Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 9335
Hei allesammen!

Jeg lurer på om man kan ruse seg på Tramadol 50 mg og/eller Modifenac 75 mg, og isåfall hvor mange piller skal jeg ta, og går det bra og ta begge slagene på engang?

Jeg søkte på google og på forumet men fant ikke no.

All hjelp ønskes,
Takk.
Tramadol finnes det jo masse om på forumet, blant annet her: http://freak.no/forum/showthread.php...light=tramadol

Google forteller meg at modifenac ikke er noe å ruse seg på.
Tramadol er et opioid som er mulig å ruse seg på. Modifenac inneholder diklofenak, et ikke-steroid antiinflammatorisk middel (NSAID) som ikke er mulig å ruse seg på. Det er samme virkestoffet som i Voltaren.

Angående tramadol anslås 600 mg å gi lett forgiftning, du skal altså ikke opp på så store mengder.
Trådstarter
5 1
Tusen takk folkens, svært hjelpfullt. KP utdelt.
Har selv ruset meg på Tramadol. Hvit og grønn avlang tablett, mg er jeg usikker på. Man blir liksom litt careless, problemer forsvinner og du har en deilig følelse i kroppen. Husker ikke mye av selve rusen, fordi det er såpass lenge siden jeg prøvde det. Men husker alså at du fikk en deilig følelse og tanke banene dine byttet om en god del.
Tramadol: Ruspotensiale. Bør ikke kombineres med visse typer antidepressiva (MAO-hemmere), på grunn av risiko for seratonin-syndrom. Bør brukes/doseres med forsiktighet. Finnes mange tråder og rusrapporter på forumet ang. dette.
Modifenac: Ikke ruspotensiale. Risiko for magesår, nsaid-utløst asthma og masse annet skit dersom du dytter det i deg. Hold deg langt unna.
Trådstarter
5 1
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Har selv ruset meg på Tramadol. Hvit og grønn avlang tablett, mg er jeg usikker på. Man blir liksom litt careless, problemer forsvinner og du har en deilig følelse i kroppen. Husker ikke mye av selve rusen, fordi det er såpass lenge siden jeg prøvde det. Men husker alså at du fikk en deilig følelse og tanke banene dine byttet om en god del.
Vis hele sitatet...
Husker du hvor mange mg du tok da? Jeg tok selv 2x50mg, hadde ikke noe mer.
Jeg tokk de flere dager. Noen av dagene 2x50mg, andre dager 4x50mg. Funket ekstra bra sammen med cannabis.