Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1477
Hei, jeg har hatt ett problem med ruteren og at jeg ikke får tilgang til ruteren, så jeg får ikke endret på passordet eller fjernet det.

Jeg måtte skrive inn en IP adresse som var: 192.168.**.* (Sensurerte siste numrene) og det fungerte, men så må jeg ha et Brukernavn og passord.

Og da oppstår problemet, Får ikke logget inn!

Og på selve ruteren så er det en klistrelapp der det står så mye som: SN: 8 Siffer og PR: 4 Siffer. Og på øverste rekka stod det 10 tall og 2 bokstaver.

HJELP? Må virkelig få fjernet passordet fra ruteren min. :S
Sitat av SpilleNerden Vis innlegg
Hei, jeg har hatt ett problem med ruteren og at jeg ikke får tilgang til ruteren, så jeg får ikke endret på passordet eller fjernet det.

Jeg måtte skrive inn en IP adresse som var: 192.168.**.* (Sensurerte siste numrene) og det fungerte, men så må jeg ha et Brukernavn og passord.

Og da oppstår problemet, Får ikke logget inn!

Og på selve ruteren så er det en klistrelapp der det står så mye som: SN: 8 Siffer og PR: 4 Siffer. Og på øverste rekka stod det 10 tall og 2 bokstaver.

HJELP? Må virkelig få fjernet passordet fra ruteren min. :S
Vis hele sitatet...
Hvorfor skjuler du IP adressen? Det der er ikke IP adresse fra ISP

Btw, har du prøvd å resette routeren da? Holde knappen i ca 5 sec ?
Må logge inn med den Ipen her ''192.168.10.1'' og det skrev jeg inn i en ny fane. Da må jeg også ha et brukernavn og passord, og nei har ikke prøvd og resette ruteren.

Trur ikke det er en reset knapp engang :S Er bare masse plugins til Tv, TLF og internett.
Har du prøvd brukernavnet admin og passord admin ? Mener at det skal være en liten knapp på routeren som er til resetting..
Har du modelnavnet?
Kan dette være modellnavnet?: 00219618E2C0

Eller: 21630912

Eller: 0809

Det er alle nummerene som er på boksen.
Ser ut som serienummer og noe annet. På de telsey routerne jeg har funnet, er det admin/admin som er standard.
Prøv blankt, admin/1234 eller admin og blankt.
Ingen av alternativene funker
Sitat av SpilleNerden Vis innlegg
Ingen av alternativene funker
Vis hele sitatet...
Okay, prøv dette:

Boot into failsafe mode

Unplug the router's power cord.
Connect the router's LAN1 port directly to your PC.
Configure your PC with a static IP address between 192.168.1.2 and 192.168.1.254. E. g. 192.168.1.2 (gateway and DNS is not required).
Plug the power in. The Power LED will light up
Wait for the Power LED to start flashing
As soon as the Power LED is flashing immediately press Reset and a few times .
If done right the Power LED will quickly flash 3 times every second.
You should be able to telnet to the router at 192.168.1.1 now (no username and password)
What to do in failsafe mode?

NOTE: The root file system in failsafe mode is the SquashFS partition mounted in readonly mode. To switch to the normal writable root file system run mount_root and make any changes. Run mount_root now.

Forgot/lost your password and you like to set a new one
passwd
Vis hele sitatet...