Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  424 53921
Sitat av KaiN Vis innlegg
Forventet meg at en bombe eller en gjeng med leiemordere skulle drepe alle sammen, det er jo enda ikke bekreftet om Mike er død eller ikke.
Jezzz, håper Walking Dead kan forte seg å komme, treng en erstatning
Vis hele sitatet...
Var det ikke Mike som var i bagasjerommet helt i begynnelsen?

Uansett, den forjævlige cliffhangeren og så pause i sikkert flere måneder. Fyyyy faen klarer ikke vente!!!
Sitat av Andeby Vis innlegg
Var det ikke Mike som var i bagasjerommet helt i begynnelsen?

Uansett, den forjævlige cliffhangeren og så pause i sikkert flere måneder. Fyyyy faen klarer ikke vente!!!
Vis hele sitatet...
Så du fjeset til Mike? trur ikke det, så ingenting er bekreftet enda
fy faen for en cliffhanger! dette forandrer alt Q__Q
de kunne jo nesten avslutta serien hadde det ikke vært for de 2 siste minuttene av episoden :O
Sitat av KaiN Vis innlegg
Så du fjeset til Mike? trur ikke det, så ingenting er bekreftet enda
Vis hele sitatet...
Du ser litt av ansiktet hans i det de åpner bagasjerommet. Skal ganske mye til for at det ikke er han.

Men en vet vel aldri!
hva var greia med begynnelsen av sesongen? da walter hadde en LMG i bagasjerommet, har dette noe med slutten av sesongen og gjøre? hva tror dere?
Sitat av faceplants Vis innlegg
hva var greia med begynnelsen av sesongen? da walter hadde en LMG i bagasjerommet, har dette noe med slutten av sesongen og gjøre? hva tror dere?
Vis hele sitatet...
Vil tro at det skjer litt av hvert, både DEA som vil ta han og kanskje de han har laget avtaler med som han nå forlater uten videre kanskje vil ha hevn. Tror det kan bli spennende, bare alt for lenge å vente!
Mike er dau. De snakket om det på "Behind the scenes". At han var drit fornøyd med karakteren sin avsluttning i serien. Beste han hadde vært med på og greier.

Grunnen til at vi ikke så han ordentlig i denne scenen tror jeg bare var at han ikke var "tilgjengelig" for innspilling lenger.

Anyway. Drøy sesongavslutning på en drøy serie.
Legendarisk. Syntes veldig synd på Hank der i slutten (etter drapene). Hyggelig å se alt gå bra tilslutt, og så den bomben... Nydelig. Gleder meg til neste episode!
Sitat av Source Vis innlegg
Mike er dau. De snakket om det på "Behind the scenes". At han var drit fornøyd med karakteren sin avsluttning i serien. Beste han hadde vært med på og greier.

Grunnen til at vi ikke så han ordentlig i denne scenen tror jeg bare var at han ikke var "tilgjengelig" for innspilling lenger.

Anyway. Drøy sesongavslutning på en drøy serie.
Vis hele sitatet...
Like og tru at det er bare vås, kanskje noe dem bare sier for å overraske oss i neste sesong, hvem vet?
Vet ikke om det er fordi jeg har ventet på hver episode, men sesong 5 er den beste. Helt drøyt og bare KONGE.

Beste TV serien? Jeg mener helt klart JA.
Kan noen forklare hva som skjedde helt på slutten av episoda? Skjønte ikke helt den boka!
Har den noe men Gus fring å gjøre?
Bare så det er sagt var ikke dette en sesongavslutning, episode 9-16 vil bli sendt i 2013 i følge IMDB.
Sist endret av Bluish; 4. september 2012 kl. 00:55.
Ja du fikk se tilbakeblikk fra starten av sesong 4 (var det vel?) hvor han derre geeken jessie drepte hadde en bok eller no.. hvor det stod ww..

ja dette er siste sesong part 1, part 2 kommer på nyåret.
ah hater og vente. Var epic episode den siste . Lurer seriøst hva som kommer til å se nå som han har forstått at walter er heisenberg
Rett og slett nydelig...
Sitat av Kenji Vis innlegg
Kan noen forklare hva som skjedde helt på slutten av episoda? Skjønte ikke helt den boka!
Har den noe men Gus fring å gjøre?
Vis hele sitatet...

MINOR SPOILER TIL DERE SOM IKKE HAR SETT SESONG 4 ELLER SISTE EPISODE.

Det som var, var at Gale Boetticher (som var kollegaen til Walter en liten tid, og til slutt ble skutt av Jessie) hadde en "lab" bok som DEA fant hos han, hvor det stod "To W.W, my star, my perfect silence."

Deretter fant Hank "Leaves of Grass Gale" som Walt fikk i sesong 4, og så "To my other favorite W.W. It’s an honour working with you. Fondly G.B".

Dette koblet han sammen med den lab-boka han fant, og skjønte jo at Walter er den han er. Walter sa jo "You got me" på "kødd" når Hank sa en del navn som kunne være W.W inkludert Walter sitt.

EDIT: Mente sesong 3/4?

EDIT 2: Når jeg tenker meg om, så så jeg aldri Gale gi Walt den boken, men er vel mest sannsynelig han han har fått den av. Han pakket den jo ut(?) mener jeg å huske.
Sist endret av Bruskork1; 4. september 2012 kl. 09:24.
Når Gus satt opp overvåknings kameraer i laben, kunne han ikke da observert hele "cooke" prosessen ?
Og da kunne han bare fått noen andre til å lage det.

Virker som en stor flaw, ødela gaske mye for meg as. Noen som har motargumenter?
Sitat av Ponyo Vis innlegg
Når Gus satt opp overvåknings kameraer i laben, kunne han ikke da observert hele "cooke" prosessen ?
Og da kunne han bare fått noen andre til å lage det.

Virker som en stor flaw, ødela gaske mye for meg as. Noen som har motargumenter?
Vis hele sitatet...
Hvis du setter opp kamera på kjøkkenet til Gordon Ramsay og ser på når han lager mat, får du til å lage like god mat?
Sitat av Ponyo Vis innlegg
Når Gus satt opp overvåknings kameraer i laben, kunne han ikke da observert hele "cooke" prosessen ?
Og da kunne han bare fått noen andre til å lage det.

Virker som en stor flaw, ødela gaske mye for meg as. Noen som har motargumenter?
Vis hele sitatet...
Har du ikke sett hele serien?

Det skjedde jo faktisk, han fyren som overvåket de lagde jo greiene for å vise at Walter ikke var nødvendig. Walter argumenterte for at han andre ikke hadde kontroll om klimaet forandret seg.

Endte med at Gus drepte han som hadde lært dette ved å se på.
Sitat av Goophy Vis innlegg
Walter argumenterte for at han andre ikke hadde kontroll om klimaet forandret seg.
Vis hele sitatet...
Ah this little detail I had forgotten
Sist endret av Ponyo; 4. september 2012 kl. 13:10.
Terminal Arbeider
Radium93's Avatar
Har bare fått sett sesong 1 men faen så bra serie. Elsker den.
Jævlig spent på hva som blir å skje videre. Alle sesongene er jo bygd på at Walter ikke skal bli oppdaget, nå er han oppdaget så hva blir Hank å gjøre? Blir Walt å finne på en unnskylding om den boka og manipulere Hank til å tro han er uskyldig? Håper egentlig de avslutter sesongen med mye action. Kanskje Walter rømmer og får Hank og DEA etter seg?

For dere idioter; selvfølgelig er Mike død. Døde han ikke ved den elva, så kan jeg garantere at han døde av blodtap. Latterlig å engang TRO at han kommer tilbake i serien.


Sitat av Bruskork1 Vis innlegg

EDIT 2: Når jeg tenker meg om, så så jeg aldri Gale gi Walt den boken, men er vel mest sannsynelig han han har fått den av. Han pakket den jo ut(?) mener jeg å huske.
Vis hele sitatet...
Boka fant dem inne i leiligheten til Gale etter at Jessie hadde skutt han.
Sist endret av SheepInPain; 4. september 2012 kl. 16:05.
Sitat av Radium93 Vis innlegg
Har bare fått sett sesong 1 men faen så bra serie. Elsker den.
Vis hele sitatet...

Personlig synes jeg sesong 1 var relativt døll.
valar morghulis
skralle's Avatar
Håper Walt dør til slutt. Ikke fordi jeg ikke liker han, men fordi det for meg er den eneste måten de kan avslutte serien med verdighet.

Jeg er lei av happy endings, og dette er i utgangspunktet ikke en happy ending type serie.
tro meg. walter dør
Jeg laster ned fordi jeg er en jævlig utålmodig sjel og denne serien er helt fantastisk! I 720 er det digg å se på min 27" iMac!
Sitat av missjones Vis innlegg
Jeg laster ned fordi jeg er en jævlig utålmodig sjel og denne serien er helt fantastisk! I 720 er det digg å se på min 27" iMac!
Vis hele sitatet...
720p kler min 42" flatskjerm og ganske godt.. Du burde la vær og se til siste episode da, kjedelig med Braking Bad abstinenser..
Vurderer og se alle sesongene på nytt imens jeg venter på at sesongen skal starte igjen, fyfaen jeg er spent på hva som skjer nå
*Liten spoiler om du ikke har begynt på S05*

Ser for meg en slutt som kan toppe Sopranos når det kommer til at hovedpersonens verden ramler i grus. Ser ikke hvordan han skal komme seg ut av dette. I første episode i sesong 5 får vi jo se Walt på sin neste bursdag, der han kjøper et rimelig heftig våpen (ikke av typen du har rundt livet til selvforsfar akkurat).

Ehrmantraut er nok død, ingenting annet vil gi mening. Walt hadde ikke gått fra ham i live.

Og hva var greia med Jesse? Vurderte han å drepe Walt, eller var det selvmord som var tanken?
Sitat av FreakyJohn Vis innlegg

Og hva var greia med Jesse? Vurderte han å drepe Walt, eller var det selvmord som var tanken?
Vis hele sitatet...
Han trodde Walt var der for aa drepe han.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Jeg tror sesong 5 slutter med at han dreper Hank og serien slutter med at han dør selv.
En ting jeg har tenkt på i det siste; Husker dere når Walt og Junior sitter i stua og ser på Scarface? Kan ikke se for meg noe annet enn at dette er et tydelig frampek på hva som venter Heisenberg.

"Say hello to my little friend!"
Jeg tror grunnen til at de valgte akkurat Scarface var for å vise hvor "bad" Walt har blitt. Det at kona kommer inn akkurat da er veldig åpenbart et hint om at hun skal bli enda mer skremt og bare konstatere att Walt har blitt en annen person.

Dessuten satt han å så på filmen med begge barna, noe som hun ganske så sikkert ikke synes så mye om.

Jeg håper det slutter med att Walt dør jeg og. Han har blitt helt skrudd i hodet denne sesongen, og at alt etterhvert faller sammen er en naturlig avslutning på serien. 11 personer har død på 3 ep, pågrunn av Walt. Han er så bad man kan bli og karmaen tar han vel igjen til slutt.

Hadde dog også satt pris på en skikkelig rampage avslutning, der Walt fyrer av med ett automat våpen, og blir skutt i prosessen. Så ja det kan kanskje bli en Scarface avslutning, men synes det hadde blitt litt for lik filmen.

Uansett gleder meg til hver mandag som kommer, har litt lyst til å vente til siste episode med å se ferdig resten. Men i frykt for å få spoilere slengt opp i trynet, tror jeg att jeg står over.
Sitat av SheepInPain Vis innlegg
Boka fant dem inne i leiligheten til Gale etter at Jessie hadde skutt han.
Vis hele sitatet...
Snakker om boka Walt hadde på dass. Det er en bok han fikk av Gale, men jeg kan ikke huske vi fikk se at Gale ga den til han.
valar morghulis
skralle's Avatar
Uansett gleder meg til hver mandag som kommer, har litt lyst til å vente til siste episode med å se ferdig resten. Men i frykt for å få spoilere slengt opp i trynet, tror jeg att jeg står over
Vis hele sitatet...
Beklager å måtte skuffe deg, men sesongen er delt opp i 2 deler à 8 episoder per del. Neste episode kommer ut sommer 2013...
Sitat av skralle Vis innlegg
Beklager å måtte skuffe deg, men sesongen er delt opp i 2 deler à 8 episoder per del. Neste episode kommer ut sommer 2013...
Vis hele sitatet...
Åh så arg jeg er pga dette. Vente til 2013 for å se ferdig sesong 5? Tullball.
Sitat av Dimergon Vis innlegg
Åh så arg jeg er pga dette. Vente til 2013 for å se ferdig sesong 5? Tullball.
Vis hele sitatet...
Tenk så gjennomtenkt historien blir.. Jeg håper iallefall resultatet av tullballet blir økt kvalitet Er jo sikkert veldig annerledes for de som skriver når de vet nøyaktig antall episoder/sesonger som er igjen.. og siden det ikke ble to sesonger på 13 episoder hver så kan vi jo håpe at de ikke drar ting ut no særlig (mer enn de 3 episodene som jeg forestiller meg er "filler")
Sist endret av Novice; 10. september 2012 kl. 04:42. Grunn: glemte en tast
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Er dere klare for nattens episode da? Gleder meg som en liten unge jeg.
Sitat av Donhin Vis innlegg
Er dere klare for nattens episode da? Gleder meg som en liten unge jeg.
Vis hele sitatet...
klar som en kule!
Sitat av Donhin Vis innlegg
Er dere klare for nattens episode da? Gleder meg som en liten unge jeg.
Vis hele sitatet...
Ekstremt klar.

Gruer meg dog til denne episke serien slutter for alltid. Blir en trist affære.
Men jeg er glad for at det slutter nå og ikke blir melket som mange andre serier gjør.
Sitat av ThePackMan Vis innlegg
Men jeg er glad for at det slutter nå og ikke blir melket som mange andre serier gjør.
Vis hele sitatet...
Problemet med at de melker?

Vi får mer å se på, de får mer penger. Everybody wins!

edit: mongofeil
Sist endret av vamvam; 11. august 2013 kl. 19:02.
Sitat av vamvam Vis innlegg
Problemet med at de melker?

Vi får mer å se på, de får mer penger. Everybody wins!

edit: mongofeil
Vis hele sitatet...
Jeg får ihvertfall mye mer ut av en serie som har en god slutt. Ta for eksempel supernatural-serien, som burde og var planlagt å slutte etter sesong 5. Nå er alle de nye episodene så hinsides dårlige at de ikke er verdt å se på en gang. Jeg er klar over at jeg bare kunne sluttet å se på etter sesong 5, men det var en serie som jeg elsket og håpet de klarte å gjøre mer med. Nå blir jeg bare skuffet over hver episode nye episode jeg ser. De ødela en fantastisk slutt på en fantastisk serie bare for å melke den!

Jeg gleder meg intenst til Breaking Bad nå! Jeg planlegger å sitte oppe i natt å oppdatere samtlige torrentsider jeg er på for denne serien!
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Jeg får ihvertfall mye mer ut av en serie som har en god slutt. Ta for eksempel supernatural-serien, som burde og var planlagt å slutte etter sesong 5. Nå er alle de nye episodene så hinsides dårlige at de ikke er verdt å se på en gang. Jeg er klar over at jeg bare kunne sluttet å se på etter sesong 5, men det var en serie som jeg elsket og håpet de klarte å gjøre mer med. Nå blir jeg bare skuffet over hver episode nye episode jeg ser. De ødela en fantastisk slutt på en fantastisk serie bare for å melke den!

Jeg gleder meg intenst til Breaking Bad nå! Jeg planlegger å sitte oppe i natt å oppdatere samtlige torrentsider jeg er på for denne serien!
Vis hele sitatet...
Så vidt jeg vet hadde Dexter planlagt slutt etter s6 også, men ble endret til s8. Halveis ut i s8 er iallefall jeg strålende fornøyd! Får vente og se!
Noen som har funnet torrent med episode ni Blod Money ennå?
Sitat av Snubbelfot Vis innlegg
Noen som har funnet torrent med episode ni Blod Money ennå?
Vis hele sitatet...
episoden sendes vel ikke før om to timer i USA, så det er litt vell optimistisk å se etter torrent nå.
Sitat av Snubbelfot Vis innlegg
Noen som har funnet torrent med episode ni Blod Money ennå?
Vis hele sitatet...
Er vel sånn to timer til den blir sendt i USA?
Sitat av vamvam Vis innlegg
Problemet med at de melker?

Vi får mer å se på, de får mer penger. Everybody wins!

edit: mongofeil
Vis hele sitatet...
Seriene blir som oftest mye dårligere når de begynner å melke dem.
Se f.eks. på Weeds, etter de flytter fra det første stedet går serien downhill i rekordfart.
Dexter har også begynt å dabbe skikkelig av nå, og det var den beste serien..
Sist endret av PerPerPerPer; 12. august 2013 kl. 01:14.
Hehe det forklarer hvorfor jeg ikke har funnet den ja
Har funnet stream, så det går ann å se den live liksom. http://www.watchbreakingbad.tk/
De sender de siste episodene før det braker løs.