Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 897
Hei!

Tok nettopp The Big Five personlighetstesten, og ble overrasket over resulatet. Spesielt politeness. Jeg var nokså klar over det, men 1st procentile hadde jeg ikke forventet.

Har noen lyst å fortelle meg litt mer om det?



Politeness: Exceptionally Low
You are exceptionally low in politeness, which is one aspect of Agreeableness. Your score puts you at the 1st percentile for politeness. If you were one of 100 people in a room, you would be less polite than 98 of them and more polite than 1 of them.

People who are exceptionally low in politeness challenge and confront authority – and they are not obedient. If they are respectful, it is grudgingly, and will only be manifested toward people who continually both deserve and demand it. They are comfortable confronting other people, and enjoy it. People extremely low in politeness are motivated to engage in conflict, and to seek out confrontation. They may have a strong tendency toward conduct-disordered, antisocial, delinquent, even criminal behavior, particularly if male and adolescent. They may find themselves very frequently in trouble with authority, in consequence. Their skepticism can make it extremely difficult for them to find a place in the middle or lower in hierarchies of power and dominance. They are hyper-dominant, rather than submissive (particularly if they are also low in neuroticism).
Kjenner ikke til den testen du tok, men big five er rimelig standard. Den jeg har tatt bruker begrepet agreeableness/disagreeableness.

Jeg også scorer utrolig lavt på agreeableness. Tror jeg var på 98% disagreeable.

Dette betyr at man er svært konkurranseorientert, opptatt av dominanse og hierarkier, og lite villig til å bøye av for noen, samarbeide eller avgi sosiale konsesjoner.

Jeg er i tillegg svært neurotisk, så det gjør meg mer til en oppsetsig type fremfor en dominerende hai. Å se testen i sammenheng vil kunne si mer om hvem du er. Det skal sies at jeg er svært glad i den klassiske Myer-Briggs testen.