Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 2205
Fikk nylig en forsendelse av noen 150mg piller med armodafinil, så valgte å skrive en rapport om den fantastiske opplevelsen jeg hadde.
DAG 1

Kl. 16:00: Tok 150mg Armodafinil en time etter en indica joint. Kjente ingenting med en gang, ettersom den bruker lenger tid på å metaboliseres enn modafinil.
Kl. 18:00 Blir henta av kompis og drar å spiser middag med han og mora. Jeg merker ingenting enda, bortsett fra at slappheten fra weeden ikke er like merkbar, og jeg bare føler meg åpen for alt og avslappet.
19:00 Vi spiser middag, og jeg legger klart merke til alt fettet og fuktigheten i kjøttet vi spiste, og jeg ser neste hvert eneste fiber i kjøttet. Er veldig fokusert på dette, men samtidig veldig sosial og klar for å prate med moren, og koser meg veldig.
21:00 Sitter med kompisen og spiller xbox, og kjenner meg veldig energisk, og er veldig engasjert i spillet.
23:00 Har kommet meg hjem og kjenner peaken nærme seg. Føler meg rastløs og at jeg må gjøre noe, bestemmer meg for å tjene litt bitcoin.
01:00 Peaken har truffet meg, og jeg cruiser veldig høyt. Er svært energisk og kjennes ut som jeg kan gjøre alt samtidig. Jeg tenker både på skole, julegaver, matematikk og bitcoin samtidig, og har aldri opplevd noe slikt før. Det er som jeg manuelt kan bestemme hvilke deler av hjernen skal tenke på hva, og jeg måtte roe ned tankene etter 10 minutter ettersom jeg begynte å bli sliten.
02:00 Er urolig og redd for at jeg har tatt for mye. Bestemmer meg for å tracke ned litt mer weed.
03:00 Møter med dealer og deler to sativa-joints. Når jeg går gjennom byen på vei hjem opplever jeg hallusinasjoner og en slags psykedelisk effekt jeg sliter å beskrive, men jeg skal prøve. Jeg gikk med hetta på, og måten jakka gnissa mot hodet mitt lagde en slags rytme, som jeg til slutt ble veldig engstelig og redd over, så jeg tok av meg hetta

Etter 5 minutter begynner jeg å høre sirener langt unna, men de føles ikke ekte ut. De flytter seg fra nord til sør, fra øst til vest, og er veldig veldig langt borte. Sirenene har også en slags reverb effekt, og det høres ut som om 5 politibiler har aktivert sirenene med 1 sekund mellomrom. Dette var ekstremt skummelt, og var redd. Byen var helt stille, og sirenene er det eneste som fyller hodet mitt.

Plutselig bytter jeg over til en slags dyp tankegang, og tenker over hvor langt jeg har gått, og hvor mange kalorier dette har brent. Så går tankegangen over på hvordan mennesker måler kalorier, og hvorfor vi fant opp denne måleenheten. Det å lese notatene jeg har tatt om dette i ettertid er svært gøy.

04:00 Sitter i sofaen hjemme og prøver å lære meg Java, og holder på med dette i 2 timer. Innimellom opplever jeg at synet mitt er påvirket. Alle fargene er veldig skarpe, og jeg føler at jeg kan se hver minste pixel på skjermen.

06:00 Gir opp med Java og bestemmer meg for å cruise rundt på nettet.

08:00 Bestemmer meg for å legge meg etter nesten 12 timer med trip.



Når jeg våknet dagen etter følte jeg meg ikke mer sliten enn jeg gjør når jeg røyker hasj, så var bare litt frokost så var dagen igang. Doserte klokken 8 på kvelden dagen etter, men med kun 75mg, dette var ikke like effektivt. Anbefaler dette sterkt, men ikke kombiner med cannabis første gang, var ganske heftig opplevelse for en nybegynnner som meg