Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2782
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Venn av meg sier han har fått tak i grønt, men er litt skeptisk siden det er ganske uvanelig hvor jeg bor (nordnorge) .. er litt bekymra for hvis det er syntetisk itilleg (bryr meg fint lite om det er brunt eller dårligere kvalitet sålenge det gir meg en buff og ikke er syntetisk) fint med tips om hoved tingene som stikker seg ut med syntetisk.

(vet at det er poster om dette tideligere, men de er så lange, fint hvis noen kunne komme med de generelle punktene (: )
Av erfaring så er syntetisk sjeldent og holder en viss syntetisk - ekte ratio. Konkluderer med at det skal mer til for å finne syntetisk i Nord-Norge enn i Oslo. Har flere bekjente i nord som aldri har hatt trøbbel med dette.
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Good good, da er jeg set håper jeg. takk for svar (:
Du lukter jo ganske fort om dt er weed
Anonym bruker
"Nummen Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Får kjøpt grønt å brunt hele tiden, fantastisk av begge deler. Aldri vært bortig noe syntetisk her men så har jeg supre kontakter. Troms
MYE weed i salten i hvertfall.