Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  424 53689
Noen som vet om Max har kjøpt rettighetene til sesong 4 av denne utsøkte serien ?

Sesongen ble som kjent utsatt pga fryktet konkurranse fra andre selskaper og programmer og vil ikke komme på skjermen i statene før i juli i år
Sist endret av Enesheen; 9. februar 2011 kl. 02:23.
Aner ikke, ser den på pc'n, norge var for trege med å få Breaking Bad på skjermen, jeg var i sesong 3 og det hadde enda ikke kommet, og så ser jeg breaking bad sesong 1 på dvd på ops, gitt opp TV norge for lenge siden =p
Men mest sannsynlig kommer Max til å kjøre serien til sin slutt, er jo tross alt noe av det beste på tv =D
Aldri kost meg så mye med en serie før! Klarer nok ikke å vente til den kommer på norsk tv, og hvertfall ikke vente hver mandag på ny episode der.
Serie med reklame? Uaktuelt. Men det kommer nok, 2 år etter det har gått i USA.
Noen som vet når sesong 4 blir sendt i USA?
Sitat av kuri Vis innlegg
Noen som vet når sesong 4 blir sendt i USA?
Vis hele sitatet...
Les første post?
Juli er verdt å vente for en serie som denne
Ja det er det! En av de beste seriene jeg noen gang har sett.
Ikke frykten for andre serier som er grunnen til at denne serien har anderledes sendetid enn tidligere sesonger i år. Men de ville gjør om det slik at serien ikke fikk nominasjoner nesten et år etter sesongene var ferdig som tidligere. Nå slutter sesongen rett før Emmy-awards går av stablen, og blir da normalt tatt i betraktning. Det i tillegg til at serien skal være lead-in for en annen serie fra AMC.
Sist endret av Pantoliano; 14. februar 2011 kl. 15:52.
Klarer nesten ikke å vente til sesong 4 starter. Er dessverre litt for lenge til
Da var jeg tilbake etter litt over en uke på blokkelisten

Vi får bare smøre oss med tolmod og se frem i mot sol og sommer og Breaking Bad !
Sist endret av Enesheen; 16. februar 2011 kl. 14:30.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Gleder meg som en liten unge til sesong 4, har nettopp sett ferdig alle sesongene for 2. gang <3
Elsket siste episode av sessong 3! Klarer nesten ikke vente på sessong 4!
Katy Perry <3
CAN'T ... FUCKING ... WAIT!
Så ferdig alle sesongen nå nettop altså 1-2-3 Noen som vet hvor lang tid det tar mellom hver episode i usa ? må jeg vente 13 uker liksom ? :O
Sitat av Petterjfs Vis innlegg
Så ferdig alle sesongen nå nettop altså 1-2-3 Noen som vet hvor lang tid det tar mellom hver episode i usa ? må jeg vente 13 uker liksom ? :O
Vis hele sitatet...
Går en episode i uka. Grunnen til at det er lenge å vente nå er at det er sesong avslutning.
Ser alt på nytt nå, gud som jeg lo godt av E02S01, serien er helt fantastisk.
Fy faen for en avslutting på sesong tre! Nå gleder jeg meg som en unge på julaften til sesong fire!
Gleder meg som om det skulle vært barmitsvah og olsok på en gang..
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen som vet hvor man kan se denne traileren?
http://www.amctv.com/breaking-bad/vi...ason-4-trailer

Fungerer ikke fra Norge tydeligvis. Helst uten å innstalere noe programmer, men om jeg må...
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Sitat av Volch0k Vis innlegg
Noen som vet hvor man kan se denne traileren?
http://www.amctv.com/breaking-bad/vi...ason-4-trailer

Fungerer ikke fra Norge tydeligvis. Helst uten å innstalere noe programmer, men om jeg må...
Vis hele sitatet...
Usikker på om det er denne, den ble nylig lastet opp så det kan godt hende det er den.
http://www.youtube.com/watch?v=IUXvNd6pyD4
Sitat av Synderen Vis innlegg
Usikker på om det er denne, den ble nylig lastet opp så det kan godt hende det er den.
http://www.youtube.com/watch?v=IUXvNd6pyD4
Vis hele sitatet...
Dessverre, utifra kommentarene på siden jeg linka til er det ikke den.

Edit: fant den; http://www.youtube.com/watch?v=j_QocNpae44
Sist endret av Volch0k; 21. juni 2011 kl. 20:36.
▼ ... noen uker senere ... ▼
PREMIERE I DAG FOLKENS! Håper på at jeg finner episode 1 i bukta iløpet av natten!
gleder meg helt vilt.
Sitat av Plectophera Vis innlegg
gleder meg helt vilt.
Vis hele sitatet...
Noen som kanskje har noen tanker om hva som vil skje i S4?
Skal laste ned Breaking.Bad.S04E00.Sneak.Peek.720p.WEB-DL.AAC2.0.H.264-TB.mkv

Hvis den vises søndag klokken 20.00 i New York, vil det si klokka 2.00 natt til mandag i Norge. Klarer nesten ikke vente til jeg kommer hjem fra jobb i morgen.
Da blir underholdning på vei til amster i morgen
17th July, Sundays 10/9c står det på slutten av teaseren.


Aner ikke hva 9c betyr men 10 er sikkert 22.00 dvs 4. norsk tid. pluss en time til airing, ripping og upload. Ligger vel ute i morgen tidlig
Woho! Skal skaffes i morgen, ja!
Endelig er serien i gang igjen! Håper på et Heisenberg-kartell
Sist endret av Flexxnes; 18. juli 2011 kl. 14:32.
Best uten ball!
r0bin's Avatar
Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
PREMIERE I DAG FOLKENS! Håper på at jeg finner episode 1 i bukta iløpet av natten!
Vis hele sitatet...
Mitt tips er å følge med på eztv.it, det er gruppa som legger ut mest serier på tpb.. De har også en utrolig kjekk rss feed, har selv satt opp 3-4 serier som laster seg ned automagisk når de blir lagt ut.. =)
Betaler folk fortsatt for TV kanaler?


TV 3-----HDMI-----E Datamaskin

Beste tingen jeg noensinne har gjort med en tv.
Yes, da er S4E01 sluppet!
Det går en episode i uka i statene å eller? Så neste forsyning kommer neste mandag?
Yes, ganske sikker på at det er 1 episode i uka. Sannsynligvis sendes den søndag kveld amerikansk tid. Dvs at den er tilgjengelig tidlig på mandag norsk tid.
Sist endret av Zolly; 18. juli 2011 kl. 15:07.
Sitat av Patrick Vis innlegg
Betaler folk fortsatt for TV kanaler?


TV 3-----HDMI-----E Datamaskin

Beste tingen jeg noensinne har gjort med en tv.
Vis hele sitatet...
Eh ja? Det går ikke bare serier og filmer på tv vett du.
Betaler gledelig for mine tv-kanaler, selv om jeg laster ned serier pga tidligere sendetid og HD-kvalitet på alt.


Super sesongstart!!
Første episode var jævlig bra. Elsker at alt er så bra gjennomtenkt før de lager episoden! Scenen hvor Gus kom ned til laboritoriet var bare epic!
Veldig bra sesongstart. Er spent på hva Gus' neste trekk blir. La også merke til notatblokken 'lab notes' i leiligheten til Gale, kan dette være en pekepinn til at labaratoriet rulles opp i en av de neste episodene?
Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
Det går en episode i uka i statene å eller? Så neste forsyning kommer neste mandag?
Vis hele sitatet...
Japp!

Følg med her: http://next-episode.net/breaking-bad Tar aldri feil!
Knallstart på ny sesong! Herregud for en deilig serie.
Wub-wub-what?
Kognito's Avatar
Liker intensiteten. Superb episode

Fantastisk slutt også. Må. Ha. Mer.
Sitat av Toak Vis innlegg
Japp!

Følg med her: http://next-episode.net/breaking-bad Tar aldri feil!
Vis hele sitatet...

kommer episode 2 ut kl 00.00 inatt?

Sitat av Cookiem0nstar Vis innlegg
kommer episode 2 ut kl 00.00 inatt?
Vis hele sitatet...
kl 02.00 inatt tydeligvis.
Skal jeg eller skal jeg ikke vente med å legge meg til den blir lasta opp? Hmm. Når blir den lasta opp tror dere, tretiden?
Sitat av IpN Vis innlegg
Skal jeg eller skal jeg ikke vente med å legge meg til den blir lasta opp? Hmm. Når blir den lasta opp tror dere, tretiden?
Vis hele sitatet...
Legg deg, klokka er mange. Last den ned når du våkner, og se den i morra kveld. Så har du noe å glede deg til i hele morra

Det skal jeg gjøre.

God natt.
pirat bukta har det hvertfall!
Sitat av Mathiasbk Vis innlegg
pirat bukta har det hvertfall!
Vis hele sitatet...
S2 er ikke kommet enda?
Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
S2 er ikke kommet enda?
Vis hele sitatet...
kommer i dag
Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
S2 er ikke kommet enda?
Vis hele sitatet...
season 2 kom for 32år siden
Sist endret av toxicity; 25. juli 2011 kl. 03:05.