Vest-Europeiskle, og hvor heldig jeg er som har råd til såpe.
Plutselig påstod han at han bodde i hovedstaden i Norge, nemlig Stockholm. Dette virket veldig troverdig siden han ikke kunne et eneste Norskt ord, på de 5 årene han vissnok har bodd her.

En produktiv dag avsluttet med en litt mindre produktiv tominuttersredigering av et selvportrett i Photoshop.
Sitat av Spankyboii Vis innlegg
Sitter på lan nå, noen andre satt på chatroulette og fikk 4 rinkere på rad rekord vil jeg si
Vis hele sitatet...
Bra lanunderholdning det ja. Når jeg var på lan satt noen av gutta på Chatroulette i en liten gamingpause, da han ene spurte om de fikk noen høy cockstreakrewards?
Sitat av Cappy Vis innlegg
Sist og ikke minst, det som er for godt til å være sant er som regel en GIF animasjon.
Vis hele sitatet...

Nuff said..
Sist endret av eclipze; 22. februar 2010 kl. 01:37.
møtte to jenter der, de sa hun ene var lespisk, hun andre sa hun var bifil, så trode de jeg var homo...
Hadde på manycam med en youtube video av the jonas brothers. Så møter jeg en bestefar,bestemor og deres barnebarn som tror at det faktisk var dem. Ungen begynte å vise gitaren sin og fortelle om hvor mye han ønsket å bli som "meg". Etter 3 minutter trykka jeg F9 og la the jonas brothers på hylla for godt...
Sitat av Bangfish Vis innlegg
Jeg har hatt litt forskellige, småmorsomme samtaler i dag.
Alt med hjelm, briller og "gassmaske" selvsagt (se linker).
Vis hele sitatet...
Hvorfor oppfører du deg som en helvetes idiotisk rasistisk homofob drittsekk når du treffer nye folk? Tror du det er sånn folk skal være? Faens tosk.
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Haha, men det er litt rart at de sitter med unge der, med tanke på alle kukene og greier. Jeg hadde syntes det var flaut å sitte der med besteforeldra eller foreldra mine, og finne masse kuker :P
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Hvorfor oppfører du deg som en helvetes idiotisk rasistisk homofob drittsekk når du treffer nye folk? Tror du det er sånn folk skal være? Faens tosk.
Vis hele sitatet...
Ouch, det er vel den jeg er.
Sitat av Bangfish Vis innlegg
Ouch, det er vel den jeg er.
Vis hele sitatet...
Stakkar deg.
Sitat av Bangfish Vis innlegg
Ouch, det er vel den jeg er.
Vis hele sitatet...
Da er det i såfall noe du bør jobbe med. Å sjikanere fremmede pga hudfarge eller at du synes de er stygge, eller bare fordi du vil tøffe deg på internett er ekstremt ukult.
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Da er det i såfall noe du bør jobbe med. Å sjikanere fremmede pga hudfarge eller at du synes de er stygge, eller bare fordi du vil tøffe deg på internett er ekstremt ukult.
Vis hele sitatet...
it's the freaking internett m8 xD
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Da er det i såfall noe du bør jobbe med. Å sjikanere fremmede pga hudfarge eller at du synes de er stygge, eller bare fordi du vil tøffe deg på internett er ekstremt ukult.
Vis hele sitatet...
Jeg kan desverre ha slike tendenser, men det er ikke noe jeg bringer ut i hverdagen. Jeg har da ingeting imot andre med annen bakgrunn, utseende osv.
Jeg har vel et problem med å utnytte dårlige stereotyper på nettet, men det er hverfall noe jeg ikke tror på personlig.

Nå bør vi ikke ta diskusjonen mer offtopic.