Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 670
Jeg har søkt en del på nettet og ser så mye forskjellige svar på hvor lang tid systemet bruker på å bli kvitt metadon.

Om jeg tar 10-20mg IV, hvor lenge vil det sitte sånn ca? Går det fortere ut av kroppen om jeg injiserer, eller har dette ingenting å si?`

Og hva slags "triks" kan jeg evt bruke for å få det ut fortere?
Sist endret av badgern; 4. februar 2020 kl. 15:06.
Det har en halveringstid på 15-65 timer. Ganget med 5 er 14 dager, da burde du være clean
Metadon slår ut i 1-2 uker.

Desto større doser desto lenger sitter det.
Sist endret av krystallkongen; 4. februar 2020 kl. 16:01.
Eneste triks er å drikke mer vann før prøven din. Er ikke vits å drikke masse vann i dagevis tror jeg, men en god del kvelden og morgen før prøven hjelper, og du må pisse et par ganger før du tar prøven, så stå eventuelt opp tidlig. Hva type metadon er det du injiserer? Blankt konsentrat eller vanlig hostesaft? Jeg gidder ikke skyte det, jeg bare drikker det for det virker så bra i magen metadonen. Pluss jeg syns det er så lite man får i en sprøyte, selv om man bruker 5ml sprøyte. Hvordan sprøyte bruker du?

s