Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1706
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har brukt å knuse Attentin i morter og snorte det. Det har fungert veldig bra, men nesen stuker seg etterhvert og det tar dagesvis å komme seg etter en runde med 30-40stk på halvannet døgn.

Så har jeg forsøkt å bryte dem opp i småbiter (etter delestrek - 4 deler pr tablett) og legge dem under tungen. Det fungerer av og til temmelig bra, men andre ganger bare litt bedre enn å spise tablettene på normalt vis. Er det noen måte å sikre best mulig effekt under tungen? Kan det ha med spyttmengde eller pH i munnhule å gjøre? Annet?

Så når jeg nå nettopp har hatt bihulebetennelse og er lei av variabel effekt under tungen, så har jeg seriøst vurdert å prøve den veien ingenting egentlig skal INN! Men vil det fungere med Attentin? Og rent praktisk, hvordan gjør man det? Steg for steg, er helt jomfru der...Bør man vaske seg godt først? Hvor langt opp skal det? Knuser man det? Hvordan får man det inn da? Annet?
Bland det ut i vann, fyll opp pumpa, stapp tuppen av den greit inn åpningen. Press det opp med stempelet. Ikke så mye vanskeligere enn det vill jeg tro. Tror ikke du trenger å filtere osv slik som ved injisering. Vasking osv bestemmer du vell selv. Jeg bruker som regel å være rein bak til vanlig. Men nå vet jeg ikke hvor godt du tørker deg etter du har vært på dass da.. Kanskje litt lube slik at tuten lettere sklir inn åpningen? Vær avslappet, da annspenthet gjør at musklene trekker seg sammen.. altså aktivering av det parasympatiske nervesystemet er det du er ute etter. Lykke til

Edit:
Knus tablettene og bland de ut i vann, slik at alle rester av tablettene er oppløst i vannet. Eks. Knus til pulver og rør ut i den mengden vann du skal innføre bak. Kanskje 2ml burde holde til ditt bruk? Nå vet jeg ikke hvor mange tabletter du tar da..
Sist endret av bewaah; 29. november 2019 kl. 18:35.
Å plugge tabletter er null vits. Kjøp vanlig amfetamin, og bruk attentin til det det skal.
Sitat av daman123 Vis innlegg
Å plugge tabletter er null vits. Kjøp vanlig amfetamin, og bruk attentin til det det skal.
Vis hele sitatet...
Det var ikke det han spurte om.