Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1150 197328
Sitat av 3ndgame Vis innlegg
Jeg har ikke fått trykt på knappen, så jeg har ikke fått prøvd å logge inn engang. Så er nok lite vits å sitte å vente på en feilmeldig..
Vis hele sitatet...
Prøv å skriv inn mailadressen din og ikke brukernavnet.
Sist endret av bendiks; 21. april 2012 kl. 02:57.
Jøss, sitter med Open Beta bare, og har spilt meg igjennom noen quest's. Er jeg ferdig alt?
Hjalp seg etterhvert ja har ingen lagg og spellt et parr timer nå, tidligere idag var det håpløst.
Btw hva er maks level på betan?
Sitat av Gomper Vis innlegg
Hjalp seg etterhvert ja har ingen lagg og spellt et parr timer nå, tidligere idag var det håpløst.
Btw hva er maks level på betan?
Vis hele sitatet...
Tror ikke du kommer lengre enn lvl 10.
maxlevel i beta er 13, og det tar deg noen få timer å komme dit.
Sitat av etse Vis innlegg
maxlevel i beta er 13, og det tar deg noen få timer å komme dit.
Vis hele sitatet...
Hvordan kommer man seg til lvl 13 o.O ? Fullførte beta'n i lvl 9?
Sitat av Kalars Vis innlegg
Hvordan kommer man seg til lvl 13 o.O ? Fullførte beta'n i lvl 9?
Vis hele sitatet...
Hvis du går ut av spillet og inn igjen etter å ha fullført, så starter du fra begynnelsen igjen, men beholder lvl, gear osv. Så da kan du løpe igjennom flere ganger for mer XP.
Hvor lenge varer beta? Jeg tenker på hvor mye tid bruker man før man har 'spilt igjennom'?
Sitat av Volch0k Vis innlegg
Hvor lenge varer beta? Jeg tenker på hvor mye tid bruker man før man har 'spilt igjennom'?
Vis hele sitatet...
Første gang, litt over 2 timer. Men etter det har jeg ligget på litt over 1 time på å spille gjennom.
Gikk smertefritt i natt. Ikke noe lag eller noe dritt.
Hero of Time
bronze's Avatar
Nokon som klarer å kople på no? Får berre error 3003 "unable to connect to service or the connection was interrupted" når eg forsøker å kome inn på europa-serveren. Eg klarer å kome inn på "Americas".

Edit: Ikkje "The Americas" heller no lenger.
Sist endret av bronze; 21. april 2012 kl. 18:29.
Sitat av bronze Vis innlegg
Nokon som klarer å kople på no? Får berre error 3003 "unable to connect to service or the connection was interrupted" når eg forsøker å kome inn på europa-serveren. Eg klarer å kome inn på "Americas".

Edit: Ikkje "The Americas" heller no lenger.
Vis hele sitatet...
Det er bare The Americas som er åpen.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Sitat av Volch0k Vis innlegg
Det er bare The Americas som er åpen.
Vis hele sitatet...
Logga bare på med battle.net uten å aktivere noe jeg..

Tok 10 forsøk med server didnt respond men fikk spilt igjennom betaen
Sitat av Alphanio Vis innlegg
Logga bare på med battle.net uten å aktivere noe jeg..

Tok 10 forsøk med server didnt respond men fikk spilt igjennom betaen
Vis hele sitatet...
i så fall har du mest sansynlig Starcraft 2, da kontoen din der blir brukt som battle-tag.
En ting er sikkert, jeg ble frelst av betaen... Var veldig skeptisk i starten, også kom denne fredagen opp og jeg kjeda meg i hjel og leste gjennom denne tråden. "Åpen beta ut helgen" jøss tenkte jeg, jeg har ikke noe bedre å gjøre så da lasta jeg ned betaen og fy flate for en beta det var... Gleder meg til release.
Jeg får i hvertfall fortsatt error 37, så det er jo kult.
Må man laste ned hele veien til optimal, eller holder det til playable på download-baren?
Må si jeg er skeptisk til det nye AH systemet. Har jeg forstått det rett kan man altså kjøpe ingamestuff for ekte penger. Synd hvis rike pappagutter får alt for bra gear ufortjent. Hvem vet kanskje Blizzard selv legger ut stuff for salg, selv om de sier de ikke vil det. Men på den annen side så hadde det jo vært tøft og tjent ekte penger på å selge hvis man skulle få noen kule drops :P
Sitat av OttoSonetto Vis innlegg
Må si jeg er skeptisk til det nye AH systemet. Har jeg forstått det rett kan man altså kjøpe ingamestuff for ekte penger. Synd hvis rike pappagutter får alt for bra gear ufortjent. Hvem vet kanskje Blizzard selv legger ut stuff for salg, selv om de sier de ikke vil det. Men på den annen side så hadde det jo vært tøft og tjent ekte penger på å selge hvis man skulle få noen kule drops :P
Vis hele sitatet...
På hvilken måte blir det noe forskjell fra i dag? Er jo en hau av kjøp og salg av items gjennom tredjeparter i Diablo 2. Blizzard har bare funnet ut at de kan tjene penger på det.
Nei er vel bare jeg som er gammeldags. Den tida jeg spillte wow synes jeg det var latterlig at folk kjøpte gull, kjøpte boost i arena etc. Jeg mener man får mye bedre spilleglede når man må slite litt. Husker godt den gode følelsen da man endelig klarte å komme seg opp på 2k rating i 2v2 etter lang tids spilling.
Sitat av OttoSonetto Vis innlegg
Nei er vel bare jeg som er gammeldags. Den tida jeg spillte wow synes jeg det var latterlig at folk kjøpte gull, kjøpte boost i arena etc. Jeg mener man får mye bedre spilleglede når man må slite litt. Husker godt den gode følelsen da man endelig klarte å komme seg opp på 2k rating i 2v2 etter lang tids spilling.
Vis hele sitatet...
og ingen tvinger deg til å gjøre det. Selv kommer jeg nok aldri til å bruke ekte penger på å kjøpe ingame ting - men noen folk liker å gjøre det. Og de hadde gjort det uavhengig om Blizzard hadde implementert det eller ikke.

For min del blir jeg å farme gearet, eller kjøpe ting for in-game gold.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Vil det si at man i teorien kan farme 24/7 og selge items og få ekte penger for det? Sounds like a hoot!
ArbeidsledigProletar
Skuffa over åpen beta. Fy faen så enkelt dette spillet er. Diablo II var mye vanskeligere, selv på normal, ingen skremmende special mobs, vi spilte solo, duo og med tre stykk, ingen av gangene møtte vi named mobs som utgjor noe trussel osv.

Vanvittig kjedelig. Blir ikke å kjøpe Diablo III før det er på tilbud. Blizzard skuffer igjen.
De første questene er jo en tutorial. Du kan ikke forvente at det skal være så vanskelig.
Godt med smør
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Skuffa over åpen beta. Fy faen så enkelt dette spillet er. Diablo II var mye vanskeligere, selv på normal, ingen skremmende special mobs, vi spilte solo, duo og med tre stykk, ingen av gangene møtte vi named mobs som utgjor noe trussel osv.

Vanvittig kjedelig. Blir ikke å kjøpe Diablo III før det er på tilbud. Blizzard skuffer igjen.
Vis hele sitatet...
Personlig synst ikke jeg diablo 2 ga ett snev av utfordring så tidelig i spillet, kan det være at du romantiserer det gamle litt vel mye?

potionspamming og dritt gear med stor D holdt meg gående null problem whatsoever helt frem til Andariel som er slutten på ACT 1 normal? jeg er ingen ekspert, men dette var det som kom fram når jeg tenker på hvor vanskelig diablo 2 var :P

Og dette er jo bare 1/3 av ACT 1 såvidt jeg har skjønt :P jeg personlig tror ikke skikkelig motstand kommer før lvl 21 når du har alle skillslots unlocked, og 2(???) passives, samt de fleste mekanismer inne. Jeg tør ikke spekulere så mye med tanke på hvor lite vi får prøvd, men i teori er jo de mange mekanismer så langt, skal bli artig å se om de holder ting i check som blizzard forventer :P

Om du skal ha motstand i beta så må du vertfall garantert starte ny char hver gang, da lvl 13 med ok gear får deg til å grille det aller meste på beta innen sekunder :P
ArbeidsledigProletar
fremdeles har du special mobs, og named som rakanishu som kan fint drepe deg om du ikke er våken, andariel er ikke vanskelig, men fremdeles så var nok Diablo II mye vanskeligere OG morsommere enn det nye. I tillegg er skillsystemet ufattelig teit og konsollifisert for de tilbakestående som spiller på konsoll.
Sitat av Batabusa Vis innlegg
fremdeles har du special mobs, og named som rakanishu som kan fint drepe deg om du ikke er våken, andariel er ikke vanskelig, men fremdeles så var nok Diablo II mye vanskeligere OG morsommere enn det nye. I tillegg er skillsystemet ufattelig teit og konsollifisert for de tilbakestående som spiller på konsoll.
Vis hele sitatet...
husk at du kun har spillt begynnelsen av første akt, skeleton king er ikke slutten av første akt ut i fra det jeg har hørt. Og om jeg går ut i fra det vil jeg i det faktisk er litt vanskeliggere i begynnelsen enn diablo 2.

Skilsystemet liker jeg også bedre. Forstår ikke helt hvorfor folk fortsatt sverger til det gamle "pen and paper" skill systemet. Hvor man måtte plassere stat-points og slikt. Det er bare unldvendig tungvindt. Og ender med at >90% av spillerene bare googler "best build [class]", og følger denne til punkt å prikke. Akkurat som folk gjorde i diablo 2.
Prøvd Diablo 2 så vidt det var en gang her for ikke så lenge siden. Synes det virket greit, men en smule utdatert. Så var det en venn av meg idag som sa at jeg måtte prøve beta til nr3. Gjorde det da og har ikke gjort noe annet idag. Satan hvor bra det var.

Spilte gjennom hele betaen som barbarien og wizzard.
ArbeidsledigProletar
Sitat av etse Vis innlegg
husk at du kun har spillt begynnelsen av første akt, skeleton king er ikke slutten av første akt ut i fra det jeg har hørt. Og om jeg går ut i fra det vil jeg i det faktisk er litt vanskeliggere i begynnelsen enn diablo 2.

Skilsystemet liker jeg også bedre. Forstår ikke helt hvorfor folk fortsatt sverger til det gamle "pen and paper" skill systemet. Hvor man måtte plassere stat-points og slikt. Det er bare unldvendig tungvindt. Og ender med at >90% av spillerene bare googler "best build [class]", og følger denne til punkt å prikke. Akkurat som folk gjorde i diablo 2.
Vis hele sitatet...
Fordi valg skal ha konsekvenser og at karakteren din ikke nødvendigvis skal være lik alle andres, valgfrihet er vel det der går litt ut på. Nå er det cookiecutter recipe builds. ALle har det samme formulaet. Kjedelig.
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Fordi valg skal ha konsekvenser og at karakteren din ikke nødvendigvis skal være lik alle andres, valgfrihet er vel det der går litt ut på. Nå er det cookiecutter recipe builds. ALle har det samme formulaet. Kjedelig.
Vis hele sitatet...
Før var det jo cookie-cutters også. Som sagt, noen folk tok seg god tid og fant ut hva som var det beste, og la det ut på forumet. Folk kopierte så disse buildene. Var ikke akkurat stor variasjon mellom ulike hammerdins. Hva hjelper det med valgfrihet når alle bare går på nettet å finner seg en cookie-cutter build?

Slik det er nå har du egentlig en mye større valgfrihet og variasjon om de får balansert ting ordentlig. Men et godt utvalg av ulike spells - som endres drastisk ut i fra hvilken rune du bruker på den. Og Blizzard har selv sagt at de ikke ønsker at en kombinasjon skal være den beste, og at de vil jobbe som at alle ar en litt ulik spesialitet de er god på - men ellers er cirka like sterke. Og at det derfor er opp til spilleren å velge spells, fremfor å gå på internett å finne ut et build.
1 time til det er oppe igjen :-)))))
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/3811455085

Her har dere en god informativ tråd, som tar for seg alle klagene folk har om diablo 3 - og hvorfor det er så mye dårliggere enn diablo 2.
Spilt gjennom betaen med alle classes! Var veldig skeptisk til spillet (aldri spilt Diablo), men må si det oversaket og engasjerte som bare det! 15. mai, Y U NO SOONER!?
Gleder meg til å se de som klager over hvor lett det er prøve seg på Hellmode ^^
Sitat av Rediver Vis innlegg
It's gonna be legen.....wait for it....
laggy!
Vis hele sitatet...
Haha, lo godt av den

Til tross for at jeg spilte på nettet på folkehøykolen, som ellers er ganske ræva, var det ikke så alt for mye lag for min del Må si nok en gang et jeg virkelig digget gameplayet i betaen! Spilte WoW i 4-5 år og ble rett og slett møkklei, blir artig med noe nytt, som minner litt
Godt med smør
Sitat av etse Vis innlegg
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/3811455085

Her har dere en god informativ tråd, som tar for seg alle klagene folk har om diablo 3 - og hvorfor det er så mye dårliggere enn diablo 2.
Vis hele sitatet...
Regner med du var sarkastisk, har såvidt begynt å lese i gjennom selv. Og det er rimelig objektivt og jeg ser mye lovprising.

Virker mer som en FAQ for overflommen med teite argumenter om hvorfor d3 kommer til å suge, har blitt en del sånne tråder nå. Men jeg skal kanskje lese i gjennom hele tråden, eller vertfall OP før jeg uttaler meg mer.
Sitat av Apeloff Vis innlegg
Regner med du var sarkastisk, har såvidt begynt å lese i gjennom selv. Og det er rimelig objektivt og jeg ser mye lovprising.

Virker mer som en FAQ for overflommen med teite argumenter om hvorfor d3 kommer til å suge, har blitt en del sånne tråder nå. Men jeg skal kanskje lese i gjennom hele tråden, eller vertfall OP før jeg uttaler meg mer.
Vis hele sitatet...
er i hovedsak kun førsteposten (eller postene) som er noe særlig å lese der. Ja den er subjektiv, men jeg føler han har gode argumenter. Spesielt relatert til hvordan stats-systemet er. Altså at modulering av stats ikke er fjernet fra spillet er fjernet (som mange klager over) men heller flyttet over til items og gems.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Hvor er D3 billigst?

Cd key or whatever.
Sist endret av uaexed; 26. april 2012 kl. 19:35.
ArbeidsledigProletar
Sitat av etse Vis innlegg
er i hovedsak kun førsteposten (eller postene) som er noe særlig å lese der. Ja den er subjektiv, men jeg føler han har gode argumenter. Spesielt relatert til hvordan stats-systemet er. Altså at modulering av stats ikke er fjernet fra spillet er fjernet (som mange klager over) men heller flyttet over til items og gems.
Vis hele sitatet...
Du bestemmer ikke stats selv, men basert på hvor heldig du er med drops?
Ja jøss, ikke overbevist.
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Du bestemmer ikke stats selv, men basert på hvor heldig du er med drops?
Ja jøss, ikke overbevist.
Vis hele sitatet...
Slik jeg har forstått det kan du endre stats på gearet du finner, ganske likt enchangts / gems i World of warcraft - bare de i diablo skal ha mye større betydning. Man kan da prioritere om man vil satse på masse liv, damage eller mer mana f.eks.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hørte at Diablo 3 tok kun 9 timer på å runne... Dette kan vel ikke stemme?
Kan noen bekrefte/avkrefte dette?
Ble litt små bekymra nå siden jeg bestilte det i går.
Sitat av ParadiseCity Vis innlegg
Hørte at Diablo 3 tok kun 9 timer på å runne... Dette kan vel ikke stemme?
Kan noen bekrefte/avkrefte dette?
Ble litt små bekymra nå siden jeg bestilte det i går.
Vis hele sitatet...
Ingen veit hvor lang tid det tar å gå igjennom D3 siden det ikke er tilgjengelig enda.
Ingen har gått igjennom spillet og ingen vil heller gjøre det på en god stund.
Bare det lille vi fikk se i Beta tok ca 45 min å fullføre, så 9 timer er for drøyt.
Dette her har jeg sett frem til så lenge, endelig nærmer det seg
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Ingen veit hvor lang tid det tar å gå igjennom D3 siden det ikke er tilgjengelig enda.
Ingen har gått igjennom spillet og ingen vil heller gjøre det på en god stund.
Bare det lille vi fikk se i Beta tok ca 45 min å fullføre, så 9 timer er for drøyt.
Vis hele sitatet...
Ok, tenkte bare at Blizzard hadde kommet ut med en uttalelse om det, og tenkte at det ikke heller var urealistisk siden Bethesda gjorde det samme med Skyrim...
Sitat av ParadiseCity Vis innlegg
Ok, tenkte bare at Blizzard hadde kommet ut med en uttalelse om det, og tenkte at det ikke heller var urealistisk siden Bethesda gjorde det samme med Skyrim...
Vis hele sitatet...
Jeg brukte over 50 timer før jeg var ferdig med alle quests i Skyrim.

Hvis D3 blir som D2 tar det ikke allverdens tid å spille gjennom, men så er det flere vanskelighetsgrader, mange forskjellige klasser og sånt.
Sitat av uaexed Vis innlegg
Hvor er D3 billigst?

Cd key or whatever.
Vis hele sitatet...

Kjøp det på battle.net , det koster litt over 400 kr og da kan du installere det nå slik at du kan begynne og spille med en gang det blir sluppet.
Nok en liten Pre-teaser folkens
Enjoy!

Diablo 3 Wrath
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
unboxing av collectors edition
http://www.youtube.com/watch?v=LDDSUdDXOok (tysk tale, engelsk undertekst)
Sitat av Frufsa Vis innlegg
unboxing av collectors edition
http://www.youtube.com/watch?v=LDDSUdDXOok (tysk tale, engelsk undertekst)
Vis hele sitatet...
*Droool

Skal kjøpe collectors edition, men inntil videre må jeg nøye meg med
Digital version.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
*Droool

Skal kjøpe collectors edition, men inntil videre må jeg nøye meg med
Digital version.
Vis hele sitatet...
har forhåndsbestilt ce, gleder meg som en liten unge til 15!