Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1398
Anonym bruker
"Rik Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, lurer på erfaringer med å oppnå en fin amf rus flere dager på rad? Sover om natten men når jeg kjører på igjen dagen etter blir jeg bare giddaløs tips? Ps; er bra vare.
Anonym bruker
"Rik Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tar magnesium og prøver å spise proteiner +++
Min erfaring er at det er umulig. Eneste som virker når det blir sånn er å ta en pause (dopaminet må komme i balanse igjen). Og den pausen må etterhvert bli lengre og lengre.
Umulig å ikke bygge toleranse, men prøv å spise sunt og supplementer med L-tyrosine. Nedreguleringen av reseptorer kan man ikke unngå, men hvis du unngår å gå tom for byggestoffene som trengs for diverse neurotransmittere hjelper det en god del. Spis underveis i rusen også, gresk/tyrkisk yoghurt er lett å få ned og inneholder en del tyrosine og andre viktige næringsstoffer.
Effekten vil logisk nok være bedre den første dagen enn dagene etterpå. En får som regel grei virkning dagene etterpå også, men å drive på noe særlig lengre enn det vil være litt bortkastet etter min mening, spesielt hvis du tar i betraktning at dopamin lageret i skallen i større eller mindre grad blir svidd bort jo lengre du holder på. Det er vel ganske individuelt hvor lang tid det tar før dopaminnivået er på normalen igjen så det er ikke noe mirakelkur for å hente seg inn igjen, du må bare gi hodet litt tid.

Du vil naturligvis nok ha effekt på dag tre, fire og fem også, men ikke på samme måte. "Godfølelsen" vil være markant mindre og du vil i tillegg være ekstra sårbar for å havne i en rusutløst psykose. Spesielt med lite søvn.

Så har jo dosering en del å si også. Hvis du starter med en hestedose første dag, da vil det i mindre grad ha like god effekt dagene derpå kontra en eller to små linere.

Og hvis jeg var deg, ville jeg holdt på maks 1-2 dager. Går fort rett vest med livet og psyken din om du kødder for lenge med de greiene der. Når det er sagt så kjenner du jo psyken din best og forhåpentligvis vet hvor grensa går.
Den som bare er der
Godfølelsen hos meg forsvinner etter andre kanskje tredje stripen. Å finne en måte på å tvinge fram godfølelsen over lengre tid er jo oppskrift på avhengighet
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er ødelagt etter 2 års bruk av amfetamin. Nervesignalene ned til bena er betydelig nedsatt. Er blitt 100% ufør pga dette. Stopp mens dere ennå kan. Det gjorde ikke jeg og jeg skulle gjerne gitt lillefingeren for og kunne gjort om skaden som har skjedd.