Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1037
Noen som vet hvordan man skal forholde seg til MDMA når man tar lisdeksamfetamin daglig? Jeg skjønner at jeg ikke burde ta det samme dag som jeg tar MDMA, det jeg lurer mest på er toleranse. Burde man droppe å ta amfetaminen noen dager før / en uke før man tar MDMA? Eller er det nok å droppe å ta det dagen man skal rulle?
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Nå vet jeg ikke hvilke doser du står på, men du gjør det fornuftig å separere disse to. Mda har en delt virkningsmekanisme, som stimulant deler det egenskapene til mange av de klassiske. Det er ikke så veldig mye forsknig på det, men noe. Det er heller ikke uvanlig at xtc da spesielt er krysset med andre stimulanter, som øker sjansen for bivirkninger. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23001138

Kan jo hende det går helt greit, men hvis jeg var i dine sko ville jeg som sagt styrt unna akkurat dette.
Sitat av kmsc Vis innlegg
Nå vet jeg ikke hvilke doser du står på, men du gjør det fornuftig å separere disse to. Mda har en delt virkningsmekanisme, som stimulant deler det egenskapene til mange av de klassiske. Det er ikke så veldig mye forsknig på det, men noe. Det er heller ikke uvanlig at xtc da spesielt er krysset med andre stimulanter, som øker sjansen for bivirkninger. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23001138

Kan jo hende det går helt greit, men hvis jeg var i dine sko ville jeg som sagt styrt unna akkurat dette.
Vis hele sitatet...
Ja, ville nok ikke tatt begge to samme dag. Jeg har prøvd å google litt etter info på akkurat dette men finner ikke så utrolig mye informasjon om det. Tenker nok at jeg dropper å ta amfetaminen en uke i forveien og så en uke etter slik at jeg får ned toleranse og gir hjernen en pause etter MDMA'n.
Digital nomade
trippy's Avatar
Amfetamin tar en del over mdma opplevelsen og drt er også mye mere nevrotosisk å ta mdma mens man er påvirket av amfetamin, sitter på tlf så orker ikke linke men google "amphetamine+mdma neurotoxicity". (Er dog ekstremt deilig, men det anbefales ikke)

Er nok lurt av deg å droppe amf den uka ja
Sist endret av trippy; 8. januar 2019 kl. 17:18.