Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 14521
Hvor: Hjemme
Hvem: Jeg og kjæresten (kun jeg som tok MDMA)
Hva: 100-110 mg MDMA.


Helt siden jeg som ungdom prøvde ecstasy, har jeg hatt lyst til å prøve MDMA. Jeg husker ikke så mye fra den turen, annet enn relativt mild virkning med eufori. Jeg hadde endelig fått tak i MDMA krystaller, og følte at tiden var inne. Jeg ønsket ikke å få så veldig sterk virkning, og leste meg frem til at en begynnerdose på ca. 100 mg skulle være greit.


Planen var å dra på fest, men da dagen nærmet seg ble kjæresten min syk, så vi dro ikke på festen likevel. Jeg hadde likevel lyst til å ta MDMA, noe som var greit for kjæresten min. Lite viste jeg da hvor utrolig bra det var at vi ble hjemme, og ikke dro på fest…


Jeg delte opp de angivelig 100 mg (hadde kjøpt 300, og delte den opp i tre, men har ikke vekt selv) opp i 80 og 20 mg, og droppet den første dosen klokken 22. Jeg var skikkelig nervøs, det var flere år siden jeg hadde brukt noe annet enn cannabis, så jeg begynte å bli veldig urolig. Jeg hadde ikke angst, men opplevde bare nervøsitet og uro. Bestemte meg derfor for å gå ut på tur med hundene, slik at jeg kom på andre tanker.


Ute på tur begynte jeg, etter ca. 30 minutter, å bli veldig tiltrukket av lysene i gaten. Det var litt vanskelig å skrive melding på mobilen, og jeg begynte å bli varm. Jeg var ganske sikker på at alt sammen var placebo. I ettertid skjønner jeg jo at det slettes ikke var det. Jeg gikk tilbake til leiligheten, og til min forbauselse hadde jeg kjempe store pupiller. Snakket litt med kjæresten og sa at jeg ikke merket noe, og så droppet jeg den andre dosen, før jeg gikk på badet.


Det var her jeg for første gang kjente tydelig effekt. Jeg ville pusse tenner, og begynte å pusse. Det gikk opp for meg at jeg var helt utrolig god til å pusse tenner, det var nærmest helt uvirkelig. Tannbørsten beveget seg så utrolig kjapt! Jeg satt på Savant, og spilte den samme sangen på repeat. Hvorfor skulle jeg spille noen annen sang, når denne sangen var perfekt? Det var helt ulogisk for meg, denne sangen var alt jeg trengte.


Etter en kjapp(?) dusj går jeg inn og legger meg i sengen. Det er helt fantastisk, lakenet avgir en nydelig varme og energi til kroppen min. Jeg ringer kjæresten min, og han kommer inn på rommet. Han stryker på meg, og det føles helt utrolig. Jeg ber han om å sleike meg i fjeset, og han gjør det. Det er det mest utrolige jeg har kjent, det kan ikke beskrives. Jeg elsker kjæresten min, hvert eneste lille molekyl. Jeg passer på å fortelle han det, og jeg sleiker og kysser på han, og stikker fingrene mine inn i munnen hans. Jeg har ikke lyst til å være med noen andre enn han, og er veldig glad han og jeg kan dele denne opplevelsen. Når han kysser meg er det så utrolig deilig at jeg ikke klarer å kysse tilbake. Jeg må bare ligge ned å nyte det.


Jeg er tørst. Kjæresten henter et glass vann til meg, jeg drikker litt, og tømmer resten ut i sengen. Jeg gnir fjeset mitt mot vannet, det kjennes nydelig. Jeg prøver å begrave meg i vannet. Etter en stund snur jeg meg, og da har hundene hoppet opp i sengen. Jeg blir i ekstase, de er så flotte. Myke og ta på, og de bare eksisterer. Den ene hunden henter en sokk, og jeg dør på meg av latter, vi leker litt med sokken. Så føler jeg at jeg må være nær hundene, og jeg omfavner dem. Får dem til å sleike meg i fjeset og inni munnen. Alle hemninger er vekke. Bakterier betyr ingenting, jeg kan bare ønske at de er borte, og så er de det!


Dessverre ble hundene etter hvert veldig stresset av meg, så kjæresten bestemte at de skulle få være i fred på soverommet. Jeg syns det var trist at de var redde for meg. Men fortalte dem at alt kom til å gå bra, og at jeg elsket dem. At de var vakre, og måtte være stolte av seg selv.


Fra dette stadiet går tiden i surr, så hendelsene som følger vet jeg ikke helt rekkefølgen på. Jeg mister totalt kontroll på meg selv, jeg forsvinner fram og tilbake fra min egen verden, og en forvridd, men vakker, virkelighet. Jeg er lykkelig, veldig lykkelig. Gjennom hele turen har jeg flere episoder der jeg ikke vet hvem eller hva jeg er. Jeg tenker at om jeg kom til å dø, så er det helt greit. Hvorfor jeg tenkte det aner jeg ikke, for jeg var ikke noe redd for å dø, og trodde heller ikke jeg kom til å dø. Jeg er også veldig nøye på at kjæresten min skal føle seg verdsatt. Jeg forteller hvor pen og fin han er, at han er perfekt, og at alt kommer til å gå bra. Jeg har absolutt ingen kontroll på hva jeg sier, og aner ikke hva som kommer ut før jeg har sakt det. Alle hemninger og alle filter er borte. Jeg har en trang til å putte alt mulig i munnen, eller det vil si alt annet enn mat.


Kjæresten min finner ut at han skal lage noe gøy til meg, og blander sammen maismel og vann. Vi går ut på badet. Jeg er veldig usikker på om det går an å ta på den grøtlignende blandingen. Den er rar, og jeg vet faktisk ikke om det er mulig, ei heller hvordan jeg faktisk skulle gått frem om jeg skulle tatt på den. Etter mye om og men bestemmer jeg meg for å ta på den. Det var en veldig bra avgjørelse. Det var helt fantastisk. Kjæresten min smurte inn hendene mine, og dryppet grøt på hendene mine. Det kom masse lyder og skrik ut av munnen min, jeg var i ekstase. Jeg smurte inn kroppen min med grøten, og tømte resten ut på badegulvet, så smurte jeg grøten ut over badegulvet. Herlig! Jeg spylte badegulvet og meg selv med vann, og så dusjet jeg litt. Vannet kjentes ikke lenger ut som vann, men det kjentes ut som silke som omfavnet huden min. Da jeg gikk ut av dusjen forsto jeg ikke hvorfor jeg var våt, og vandret kliss våt rundt i leiligheten, mens kjæresten min prøvde å tørke meg.


På dette tidspunktet klarte jeg ikke lenger å ha på klær. Det kjentes ikke riktig, og jeg var varm. Vi la oss ned på gulvet i stuen. Gulvet var mykt, og passe varmt. Veldig glatt var det også. Vi begynte å kose, og det var en rar og deilig følelse. Følelsen jeg hadde i kroppen gjennom hele turen var som om jeg nettopp hadde fått orgasme, noe som var totalt umulig for meg å oppnå på MDMA. Det var heller ikke nødvendig, det ble liksom overflødig. Da kjæresten min kom var jeg sikker på at det var jeg som kom. Jeg ble veldig usikker på om jeg var gutt eller jente, og trodde ikke helt på han når han sa det var han som hadde kommet. Det kjentes jo ut som at det var meg som gjorde det?

Jeg: «Var det jeg som kom?»
Han: «Nei, det var meg.»
Jeg: «Er det ikke min tiss?»
Han: «Nei, det er min.»
Jeg: «Er jeg gutt eller jente?»
Han: «Jente.»
Jeg: «Er du jente?»
Han: «Nei, jeg er gutt.»

Jeg klemte han, og fortalte at han måtte være stolt av seg selv. At jeg var så glad i han.


Jeg har store problemer med å tisse. Gjennom hele kvelden hadde jeg prøvd å tisse, men klarte det ikke. Lykken var stor da jeg endelig fikk det til. Jeg ropte kjæresten min inn på badet, og ble litt skuffet da han ikke rakk å se meg tisse. Gav han likevel en klem, sånn at han ikke skulle bli lei seg.


Saueskinnet som ligger på sofaen ser fryktelig innbydende ut. Jeg gnir meg inntil det, og stryker det mot kroppen. Jeg kler av kjæresten min, og tar saueskinnet rundt han. Jeg vil at han også skal oppleve det gode som jeg opplever. Han virker tilfreds, og det gjør meg yr av glede.


Kjæresten min opplever en del angst i hverdagen, og jeg begynner å tenke litt på dette. For meg har alle negative følelser forsvunnet. Jeg er ute av stand til å tenke noe negativt. Jeg er ikke redd for noe lenger, blir ikke lei meg, og jeg ser bare det positive i alt. Plutselig går det opp for meg hvor enkelt det er å legge vekk angsten. Jeg forteller «Neste gang du har angst, så kan du bare slutte å ha angst.» Jeg var glad for å kunne dele dette med han. Han sier takk. Jeg sleiker han litt i fjeset og tar hånden hans inn i munnen min.


Jeg klarer ikke å se noe, fordi alt håret mitt er i veien. Jeg spør om kjæresten min kan flette håret mitt. Han sier han ikke klarer det, men jeg mener han bare må tro på seg selv. Han setter opp håret mitt i en rar frisyre, som jeg syns var veldig fin. Alt håret var vekke, og jeg lurte på om jeg var blitt skallet. Kjæresten min sier nei, og jeg lurer på om jeg burde klippe av meg håret. Han sier nei. Jeg spør om jeg kan spise håret hans, men han sier at det ikke er så lurt.


Jeg ikke sikker på at jeg er et menneske, men er ikke så opptatt av hva jeg faktisk er likevel.


Så får jeg plutselig øye på brillene mine, og tar de på. Det ble alt for mye for meg. Alt var i 3d, og strekene og fargene ble sendt i vill fart inn i øynene mine. Jeg sier at jeg har mistet troen på briller, de gjør sånn at jeg ikke ser riktig. Det er fra før av ganske vanskelig å se, på grunn av den kraftige nystagmusen (ufrivillige øyebevegelser) jeg opplever. Jeg syns følelsen fra nystagmusen er veldig deilig.


Jeg henter en skjorte, og tar den av og på og av og på. Jeg fant liksom ikke helt ut hva jeg ville. Plutselig var den av. Plutselig var den på. Den kjentes god ut, men det var også veldig fint å være naken. I tillegg var jeg svett. Jeg tar hulen til den ene hunden og setter den over hodet mitt. Følelsen var himmelsk. Jeg har lyst til at kjæresten min skal prøve, men han vil ikke. Jeg tenker at det er dumt, og at han ikke vet hva han går glipp av. Jeg setter meg helt inntil han, oppå han, slik jeg allerede har gjort mange ganger i løpet av kvelden. Jeg sleiker på han, og spiser litt på han. Så sier jeg: «Vi to er en!». Han sier ja, og det gjør meg så lykkelig at det er like før jeg sprekker.


Jeg vandrer litt rundt i leiligheten, og så plutselig skal kjæresten min på do. Jeg har lyst til å være med, men får ikke lov. Jeg prøver å forklare at jeg er glad i alt med han, og at han ikke trenger å være flau. Men han nekter meg og være med. Jeg klarer ikke finne veien tilbake til stuen, så han hjelper meg ned på plass foran tven.


Kjæresten min spør om det er greit at han spiller Raymand. Jeg sier ja. Jeg husker ikke så godt hva som skjedde, men husker at jeg ble helt i hundre av alle fargene. Jeg hylte, og lo, og roste kjæresten min fordi han var så flink. Jeg prøvde å være med å spille, men det var vanskelig. Jeg spiste litt på kontrollen, og gikk helt inntil tven for å se bedre. Vi gamet nok en god stund, og jeg klarte ikke sitte stille i det hele tatt. Jeg hyperventilerte masse på grunn av alle inntrykkene. Det var gode inntrykk, men mye å ta innover seg. Kjeven min lever sitt eget liv, men den plager meg ikke.


Plutselig, rundt klokken 4, kjenner jeg at jeg begynner å bli kvalm. Jeg går inn på badet, og setter meg på badegulvet. Jeg er usikker på hva jeg kjenner, og hva som skjer med kroppen. Jeg vet ikke om jeg er varm eller kald, eller om jeg må tisse eller kaste opp. Jeg spør kjæresten min om jeg bæsjer nå. Han begynner å le, og sier nei. Så kaster jeg opp. Jeg hadde bare spist noen jordbær hele kvelden, så oppkastet var nydelig rødt, klumpete og vakkert. Jeg har lyst til å ta på det, og kanskje spise det, men jeg ombestemmer meg. Kaster opp noen ganger til, og så går jeg og legger meg. Har noen closed eye visuals, jeg løper inn i et 2D brett av klosser, og hver kloss forsvinner foran meg når jeg løper. Så ser jeg en rekke ekle og groteske bilder, men det gjør meg ingen verdens ting. Jeg ser det fine i det.


Jeg klarer ikke å ligge lenger i sengen. Jeg har store smerter i blæren, og kjeven min klaprer og verker. Øynene løper løpsk. Jeg står opp, og klarer endelig å gå på do skikkelig. Jeg går frem og tilbake fra do i en time eller to, og har det ikke så bra. Jeg skjønte ikke hva som skjedde, men skjønner nå at det var nedturen.


Klokken 8 har jeg fremdeles tallerkenstore øyne, og har ingen sjans til å sove. Etter råd fra forumet slenger jeg i meg en vival. Det er nok egentlig alt for lite for meg, men jeg hadde bare en igjen. Vivalen hjalp meg til å sove i 2-3 timer.


Resten av dagen har jeg følt meg rar fysisk. Jeg er veldig twitchy i kroppen, og biter kjeven hardt sammen om jeg ikke tenker meg om. Skuldrene og ryggen verker. Psykisk kjenner jeg meg veldig bra, er i godt humør og liksom helt klar i hodet. Etter at jeg klarte å få i meg en loffskive har jeg følt meg litt bedre fysisk også, så regner med at jeg er grei i morgen når jeg bare har fått sovet godt.


Alt i alt en super opplevelse. Og det skjedde veldig mye som det overhodet ikke går an å forklare, ord blir liksom forlite. Det er også en del jeg ikke husker, men som har jeg blitt fortalt i ettertid. Selve virkningen ble veldig mye sterkere enn jeg hadde forespeilet, så jeg er fryktelig, fryktelig glad jeg var hjemme, og ikke på fest. Det hadde ikke gått bra i det hele tatt, i og med at jeg hadde null kontroll på meg selv. Ikke minst er jeg glad for at jeg var sammen med en person jeg stoler fult og helt på, det bidro nok til å gjøre opplevelsen enda bedre.
Hei igjen Bra du fikk sove litt, og jeg anbefaler deg å ha den biten "figured out" til en eventuell neste gang...

Du skriver ikke alder og vekt, men jeg synes du fikk veldig mye effekt av en forholdsvis liten dose? Hvor gammel er du og hvor mye veier du? Du kan godt bruke litt slingringsmonn om du synes det blir for personlig, men jeg ble som sagt overrasket over hvor intenst det ble på "så lite". Selv synes jeg omtrent 3mg/kg fordelt på 2mg først og så 1mg etter gir den beste balansen, selv om jeg har prøvd både "lavdose" og "høydose" Det er skikkelig kjipt med "lavdose" fordi man aldri kommer heeeelt opp, men i en utesetting der man ikke vil være "shitfaced" fungerer det av og til, selv om jeg stort sett ikke gjør det

Spesielt rart synes jeg det "er du jente?"-greiene var, for jeg har aldri opplevd å bli så "fjern" selv, selv på langt høyere doser (selv om jeg er forsiktig i forhold til mange her).

Ellers synes jeg det var veldig synd at kjæresten din ikke også var med, jeg er helt sikker på at det hadde gjort turen enda mer magisk og dere hadde (trolig) fått et ubeskrivelig bånd mellom dere i enda større grad enn det du beskriver her... jeg tok det med eksen min noen ganger og det var helt magisk.. en gang ville ikke hun ta (husker ikke grunnen) men jeg tok og det var bra, men man får ikke den ubeskrivelige.. "connection"'en som man får om begge tar... Jeg tror også at det muligens kan hjelpe ham med å se angsten sin fra "et høyere nivå", som kanskje du så, om dere snakker om det mens begge er tura.. det er veldig rart, men MDMA har hjulpet meg til å se noen av de tingene jeg har "slitt med" i et nytt lys etter å ha snakket om det på tur, men det krever at man "behandler" temaet, altså snakker om det, og det er utrolig hvor lett det plutselig blir å sette ord på akkurat hva man føler

Dette var det en godt skrevet rapport, og jeg er glad det ble en positiv opplevelse totalt sett (selv med litt smårusk) og håper at de rådene du fikk i "den andre tråden" kan gjøre neste tur enda bedre
Artig rapport.

Selv hadde jeg en heftig tur før jul, hvor jeg tok ca 500 mg fordelt på 4 drops på rundt 6 timer. Dette var nok kanskje litt i meste laget, og hadde da faktisk hallusinasjoner. Vi lå fire stykker i sengen, og plutselig ble de andre (og dette skjedde samtidig med oss alle) helt grønn, nesten som de Avatar (filmen) figurene, med et veldig detaljer og fint rødt mønster på kroppen. Det var veldig fantastisk, og det var ikke på noen som helst måte "rart" :P .

Her var jeg utrolig slapp i etterkant, sikkert på grunn av lite mat, og i et døgn lå jeg for det meste bare å sov/slappet av, og det som kanskje ikke var helt bra, var at jeg hadde et lite ønske om å bare forlate verden, bare drifte inni "himmelen". I etterkant, etter å fått i meg mat og slikt, følte jeg meg forsåvidt bra, og mange av mine problemer var borte.

På denne turen tenkte jeg en del, for jeg liker hvordan man kan tenke på fortiden sin, og se det hele i et nytt lys, i et positivt lys, og se hvordan man kanskje ikke har vært helt der man burde være.

Endte opp med å ta MDMA en måned etterpå, da kun 100 mg, noe jeg kanskje ikke burde ha gjort, selv om det nok ikke var veldig dumt heller. Gjorde da dette fordi jeg håper det ville fikse mine problemer igjen, men skjønte vel egentlig at det ikke kom til å gjøre det.

Så nå skal jeg holde meg unna for en stund, men jeg må si jeg virkelig har lyst til å ta det sammen med en jente jeg er glad i.
Sitat av Antagonist Vis innlegg
Hei igjen Bra du fikk sove litt, og jeg anbefaler deg å ha den biten "figured out" til en eventuell neste gang...

Du skriver ikke alder og vekt, men jeg synes du fikk veldig mye effekt av en forholdsvis liten dose? Hvor gammel er du og hvor mye veier du? Du kan godt bruke litt slingringsmonn om du synes det blir for personlig, men jeg ble som sagt overrasket over hvor intenst det ble på "så lite". Selv synes jeg omtrent 3mg/kg fordelt på 2mg først og så 1mg etter gir den beste balansen, selv om jeg har prøvd både "lavdose" og "høydose" Det er skikkelig kjipt med "lavdose" fordi man aldri kommer heeeelt opp, men i en utesetting der man ikke vil være "shitfaced" fungerer det av og til, selv om jeg stort sett ikke gjør det

Spesielt rart synes jeg det "er du jente?"-greiene var, for jeg har aldri opplevd å bli så "fjern" selv, selv på langt høyere doser (selv om jeg er forsiktig i forhold til mange her).

Ellers synes jeg det var veldig synd at kjæresten din ikke også var med, jeg er helt sikker på at det hadde gjort turen enda mer magisk og dere hadde (trolig) fått et ubeskrivelig bånd mellom dere i enda større grad enn det du beskriver her... jeg tok det med eksen min noen ganger og det var helt magisk.. en gang ville ikke hun ta (husker ikke grunnen) men jeg tok og det var bra, men man får ikke den ubeskrivelige.. "connection"'en som man får om begge tar... Jeg tror også at det muligens kan hjelpe ham med å se angsten sin fra "et høyere nivå", som kanskje du så, om dere snakker om det mens begge er tura.. det er veldig rart, men MDMA har hjulpet meg til å se noen av de tingene jeg har "slitt med" i et nytt lys etter å ha snakket om det på tur, men det krever at man "behandler" temaet, altså snakker om det, og det er utrolig hvor lett det plutselig blir å sette ord på akkurat hva man føler

Dette var det en godt skrevet rapport, og jeg er glad det ble en positiv opplevelse totalt sett (selv med litt smårusk) og håper at de rådene du fikk i "den andre tråden" kan gjøre neste tur enda bedre
Vis hele sitatet...
Jeg skal garantert ha noe å sove på klart til neste gang ja, det hadde spart meg for en del timer med ubehag. Tror heller ikke det blir så ille uansett neste gang, for da vet jeg hva som faktisk skjer, nå skjønte jeg jo ikke om jeg fortsatt tura eller om det bare var ettereffekter. Og så kjøper vi inn magnesium + flere vitaminer enn c-vitaminer neste gang, så er alt på stell.

Har fått sovet godt i natt, og er helt fin nå.

Jeg er 25, og veier 60 kg. Derfor hadde vi begge forventet MYE mindre effekt, jeg var totalt på bærtur. Så nå har vi bestilt oss vekt. Har opplevd tidligere å få en del mer av han vi kjøper av, så mistenker enten at vi ikke har klart å dele opp nøyaktig + kanskje fått litt ekstra, eller at det har vært veldig potent? Jeg pleier generelt sett å ha høy tåleranse mot alt jeg tar.
Om vi skal ha fått nøyaktig 300mg, så går jeg ut i fra at jeg kan ha delt opp litt sjevt, og fått i meg opp til 130 da - men fortsatt stor reaksjon.

Vi har begge vært med folk på stoffet, og kjæresten sa at jeg oppførte meg som forventet, bare at jeg var veeeldig tura. Han hadde ikke sett noen som var så påvirket av MDMA før. Glad jeg kom meg hjem, for det slo vel ut for fult sånn 10 min etter jeg kom inn døra...

Hehe, nei, jeg hadde overhodet ikke forventet at jeg skulle miste hvem jeg var, og at jeg ikke skulle forstå hvilken kroppsdel som var min og ikke. Kjæresten nevnte i går at jeg også hadde spurt om folkene på tv var jente eller gutt, hva de var (mennesker eller andre ting) osv...

Kjæresten blir med nestegang, han ville bare ikke utsette kroppen for det når han var syk. Men han gjorde en formidabel jobb da, var helt med på alt jeg foretok meg, bortsett fra de gangene han ikke fikk kontakt i det hele tatt. Så sikkert veldig slitsomt for han Er en del jeg ikke husker (har kun skrevet ting jeg husker over), som jeg har blitt forklart i etterkant. Han har filmet meg en del, så litt gøy å se i etterkant. Ser enda mer tura ut enn jeg følte meg.
Sitat av randomize Vis innlegg
Jeg skal garantert ha noe å sove på klart til neste gang ja, det hadde spart meg for en del timer med ubehag. Tror heller ikke det blir så ille uansett neste gang, for da vet jeg hva som faktisk skjer, nå skjønte jeg jo ikke om jeg fortsatt tura eller om det bare var ettereffekter. Og så kjøper vi inn magnesium + flere vitaminer enn c-vitaminer neste gang, så er alt på stell.

Har fått sovet godt i natt, og er helt fin nå.

Jeg er 25, og veier 60 kg. Derfor hadde vi begge forventet MYE mindre effekt, jeg var totalt på bærtur. Så nå har vi bestilt oss vekt. Har opplevd tidligere å få en del mer av han vi kjøper av, så mistenker enten at vi ikke har klart å dele opp nøyaktig + kanskje fått litt ekstra, eller at det har vært veldig potent? Jeg pleier generelt sett å ha høy tåleranse mot alt jeg tar.
Om vi skal ha fått nøyaktig 300mg, så går jeg ut i fra at jeg kan ha delt opp litt sjevt, og fått i meg opp til 130 da - men fortsatt stor reaksjon.

Vi har begge vært med folk på stoffet, og kjæresten sa at jeg oppførte meg som forventet, bare at jeg var veeeldig tura. Han hadde ikke sett noen som var så påvirket av MDMA før. Glad jeg kom meg hjem, for det slo vel ut for fult sånn 10 min etter jeg kom inn døra...

Hehe, nei, jeg hadde overhodet ikke forventet at jeg skulle miste hvem jeg var, og at jeg ikke skulle forstå hvilken kroppsdel som var min og ikke. Kjæresten nevnte i går at jeg også hadde spurt om folkene på tv var jente eller gutt, hva de var (mennesker eller andre ting) osv...

Kjæresten blir med nestegang, han ville bare ikke utsette kroppen for det når han var syk. Men han gjorde en formidabel jobb da, var helt med på alt jeg foretok meg, bortsett fra de gangene han ikke fikk kontakt i det hele tatt. Så sikkert veldig slitsomt for han Er en del jeg ikke husker (har kun skrevet ting jeg husker over), som jeg har blitt forklart i etterkant. Han har filmet meg en del, så litt gøy å se i etterkant. Ser enda mer tura ut enn jeg følte meg.
Vis hele sitatet...
Høres bra ut Jeg har én førstehåndserfaring med ei som tok for første gang og ble helt sykt tura av en liten dose... jeg skal ikke gå så mye inn på hva hun gjorde, men jeg kan si så mye som at jeg ble ganske sjokkert over hvor tura man kan bli av det jeg vil betegne som "små" doser, så det er sikkert ganske individuelt hva man tåler...

Jeg forstår kjæresten din og det var nok lurt å vente, men jeg kan nesten garantere at det blir en helt annen opplevelse om dere er to... Jeg misunner deg nesten å ikke ha opplevd den siden før, så det er bare å glede seg!

Jeg så at du skrev i en annen tråd at du fikk en hard nedtur... kan du skrive litt om den her? Det blir litt off-topic i den tråden, men jeg vil gjerne høre om nedturen og... et tips kan være 5-htp som for mange gjør nedturen kortere (precursor til 5-HT, serotonin) og hjelpe hjernen til å finne balansen lettere.. det at du var våken og stimulert så lenge vil nok også ha en rimelig negativ effekt på nedturen...

Jeg er av de heldige som ikke får noen psykisk "smell" i etterkant, men eksen min var ikke til å kjenne igjen (dessverre) dagen etter at hun hadde turet. Jeg har en venninne som også er plaget med "ned i kjelleren"-nedturer, men hun har blitt flinkere å bruke dette stoffet trygt, heldigvis

Det er en del "best practices" som ikke alltid er like lett å følge, og en generell anbefaling er å IKKE redosere utover for å holde "flyten", men la festen gå over. Dette er ikke bare bra for psyken men også for å hindre nevrotoksisitet som oppstår når du åpner SERT (Serotonin transporter, 5-HTT) og dopamin brytes ned i serotonin-lagrene... Det er ikke bra å holde SERT reversert og åpen for lenge...

Jeg er som du sikkert forstår opptatt av "safe use" og peker ingen moralsk pekefinger til noen, men vil gjerne opplyse om hva man kan gjøre for å minimere risiko
Hm, nå ble jeg nysgjerrig. Men ja, da går jeg ut i fra at det er mulig dette stoffet er et av de få jeg har lav tåleranse på. Vi får se når vi får vekta, hehe. Egentlig har jeg litt lyst til å ta samme dose neste gang, men om kjæresten også skal ture tror jeg at jeg prøver med litt lavere dose. Da må jeg faktisk kunne komme meg fra a-å uten å være avhengig av assistanse.


Vet ikke om det blir feil å kalle det hard nedtur, og har jo forsåvidt skrevet litt om det i rapporten også. Men kan utdype litt:

Jeg tenker på at jeg under nedturen spøy, var dårlig i magen, hadde vondt i blære og rygg, at jeg var ekstremt skjelven (sånn klapring med tenner, bare at det satt i hele kroppen i tillegg, kjæresten våknet om jeg satt meg i sengen liksom), og at jeg ikke fikk sove. Man jo også fler negative virkninger jo høyere dose man tar, og dosen jeg tok var jo stor for meg.

Neste dag var jeg veldig twitchy (skjelven, beit kjeven sammen, sperret opp øyner uten å tenke meg om), og litt rar i tankegangen. Jeg fikk ikke normale pupiller før i 3 tiden neste dag, så jeg var ekstremt lyssky (de var ikke tallerkenstore, men synlig større enn normalt). Følte meg nesten litt småfull denne dagen, garantert på grunn av lite søvn.

Jeg tror mange av disse tingene hadde vært unngått om jeg hadde tatt noe å sove på med en gang. Bare tenk på hvor jævlig man føler seg om man har sovet dårlig en natt - uten å ha vært på tur. Neste natt tok jeg nok benzo, og fikk sovet 7-8 timer, var helt fin i kroppen da jeg sto opp. Så lesson learned!


Psykisk har jeg ikke hatt noen nedtur i det hele tatt. Tvert om har jeg følt meg uvanlig klar og fin i hodet, litt mer energi enn vanlig, og veldig blid og glad.
Og da det typiske: Jeg gleder meg veeeeldig til neste gang
▼ ... noen uker senere ... ▼
Da har vi kjøpt oss vekt, og dersom vi faktisk fikk 300 mg til å begynne med, så har jeg tatt en dose på ca. 140-150 mg, ikke 100 mg. Altså langt over 2 mg per kg, har dosert da på 2,5 mg per kg... Det kan jo forklare hvor påvirket jeg ble :P Skjønner ikke helt hvordan vi har klart å dele så skjevt da...

Likevel usikker på hvordan jeg skal dosere neste gang, det er jo fremdeles en mulighet for at jeg er en av dem som reagerer sterkt på MDMA. Så kanskje jeg skal safe meg og ta halvparten av det som er igjen i posen, og justere opp om jeg merker det blir for lite?
Sist endret av randomize; 26. mars 2014 kl. 19:37.
▼ ... over en måned senere ... ▼
randomize's Avatar
Trådstarter
Etter å ha dosert MDMA med vekt denne gang, så kan jeg oppdatere med at mengden jeg tok i første post var rundt 270-320 mg... Det forklarer hvorfor jeg fikk så sterk virkning. Moralen er, brukt vekt...
▼ ... over en måned senere ... ▼
Virker som du har hatt en veldig fet tur, men kanskje vært litt overtura? Det beste er om man husker det meste men har vært helt "fri" om du skjønner?

Less is more med Emma, og det beste tror jeg er å holde seg til 1-2(heller mer mot 2) mg per kg.
Droppe 3 ganger, og minke litt(ikke altfor mye) hver gang!

Som du sier, vekt er et must. Og om man vil være absolutt sikker er test fra eztest.com veldig bra å bruke.

Forøvrig veldig bra rapport, merket absolutt lysten til å ta med en kjæreste eller en nær person neste gang! :-)


Del gjerne rapport fra neste gang!
Aldri tatt MDMA før. Skal testes i sommer. Håper jeg får en like god opplevelse som du hadde.
Sitat av iduamit Vis innlegg
Virker som du har hatt en veldig fet tur, men kanskje vært litt overtura? Det beste er om man husker det meste men har vært helt "fri" om du skjønner?

Less is more med Emma, og det beste tror jeg er å holde seg til 1-2(heller mer mot 2) mg per kg.
Droppe 3 ganger, og minke litt(ikke altfor mye) hver gang!

Som du sier, vekt er et must. Og om man vil være absolutt sikker er test fra eztest.com veldig bra å bruke.

Forøvrig veldig bra rapport, merket absolutt lysten til å ta med en kjæreste eller en nær person neste gang! :-)


Del gjerne rapport fra neste gang!
Vis hele sitatet...
Jeg var nok det ja, men det var likevel kun en positiv opplevelse. Veldig stor forskjell da jeg neste gang tok oppveid 1.5 mg/kg. Liker begge deler veldig godt da, men det var ikke før jeg tok normal dose at det gikk opp for meg hvor turet jeg faktisk var første gang...

Planen var jo hele tiden å ta 1.5 mg/kg, men personen jeg kjøpte av hadde gitt meg ganske mye overvekt, så når vi da delte dosen etter øyemål ble det helt feil...

Tester alltid alt jeg kjøper. Noe annet tør jeg ikke.

Takker, koselig at du likte den.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
dette er den lolleste rapporten EVER!

favorittdelen min var "Kjæresten min opplever en del angst i hverdagen, og jeg begynner å tenke litt på dette. For meg har alle negative følelser forsvunnet. Jeg er ute av stand til å tenke noe negativt. Jeg er ikke redd for noe lenger, blir ikke lei meg, og jeg ser bare det positive i alt. Plutselig går det opp for meg hvor enkelt det er å legge vekk angsten. Jeg forteller «Neste gang du har angst, så kan du bare slutte å ha angst.» Jeg var glad for å kunne dele dette med han. Han sier takk. Jeg sleiker han litt i fjeset og tar hånden hans inn i munnen min."

fikk så sykt lyst til å ta emma igjen.
Hehe, takk takk

Må kanskje legge til at jeg fant ut i ettertid at batchen hadde noe meth i seg i tillegg til MDMA. Digger miksen, og kommer definitivt til å teste det igjen om jeg får mulighet. Perfekt for events, da lav/moderat dose. På høy dose hadde jeg null kontroll.

Største forskjell mellom ren MDMA og MDMA+meth er at jeg selv ved høy dose ren MDMA har full kontroll. Både på hva jeg gjør og sier. På høy dose av komboen hadde jeg ikke det, der er det fullstendig spontanitet, og ikke sjans til å holde tanker inni seg.

Det ene er litt sånn "Fuck yeah! Alle er kule! Alt er osm!" mens det andre er litt "ååh, alt er så vakkert og fint at jeg smelter av gode følelser." Om det gir mening.

I tillegg er forståelsen/refleksjonsevnen mye høyere på ren MDMA, så tankene rundt f.eks min samboers angst blir helt anderledes.