Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 2743
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har lang rusfri tid, men har nylig gått av lyrica og livet har blitt ett mareritt. Jeg har så mye angst. Jeg isolerer meg. Jeg orker ikke mer snart. Jeg vil ruse meg, men samtidig ikke... Er det noe jeg kan ta som ikke er så ille og ikke fucker meg med rustester?
Anonym bruker
"Lettet Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kratom titegn
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har prøvd, liker det ikke..
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har prøvd, liker det ikke..
Vis hele sitatet...
Hvor mye tok du?
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Alt fra 2g til 14g. Prøvd extracter og ulike strains også
Anonym bruker
"Identisk Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Yoga, svømming
Anonym bruker
"Identisk Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mat
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Haha å foreslå sopp/syre/dmt til en som har angst, er vel ikke helt innafor. Forrige gang jeg tok syre, holdt jeg på å hoppe ut av vinduet i 5 etg. Tror jeg skal holde meg unna psykadelika. Jeg er keen på feelgood. GHB, opiater osv
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
GHB. Ute av urinen innen 12 timer, blodet 4 timer.
Det er dog ikke noe du vil bli avhengig av og ta regelmessig, abstinensene er jævlige.
Ville gått til legen og forklart situasjonen, mulig du får noe benzo på resept.
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kanskje jeg skal gå for ghb
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Haha å foreslå sopp/syre/dmt til en som har angst, er vel ikke helt innafor. Forrige gang jeg tok syre, holdt jeg på å hoppe ut av vinduet i 5 etg. Tror jeg skal holde meg unna psykadelika. Jeg er keen på feelgood. GHB, opiater osv
Vis hele sitatet...
ikke det?
https://www.vogue.com/article/magic-...ure?verso=true
GHB blir du bare avhengig av.
Du kan mikrodosere sopp.
Da blir du ikke rusa, du føler deg bare i toppform.
https://thethirdwave.co/microdosing/mushrooms/
Stack relativt gode doser L-Theanine typ 800 - 1200mg med Lion's Mane mushrooms og litt magnesium.
Sunt, safe og ikke rusmidler, så sier seg selv at du går klar av rustest.
Verdt et forsøk. Du kan bli overrasket over hvor mye det kan hjelpe.

Evt vil vel Propanolol / Betablokkere kunne legge et tungt lokk på angst, og vil heller ikke slå ut på test.
Relativt harmløst aswell.
Sitat av Mustardhusky Vis innlegg
Ephenidine
Vis hele sitatet...
med tanke på at tittelen sier "rusmiddel som ikke er så ille", så lurer jeg på om du har no kilder til at ephenidine ikke er så ille?
tenkte det ja.. ikke anbefal folk å ta RC's vi ikke vet farene ved bare for at det ikke blir sett etter på prøver pls -_-
En god runkings
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
med tanke på at tittelen sier "rusmiddel som ikke er så ille", så lurer jeg på om du har no kilder til at ephenidine ikke er så ille?
tenkte det ja.. ikke anbefal folk å ta RC's vi ikke vet farene ved bare for at det ikke blir sett etter på prøver pls -_-
Vis hele sitatet...
Gikk bare ut ifra erfaringene jeg og mine venner har. Skal ta dine ord til etterretning. Var ikke meningen å presse folk over på dette RC.
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alkohol?
Anonym bruker
"Lettet Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Somadril kanskje? Vet ikke om det slår ut på test men fyfan for en digg rus. Er dyrt tho :/ Men igjen, addiction om du tar det ofte.

GHB er awesome men fort gjort å bli addict av.

CBD dominant weed?

Phenibut?

Ketamin er mitt favoritt-rusmiddel, det kan du jo lese om.

Men det beste er trening, sunn mat, frisk luft osv (den kjedelige veien til rus)
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Mye gode forslag, men sopp, syre og lsd har gitt meg så enormt mye angst og som sagt så holdt jeg på å ta livet mitt siste gang med syre, så jeg holder meg laaangt unna psykadelika. RC er heller ikke fett. Alkohol..Hmm kanskje, men var mer keen på noe som kan gi noe form for eufori
R.i.p 23.04.2021
Chloral hydrate var mer euforisk en oxy den gangen jeg fikk taki en liten mengde. Vanskelig og finne på markedet. Men fyf det er noe av det mest euforisk jeg har prøvd noen gang. Var som en kombinasjon av oxy/rohypnol

https://www.drugs.com/mtm/chloral-hydrate.html
Sist endret av Tarm; 6. oktober 2019 kl. 23:07.
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Enig med TS, hold deg langt unna psykadelika som LSD og sopp. Mange syrehuer som tror det er løsningen på alt.
Setting og humøret ditt er veldig viktig når du tar slik, og det å ha angst og trippe på syre er ikke til å anbefale.

Det samme gjelder diverse RC, folk snakker som om det er harmløst men har lest uttalelige folk som får langt verre abstinenser av dette enn tradisjonelle opiater og benzo. Det å ruse seg er uansett bare en short term fix som du ikke burde strekke lenger enn 2 uker.

Det beste jeg har testet mot angst er faktisk sovepiller av typen zopiclone. Fjernet angst og hjertebank totalt, kan si til legen at du har sterke søvnproblemer og be om en pakke på 30.
For å roe ned angsten:

- l-theanine
- Ashwaghadna
- Reishi
- Rhodiola Rosea
- Kava (kan være vanedannende)

Av sterkere greier så har du jo Phenibut. Riktig nok veldig vanedannende, så om du fort drar på deg avhengighet, så er det kanskje lurt å holde seg unna.

Phenibut er i mine øyne helt fantastisk. Brukt mye tidligere. Perfekt i små mengder for kreativt arbeid, ellers blir jeg en sosial gud av mellom 750-1500 mg.

Problemet er at den fort bygger toleranse og at personlig så får jeg litt widthrawal de neste dagene etter bruk. Dette får jeg også av noen pils, så jeg er veldig sensitiv på det området. Derfor bruker jeg det maks en gang i måneden når jeg virkelig må være en sosial badass på et event eller viktig møte.
Anonym bruker
"Identisk Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor må du absolutt ruse deg? Er ikke målet å bli kvitt angsten, ikke bare flykte fra den og i ettertid forværre den? Stå ut stormen, det blir bedre om noen måneder. Ruser du deg så får du det aldri bedre. Ghb gir heftig angst og farlige situasjoner
prikkperikum - 100% lovlig plante. Funker utmerket mot depresjon, angst og insomnia
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av fuckdapopo Vis innlegg
prikkperikum - 100% lovlig plante. Funker utmerket mot depresjon, angst og insomnia
Vis hele sitatet...
prikkperikum? Aldri hørt om. Er det jevn effekt hver gang eller er det som alt annet organsik at du får effekt en gang og thats it?
Anonym bruker
"Uenig Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
prikkperikum? Aldri hørt om. Er det jevn effekt hver gang eller er det som alt annet organsik at du får effekt en gang og thats it?
Vis hele sitatet...
For meg var det som du beskriver, med en kanskje enda litt merkeligere reaksjon. De funket som en svak og mer behagelig SSRI de første fire ukene, før effekten dabbet totalt av, også i 10x doser. Prøvde det ved en senere anledning uten noen merkbar effekt uansett dosering. Det merkelige er at pakningsvedlegget sier at effekten normalt skal bygge seg opp over et par uker - for meg var det helt motsatt. Hvis du skal prøve ville jeg gått for Hypericum Stada fra apotek, da den har en standarisert mengde virkestoff, ulikt svada-produktene fra helsekost eller internett.
er ikke for sent å høste prikkperikum enda heller, vært frost fler dager her men ser fortsatt blomster på prikkperikumen (det er blomstene du vil ha).

de vokser ca overalt i grøfter, enger, langs stier osv.
tror du du har finni de kan det lett identifiseres ved å tygge på en blomst og spytte, er spyttet rødt så har du prikkperikum.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
prikkperikum? Aldri hørt om. Er det jevn effekt hver gang eller er det som alt annet organsik at du får effekt en gang og thats it?
Vis hele sitatet...
kanskje litt bedre kjent som st.johns wort eller johannesurt. Har ikke brukt det fast over tid, så det kan jeg ikke svaret noe godt på. kun brukt enkelte dager om jeg føler meg litt nedfor. Merker da en subtil, men likevel markant bedring i humøret.