Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  71 9561
Hei.

Sjekk ut bandet mitt på urørt.

For en stund siden lagde jeg en tråd om dette bandet, og tilbakemeldingene var ikke av beste sort. Nå når jeg sammenlikner det med vårt nye materiale kan jeg også skjønne hvorfor. Personlig syns jeg dette er helt rått.

Sjekk det og kom med tilbakemeldinger
Part time ninja
locked65's Avatar
Sørlandspønk <3

ikke mye konstruktiv kritikk og komme med..
Men fortsett med det dere gjør !!
Likte dette. Dette var ikke som mye annet krap som ligger på urørt.
Syns dere at ungdommen idag er slappe?
Hehe, tenker selvfølgelig på titlene. Og det faktum at dere skal spille på protest festiavlen, som nettop går på dette at ungdommen ikke engasjerer seg i dagens samfunn.
Og er det ikke en Kim Larsen melodi jeg hører i starten på "til ungdommen"?
Faggot's Avatar
Trådstarter
Takk for det!

Ikke bare ungdommen.

Alvorlig talt.. Kim Larsen?! Der må jeg nok skuffe deg.. Det er Nordahl Griegs "Til Ungdommen" du hører på begynnelsen.

Men kult å høre at dere liker det!
Han mener melodien som ligger under teksten. Jeg tror ikke han mener at Kim Larsen har skrevet diktet "Til Ungdommen".
Faggot har helt rett. Med tanke på hva jeg mente og hvem som laget melodien. Kjente den bare igjen hos
Kim Larsen - 682 A.
Faggot's Avatar
Trådstarter
Nordahl Grieg var bra kar. Noen flere som har hørt på det?
Sitat av Faggot Vis innlegg
Nordahl Grieg var bra kar. Noen flere som har hørt på det?
Vis hele sitatet...
Ikke jeg. Btw jeg likte ikke musikken deres
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
Synes egentlig dette var ganske bra. Hvis jeg skulle kritisert noe så vil jeg si at "Borgerskapets utaknemlige sønner" og "Til ungdommen" var litt for like. Men "Våkn opp" var vel min favoritt. Jeg synes vokal virker kraftig (Overraskende kraftig for en 17-åring) og teknisk er det ikke noe jeg kan utsette på. Men et spørsmål om navnet "Honningbarna"? Er det noe mening bak det? Syntes det passert bandet ganske dårlig. Ser ikke det revolusjonære, opprørske eller anarkistiske i det.
Honningbarna er et bevisst valg av navn, valgt utifra de kontrastene vi allerede hadde med tanke på bandoppsetning (orgel og cello).

Det er det at det passer så dårlig, som gjør at vi har valgt det. Vi kunne valgt "sudden death", men det syntes vi hadde blitt teit. Så ja, vi har valgt det, men det betyr ikke at vi ikke kan være revolusjonære og spille det vi spiller.
Det er ikke navnet som skaper artisten, det er artisten som skaper navnet
Faggot's Avatar
Trådstarter
Sitat av Geiten Vis innlegg
Ikke jeg. Btw jeg likte ikke musikken deres
Vis hele sitatet...
Ja, var om det var noen flere som hadde hørt på musikken vår jeg tenkte på
▼ ... over en uke senere ... ▼
Må bare si at dette er utrolig rått! Dere er tighte, har trøkk, aggressivitet samt skarpe og vittige tekster. Kom dere til Trondheim snarest! Uansett mulig jeg får sett dere spille når jeg drar sørover til sommeren.

Forresten, gratulerer med spillejobb på Hove og generelt god omtale (http://www.fvn.no/festivaler/hove/article758519.ece)
God omtale! Gleder meg til å se dere på hove gutter, HÅPER PÅ BACKSTAGE!?

Som sagt tidligere digger jeg konseptet. Og I <3 musikken, som ungdommen sier det.
Hørte jeg backstage freakz only?
Sitat av Kirie Vis innlegg
Hørte jeg backstage freakz only?
Vis hele sitatet...
nei. *tibokstaver*
Stilig, digger det!

Faen, hadde tenkt å se dere under kulturnatta i Kristiansand, men vi spiller visst samtidig. Det får bli en annen gang.
Faggot's Avatar
Trådstarter
Ut i fra det jeg har forstått blir det nok en del spilling en god stund fremover Takk for gode tilbakemeldinger!

Oslofolk må hive seg på BLÅ torsdag 6. mai, og kristiansandsfolk må hive seg på kulturnatta lørdag 8. mai! Det blir kalas.
Ahh Gutta! Dette er fett!
Finn en/ei som er rå på produksjon så blir dette så bra som noe annet.

Våkn opp minner endel om Skambankt - Skambankt.

Forbanna fett med instrumentsammensetningen. Trenger dere en monitortekniker på sør og østlandet er det bare å ringe!
Faggot's Avatar
Trådstarter
Helt ærlig, så syns jeg personlig at det faktisk allerede er så bra som noe annet Beklager hvis jeg høres kjepphøy ut..

Og jeg beklager igjen, men vi har nok allerede skaffet oss en lydtekniker vi er fornøyde med.
Jeg likte dette veldig godt. Det minte meg litt om Motorhead i sine yngre dager. ;-)
Dere vil nok bli bedre med mer erfaring, som tiden vil gi dere. men dere er på godt vei. Lykke til. :-)
Nice!!! Råtøfft
Heftig og vakker pønk som viser at denne sjangeren fortsatt eksisterer i sin sanne, råe og energifylte form...
Gi bånn gass videre, dette gir meg chills fra 80-talls band som Norgez Bank, Kjøtt og Hærverk... vil høre mer fra dere!
kommer på blå. gleder meg

synd moss pønkråkk var fullbooka
Sist endret av Nero; 30. april 2010 kl. 02:40.
Faggot's Avatar
Trådstarter
Takk for det, folkens!

Og vi er veldig gira, og har ikke tenkt å gi oss riktig ennå, så du får nok høre mer, Turbolego
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Dette har gått meg hus forbi frem til nå. Rett og slett dritfett!
Innbarka sørlandsdialekt
Me like.
Sist endret av Bombasa; 28. august 2010 kl. 14:15.
Haha, det var spesielt men tøft Noen mulighet får at dere kommer til Stavanger i nærmeste framtid?
Sitat av Faggot Vis innlegg
Hei.

Sjekk ut bandet mitt på urørt.

For en stund siden lagde jeg en tråd om dette bandet, og tilbakemeldingene var ikke av beste sort. Nå når jeg sammenlikner det med vårt nye materiale kan jeg også skjønne hvorfor. Personlig syns jeg dette er helt rått.

Sjekk det og kom med tilbakemeldinger
Vis hele sitatet...
Jeg kan ikke -FORDRA- Dialekten deres, men bra musikk er det ! KP!

Musikken likte jeg faktisk så godt at jeg tenkte jeg skulle prøve å få det brent ut å ta med på fest =)

Dere hadde en vanvittig fet musikk, selv om dialekten er litt.. eh. hemmende for min del.
Kult, ser dere spiller på Samfundet i Trondheim om en uke. Mulig jeg tar turen innom
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Vi spiller i Bodø på Bodø Hardcorefestival nå til fredag. Noen som kommer?
http://www.bhcf.no/
Likte musikken deres svært godt, stå på videre gutter, håper jeg får sett dere live en gang!
Hmm, jeg har takket nei til flere konserter med dere, men jaggu skal jeg prøve å komme meg ut neste gang dere er i Oslo.
Lykke til i urørt finalen, det er jo som kjent statstøtta kulhet.
Det høres bra ut, Mith! Ikke at du har takket nei til flere konserter, selvfølgelig, men at du har kommet på litt andre tanker.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Fy faen, så fett! Vet jeg har skrytt av dere før i tråden, men nå begynner jeg å få sansen for dere for alvor Måtte dele Til Ungdommen på Facebook nå nettopp. Ser for meg å stå på første rad å hyle med på refrenget på en fremtidig konsert. Så takk! Du vet hvordan det er når noe treffer deg mitt i hjertet...

Forresten, hva spiller du, Faggot?
Beklager, men syntes det hørtes for mye ut som skambankt og mange andre.

Men bra materiale
dette var jo ikke så halvgæ'ænt da. stå på!
Har faktisk hørt endel på dette nå i eksamenslesingen, og digger det. Lag flere sanger!
Sitat av Faggot Vis innlegg
Hei.

Sjekk ut bandet mitt på urørt.

For en stund siden lagde jeg en tråd om dette bandet, og tilbakemeldingene var ikke av beste sort. Nå når jeg sammenlikner det med vårt nye materiale kan jeg også skjønne hvorfor. Personlig syns jeg dette er helt rått.

Sjekk det og kom med tilbakemeldinger
Vis hele sitatet...
Hey,

Først vil jeg si at jeg personlig ikke er den altfor største fanen av punk generelt, men dette var grisefett.

Fikk lyst til å samle gutta å mekke noen punk låter sjøl

KP! Keep it up!
Sitat av Chang Vis innlegg
Jeg likte dette veldig godt. Det minte meg litt om Motorhead i sine yngre dager. ;-)
Vis hele sitatet...
Nei, nå får du gi deg. Dette skvipet er milevis unna gammel Motörhead.
Sitat av HomerJay666 Vis innlegg
Forresten, hva spiller du, Faggot?
Vis hele sitatet...
Jeg spiller trommer


Sitat av St.Vitus Vis innlegg
Nei, nå får du gi deg. Dette skvipet er milevis unna gammel Motörhead.
Vis hele sitatet...
Det er da vel nødt til å finnes hyggeligere måter og si sånne ting på..? Men, men.. Deg om det. Bare vent til albumet kommer!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Dette var egentlig kult!
Må vertfall høres mer på...
Gleder meg til albumet! Kom dere innom Tromsø snart
Hero of Time
bronze's Avatar
Var dere på P3 denne uka? Stå på!
Hm. Jeg liker normalt ikke sjangeren deres, men Borgerskapets utakknemlige sønner er unektelig fengende.
Godt jobba!
Lykke til på samfundet i kveld! Jeg skal synge med!
jamen yolo da.
luni's Avatar
Gratulerer så mye!
Syns "Honningbarna" som går stort sett hver morgen på P3, er forferdelig like "Mjød" av Kvelertak, bare at riffet går mye fortere.