Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2013
Godkveld freaks!
Har snoket litt innpå her en stund, så fant ut at jeg like greit kunne opprette en bruker nå.

Har tenkt å gå til innkjøp av litt MDMA som jeg skal kose meg med på nyttårsaften, i den forbindelse tenker jeg at det er lurt å investere i et testkit.

Så mitt spørsmål er:
Si at jeg får "molly" som inneholder feks 30% badesalt og 70 % MDMA, og jeg tester dette med et testkit, vil testen da fortsatt slå ut positivt for MDMA?
For selv om det ikke er rent, så er det jo fortsatt mesteparten av innholdet MDMA

Forstår at det ikke er vanlig å blande ut god MDMA med dritt, men man kan aldri stole 100% på dealere
Sist endret av livsnyter; 29. november 2016 kl. 00:39.
Hvis du kan, sats på anskaffing av krystaller. Dette vil være enten eller
Hvis det er knust pulver kan det jo hende begge reagerer
der er derfor du bruker fleire kits (marquis, mecke, mandelin) for å sjekke. Dersom det er noko innblanda vil ein eller fleire av testene vise ein anne rekasjon/farge enn venta.

link til et testkit: http://testkitplus.com/product/compl...mecke-mandelin
Testen din vil slå ut på MDMA, som mørk lilla pleier de vel å være. Badesalter pleier ofte å være gule, så jeg tipper det vil påvirke fargen.