Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2789
Hei.

Inntak av MDMA vurderes i nærmeste fremtid (har tatt det en del ganger før). I den anledning har jeg to spørsmål:

1: Er det noe man kan gjøre for å unngå/begrense "øyeflimringen"? Jeg sliter med å i det hele tatt se etter inntak av MDMA fordi øynene beveger seg så mye fra side til side. Dette har ført til at turene av og til kan være litt kjipe.

2: Hvordan er det å blande MDMA og kokain?

Takk for svar.
1. Ta mindre doser.
2. Ganske bortkastet, har testet å blande MDMA med kokain og amfetamin. Merket minimalt av kokainrusen, også er det ikke så heldig for hjertet.
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
1. Ta mindre doser.
2. Ganske bortkastet, har testet å blande MDMA med kokain og amfetamin. Merket minimalt av kokainrusen, også er det ikke så heldig for hjertet.
Vis hele sitatet...
1: det skjer selv med moderate doser.
2: takk for svar.
Noen får det selv på små doser, og det er ikke så mye å gjøre med såvidt jeg vet. På meg er dette omtrent det første som skjer, men jeg liker det veldig godt da. Du kan teste magnesiumtilskudd, men tviler på at det vil ha så mye å si.

Om du syns nystagmusen er så kjip at det ødelegger, så ville jeg heller tatt noe annet.
Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
Hei.

Inntak av MDMA vurderes i nærmeste fremtid (har tatt det en del ganger før). I den anledning har jeg to spørsmål:

1: Er det noe man kan gjøre for å unngå/begrense "øyeflimringen"? Jeg sliter med å i det hele tatt se etter inntak av MDMA fordi øynene beveger seg så mye fra side til side. Dette har ført til at turene av og til kan være litt kjipe.

2: Hvordan er det å blande MDMA og kokain?

Takk for svar.
Vis hele sitatet...
1) Ta mindre

2) Virker som Kokain dreper mdma rusen.
Ot:
Hvorfor ser det ut som enkelte har briller på seg når jeg turer på knips.?
Sitat av dustedgorilla Vis innlegg
Ot:
Hvorfor ser det ut som enkelte har briller på seg når jeg turer på knips.?
Vis hele sitatet...
"halliser" veldig vanlig hvis man har holdt på en stund.

Selv ser jeg alltid spindelvel nedi glass og at folk har briller.
Sist endret av A-tillah; 13. juni 2014 kl. 13:59.
Bare jeg som syntes flimmersyn er artig?
Sitat av dustedgorilla Vis innlegg
Ot:
Hvorfor ser det ut som enkelte har briller på seg når jeg turer på knips.?
Vis hele sitatet...
Ser de ut som vaskebjørner eller som B-gjengen?

http://www.colourbox.dk/preview/3955765-728849-.jpg

http://www.n3sport.no/Downloads/55278/pics/B-gjengen.gif
Sitat av dustedgorilla Vis innlegg
Ot:
Hvorfor ser det ut som enkelte har briller på seg når jeg turer på knips.?
Vis hele sitatet...
Fordi de ser dypt inne i deg! Høhø
Nei, men det fucker med synet ditt! Fysisk sett har det vel ikke så mye å si?

Har forresten lest noen steder at mdma og kokain kan være dødelig når man tar det sammen. Om det ikke har noe effekt som de over skriver, så hadde jeg hvertfall ikke tatt sjansen på å ta det sammen!
Sitat av dustedgorilla Vis innlegg
Ot:
Hvorfor ser det ut som enkelte har briller på seg når jeg turer på knips.?
Vis hele sitatet...
Antageligvis er det fordi folk blir nåsåer når de ruser seg og gror ut briller og hoggtenner skapt av sin egen cellekultur

Når det gjelder øyeflimring vet jeg jeg godt hva du mener. jeg liker å lage musikk når jeg ruser meg men det er føkkings umulig på MDMA med all flimringen. da har jeg et tips MDMC det er litt roligere og jeg klarte fint å sitte og produsere på PCn https://soundcloud.com/mr-niceguy-1/...uy-mindtwister

når det gjelder blandingsbruk så anbefaler jeg helt klart amfetamin og canabis
Det fleste mdmarelaterte dødsfall har vært i blandingsrus med kokain. Det er veldig farlig for hjertet.
Sitat av hestpåpinne Vis innlegg
Bare jeg som syntes flimmersyn er artig?
Vis hele sitatet...
Nei jeg også xD
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av A-tillah Vis innlegg
"halliser" veldig vanlig hvis man har holdt på en stund.

Selv ser jeg alltid spindelvel nedi glass og at folk har briller.
Vis hele sitatet...
Hahaha, kjenner meg igjen. Ser også syke tatoveringer på folk