Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 7730
Bare lager en ny tråd her da jeg ikke vet om den skulle vær lagt i RC eller legal hights. Og ting ser ut til å bli mer lest og besvart her inne på rusmidler.

Noen som har erfaring med innførsel av dette til Norge?
Er det ulovlig å innføre eller ikke?
Med ulovlig mener jeg at du kan få prikk på rullebladet, bot osv. Jeg mener ikke at det bare blir stoppet i tollen og sendt tilbake fordi man ikke kan henvise til resept eller hva de nå kan spørre om.

Finner det ikke på narkotikalista eller dopinglista... Men lovene her i landet er så diffuse at man ikke vet hva som er lovlig eller ei.
ArbeidsledigProletar
Hvis det ikke finnes på dopinglista eller narkolista så vil du ikke få prikk på rullebladet, da derivatloven som nevnt en million ganger på dette forumet, ikke er effektiv. Du vil da bli bedt om å forevise en resept, har du ikke det, destruerer de eller sender pakka di tilbake.

Og dette ville vel ha vært et RC. "Legal high" er som regel RCs eller en miks av RCs skjult under et kult navn for å få det til å høres kult ut for kidsa. Om det inneholder psykoaktive stoffer i det hele tatt that is. (jada, klar over at mange inneholder urter som skal være psykoaktive, men sjeldent er de det er stor grad).
▼ ... flere år senere ... ▼
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan er loven på det nå?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan er loven på det nå?
Vis hele sitatet...
Er klasset som narkotika, de endret de reglene for flere år siden. Når syntetisk hasj var populært, så endret de bare formelen på det. Nå har ikke det noe å si.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Ingen som bruker det lenger, pga så å si alle ender opp i psykose. Jævla søppeldop. Vart 60 stk ca som endte opp på psyk her pga mdpv.
Det er litt merkelig med det - men i "de glade rc-dager" da alt kom igjennom og en sinnsyk opplevelse etter en annen (måtte jo prøve alt må forstå - og ja jeg vet det er et under jeg lever) - hvor fjernt det virker nå egentlig...

Jeg har lett, eller såvidt flørta med tanken om å sende noen g A-pvp/Mdpv eller Mxe til en avtalt syndebukk - men av en eller anna idiotisk grunn ; det som faktisk funka av shitten og hadde potensiale ; nope, finner ikke.

Merk, jeg har ikke prøvd lengre enn noen kjappe google-søk, og et par world-søk på noen darknet-markeder - og jeg vil ikke vite om det enda går an å finne av "de gode gamle".

Tross alt - jeg hadde ikke levd den dag idag om ikke tolla begynte å gjøre jobben sin på 2010+ tallet

Og likevel ; mdpv føltes ut som psykisk russisk rulett for hver dose, og jeg kunne drømme om 20mg A-pvp intravenøst i 14dager etter at jeg gikk fri - så jeg hadde ikke tatt den sjangsen igjen....