Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 2489
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
heei freak!
finnes det noen piller/rusmidler for meg som søker dette?:
mindre selvkritikk, bedre selvfølelse, energisk, pratsom, selvtillit, utadvendt, angstdempende, oppstemthet u name it. basically alt jeg får av alkohol, så kanskje det finnes noe med lignende effekter uten selve rusen?

man finner vel sannsynligvis ikke noe som tilbyr aaalt dette i 1 pille, da er man isåfall i drømmeland, men kom gjerne med forslag hvis dere vet om noe som ihvertfall hjelper på NOE av det jeg nevnte :-)

ikke c-preperater eller vitamintilskudd!
tenker hovedsakelig typ benzo


er allerede rusavhengig, så ingen fare for at denne sjelen skal falle da den allerede har falt. nå er jeg derimot ute etter et hjelpemiddel som kan øke livskvaliteten min, slik at jeg kanskje kan slippe å ruse meg tungt. vil heller være avhengig av piller resten av livet enn å fortsette slik jeg holder på nå.

noen som er kloke på dette?
blir glad for tilbakemeldinger i form av svar på det jeg lurer på :) takk!
Lykkelig pessimist
Shlask's Avatar
Phenibut titegn
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
nå var det i utgangspunktet ikke kosttilskudd jeg hadde sett for meg. men skal lese mer om det
takk!
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
ingen benzoer som kan hjelpe på dette området?
Phenibut er i praksis langt i fra det du tenker på som kosttilskudd og det vil fungere mye bedre enn benzoer IMO. Det passer faktisk veldig bra til det du skriver. Det er derimot, som alt det andre du vil komme over, vanedannende og withdrawls vil gjøre den negative selvfølelsen mye mye verre.
De fleste Benzo vil hjelpe på mange av områdene, men Benzo har jo mange bivirkninger og du vil helst ikke bli avhengig av de heller ettersom de er veldig vanskelig å slutte med :/
Phenibut er et helt LATTERLIG rusmiddel.
Det har alt du ser etter, og det virker som om det er en synergisk effekt med omtrent alt av andre medikamenter/rusmiddler.

Nå er vel det omtrent ulovlig over alt. Savner phenibut ass, herregud så digg å feste på
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Picard Vis innlegg
Phenibut er i praksis langt i fra det du tenker på som kosttilskudd og det vil fungere mye bedre enn benzoer IMO. Det passer faktisk veldig bra til det du skriver. Det er derimot, som alt det andre du vil komme over, vanedannende og withdrawls vil gjøre den negative selvfølelsen mye mye verre.
Vis hele sitatet...
ser interessant ut, men finner ingen nettbutikker som selger denne "phenibut". noen som kan linke den til meg?
Sitat av Daweed Vis innlegg
De fleste Benzo vil hjelpe på mange av områdene, men Benzo har jo mange bivirkninger og du vil helst ikke bli avhengig av de heller ettersom de er veldig vanskelig å slutte med :/
Vis hele sitatet...
det du sier er helt sant. benzo er veldig avhengighetsskapende, men jeg føler de kunne gitt meg litt bedre livskvalitet. jeg sliter veldig nå, og trenger en krykke mens jeg jobber med meg selv hvis du forstår. og som sagt, heller pilleavhengig enn å ha det som jeg har det. men har selvsagt planer om å ha et begrenset forbruk, og kun ta ved behov.
hadde du forslag på hvilken benzo jeg burde velge? skal snakke med legen om det, men vil vite hva jeg skal be om :D
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av ID-Brikke Vis innlegg
Phenibut er et helt LATTERLIG rusmiddel.
Det har alt du ser etter, og det virker som om det er en synergisk effekt med omtrent alt av andre medikamenter/rusmiddler.

Nå er vel det omtrent ulovlig over alt. Savner phenibut ass, herregud så digg å feste på
Vis hele sitatet...
Du tuller, ja?
Overhodet ikke. Det varierer litt fra person til person, men alle kompisene mine har fått en veldig god effekt av det.
Bare ro ned doseringen når det er i kombinasjon med alkohol, for du kan bli helt fucka dagen derpå.

Phenibut er noe av det råeste jeg har prøvd.
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Blir ikke helt klok på om Phenibut er lovlig eller ikke. Har noen peiling på det?
Om du ikke får tak i Phenibut så kan det hende du får tak i GHB? jeg hører fra noen at Phenibut kan minne litt om GHB og om tatt i rette doser så vill GHB hjelpe bra på problemene dine, fungerer også mye bedre på problemene dine enn det benzo gjøre (min erfaring). Men du kommer bare til å grave deg langt langt ned uansett hva du går for enten om det er Phenibut, benzo eller ghb.

om du finner noe som fungerer for deg så kan jeg love deg at det kommer til å funke en god stund også når du har blidt hekta og hjernen er helt i kjemisk ubalanse så kommer det til å bli en gedigen byrde og det kommer garantert bare til å gjøre alle dine problemer dobbelt så ille. Så jeg anbefaler på det sterkeste at du løser opp i problemene dine på en bedre og mer permanent måte, som f.eks igjennom helsevesenet eller at du tar en igjenomgang med deg selv osv osv...

Om du uansett har bestemt deg og mener at psykoaktive stoffer er veien å gå, så anbefaler jeg ihvertfall å prøve å holde bruken minimal, altså ingen store doser, bruke kun da du absolutt må osv osv.. du må da velge hvilke situasjoner som du virkelig trenger stoffet, Det kan f.eks ikke være vær gang du skal være sosial, det blir for mye igjen ikke sant.
På den måten vil du også beholde din midlertidige løsning på problemet mer permanent
Phenibut er bra til sporadisk bruk. Hvis du vil ha noe du kan bruke hver dag uten å bygge toleranse eller noe særlig bivirkninger er bromantane det du er ute etter.
Anonym bruker
"Vred Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sobril og kaffe sammen gir meg denne følelsen. Kaffen forhindrer dåg bare at jeg blir trøtt som er en bivirkning hos meg. Men lett å bli hekta, men det er andre rusmidler også. Spørs hvor ofte du ønsker å ta dette da
Bra pepper gir alt det du forespør. Og har du noe drops på lur til landingen så går det helt fint. Sobril el Seroquel el begge deler er fint på morgenkvisten før du skal sove.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ønskede effekter du beskriver er omtrent akkurat den følelsen jeg fikk på amfetamin. Nå har jeg bare prøvd speed 2 ganger, og det er jo apedop med en bedriten nedtur.
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
takk for tilbakemeldinger
uff, jeg vet amfetamin gir omtrent nøyaktig effektene jeg ønsker, og det er akkurat derfor speed alltid har vært jævlig farlig for meg.
har brukt det en del i det siste, noen ganger over flere dager, men har heldigvis ikke blitt avhengig enda. skal ikke bli noe speedfreak, det er et drittdop og alle vet det! og for ikke å snakke om nedturen......
derfor vil jeg stoppe nå før det er for sent, og det er derfor jeg prøver å finne et alternativ.

håper fortsatt noen kan vise meg hvor jeg finner Phenibut på nettet, synes dette magiske "kosttilskuddet" virker interessant !
Valium gjør disse tingene for meg hvertfall
Stiller meg bak Phenibut, men det går ikke særlig lenge. Nettet flyter av skrekkhistorier.
Hvis du skal ha denne superløsningen du ønsker deg(og mer) med så lite bivirkninger som mulig er det Testosteron du ser etter.
500mg i uka vil mest sannsynlig frelse deg.
Det er enkelt, billig og lett å få tak i.
Det vil også være mer en konstant greie fremfor en boost.

Dette er overhodet ikke uten risk, men farene/bivirkninger blekner i forhold til alt annet nevnt i tråden.
Ser for meg knips blanda med litt pepper, 2cb og lsd her altså, kanskje litt valium også for å være helt ærlig.
Sist endret av deGrønne Skoger; 2. november 2017 kl. 23:48.
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av SpiritLion Vis innlegg
Stiller meg bak Phenibut, men det går ikke særlig lenge. Nettet flyter av skrekkhistorier.
Hvis du skal ha denne superløsningen du ønsker deg(og mer) med så lite bivirkninger som mulig er det Testosteron du ser etter.
500mg i uka vil mest sannsynlig frelse deg.
Det er enkelt, billig og lett å få tak i.
Det vil også være mer en konstant greie fremfor en boost.

Dette er overhodet ikke uten risk, men farene/bivirkninger blekner i forhold til alt annet nevnt i tråden.
Vis hele sitatet...
Takk for tilbakemelding.
Men testosteron... jeg må le :D Men.. sånn seriøst? Og selv om jeg er jente?
Sånn for å være festbrems.. Du vet det nok selv, men det finnes ingen magisk pille som fikser alt du ber om for alltid. Du vil nok klare en symptomatisk reperasjon av det du har utfordringer med, men skal du ha en varig løsning må du gå dypere og enten få profesjonell hjelp, eller innfinne deg med at du ikke er A4.
Uvaksinert 👍
Ville prøvd mikrodose med sopp/LSD. Mange av de "problemene" du oppgir vil jo lettere kunne løses hvis man har en ok dag og på mikrodose så er i hvertfall min egen og andres opplevelse at dagen er bedre.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk for tilbakemelding.
Men testosteron... jeg må le Men.. sånn seriøst? Og selv om jeg er jente?
Vis hele sitatet...
Haha nei, ikke hvis du er jente, da er det nok best å la være.