Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2628
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
100 mg lisdeksamfetamindimesilat tilsvarer 29.6 mg deksamfetamin.

Nå spør jeg kanskje om noe helt idiotisk, men er fortsatt 100 mg lisdeksamf tilsvarende mengde som 0.1 g amf?
Nei. Gatespeed inneholder 50% levo og dex-amfetamin. Dex gir mer kognitive effekter som eufori, konsentrasjon, levo gir mer kroppslig uro og våkenhet (høy puls, blodtrykk, rastløshet etc). Veldig grovt regna kan du si at 100mg lisdex gir samme kognitive opplevelsen som 50mg gatevarer forutsatt at det er 100% rent, men det tar lengre tid før blodkonsentrasjonen går opp med lisdex og det varer lenger.
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av OneofaMind Vis innlegg
Nei. Gatespeed inneholder 50% levo og dex-amfetamin. Dex gir mer kognitive effekter som eufori, konsentrasjon, levo gir mer kroppslig uro og våkenhet (høy puls, blodtrykk, rastløshet etc). Veldig grovt regna kan du si at 100mg lisdex gir samme kognitive opplevelsen som 50mg gatevarer forutsatt at det er 100% rent, men det tar lengre tid før blodkonsentrasjonen går opp med lisdex og det varer lenger.
Vis hele sitatet...
Så grovt sett, hvis jeg vil ha samme eufori som fra 0.1 g gate speed, må jeg ta 200mg lisdeksamf?

Vet du, eller noen av dere andre, hva forsvarlig maks grense en på 100 kg kan ta av lisdeks i samme sleng? Brukte lett 1 g om dagen før, ikke i et samme sleng selvsagt, men ettersom lisdeksamf gir mer kroppslig uro som hjerte bank, må jeg kanskje tenke litt annerledes, eller?
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så grovt sett, hvis jeg vil ha samme eufori som fra 0.1 g gate speed, må jeg ta 200mg lisdeksamf?

Vet du, eller noen av dere andre, hva forsvarlig maks grense en på 100 kg kan ta av lisdeks i samme sleng? Brukte lett 1 g om dagen før, ikke i et samme sleng selvsagt, men ettersom lisdeksamf gir mer kroppslig uro som hjerte bank, må jeg kanskje tenke litt annerledes, eller?
Vis hele sitatet...
Edit: brukte lett 1 g speed, mente jeg å skrive, ikke lisdeksamf.
Synes 60mg kapslene med Elvanse funker bra til å være produktiv. Har ikke tatt det mer enn såvidt et tosifret antall ganger.

Tar jeg 120mg, to kapsler, kjenner jeg på rus i form av mye eufori og motivasjon. Ser mye lysere på fremtiden, blir veldig optimistisk. Synes de kroppslige effektene som hjertebank, uro og angst er (nesten) fraværende. Mye bedre rus enn gatespeed, spør du meg.
Husk at det fort varer i 12 timer, så det er kos å ha en blåvalium og litt bønne å roe seg ned med på kvelden. Ellers kan det fort bli vanskelig å sovne
Sist endret av krystallkongen; 22. november 2019 kl. 11:24.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så grovt sett, hvis jeg vil ha samme eufori som fra 0.1 g gate speed, må jeg ta 200mg lisdeksamf?

Vet du, eller noen av dere andre, hva forsvarlig maks grense en på 100 kg kan ta av lisdeks i samme sleng? Brukte lett 1 g om dagen før, ikke i et samme sleng selvsagt, men ettersom lisdeksamf gir mer kroppslig uro som hjerte bank, må jeg kanskje tenke litt annerledes, eller?
Vis hele sitatet...
Motsatt, du får mer kroppslig uro, puls etc av gatespeed siden det er 50% levo, derfor brukes vanlig amfetamin lite medisinsk da risk for hjerte og karsykdom er høyere og man får mer uønskede bivirkninger.

Problemet med å ta mye lisdex er at det varer svært lenge og det tar litt tid før virkninga kommer.