Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2042
Har trodd til nå at GTA V ikke kommer til pc, eller har hvertfall ikke blitt bekreftet. Men fant på komplett sine sider at de har GTA V pc ute for forhåndsbestilling: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=653743
Noen som vet om det har blitt bekreftet?
Det har ikke blitt bekreftet men rockstar er på utkikk etter PC programmerer. Komplett kan derfor ikke garantere noe slipp dato for GTA V PC edition, men det kommer nok.
Sist endret av Hutch; 13. september 2013 kl. 18:43.
kommer en til pc også bare at vi må vente 6 måneder til 1 år.
Det kommer, men det har ikke blitt bekreftet enda og vi vet heller ikke når. Men regner med at det blir lansert til neste år en gang
Sitat av Hutch Vis innlegg
Det har ikke blitt bekreftet men rockstar er på utkikk etter PC programmerer. Komplett kan derfor ikke garantere noe slipp dato for GTA V PC edition, men det kommer nok.
Vis hele sitatet...
Tror du virkelig de ikke har begynt på PC versjonen for lenge siden?
Anbefaler alle som venter på pc versjonen og er mye på Reddit om å fjerne r/gaming fra deres subscribed subreddits.
Jeg fikk akkurat ufrivillig med meg en stor spoiler
Og det eksploderer sikkert på dagen spillet slippes.
vurderer å forhåndsbestille via komplett så får jeg plutselig en gave i posten, men bestiller jeg via gamestop når jeg kan det så får jeg plakat <3 haha!

men har også vurdert å torrente det men det pleier altid å være så jævla bugga med torrents på GTA IV at jeg dropper det og heller kjøper spillet. eneste spillet som er verdt å betale for.
Har forhåndsbestilt til ps3, men vil såklart ha pc versjonen og. Så dumt at den kommer så lenge etter. Har bestilt fra komplett, men er det steder som er bedre å bestille fra?
Kommer sikkert ikke før etter sommeren 2014 uansett, så selv om jeg har pc til 7k+ så velger jeg å faktisk kjøpe en ps3 bare for Gta V. Men det er sinnsykt irriterende hvordan Rockstar alltid behandler PC-spillere som en minoritet.
Sitat av Wigga Vis innlegg
Kommer sikkert ikke før etter sommeren 2014 uansett, så selv om jeg har pc til 7k+ så velger jeg å faktisk kjøpe en ps3 bare for Gta V. Men det er sinnsykt irriterende hvordan Rockstar alltid behandler PC-spillere som en minoritet.
Vis hele sitatet...
Komplett har satt "Ubekreftet 19.mar.2014"

så kommer nok rundt mars-oktober.

håper bare pcen min greier GTA
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av VitoScaletta Vis innlegg
Komplett har satt "Ubekreftet 19.mar.2014"

så kommer nok rundt mars-oktober.

håper bare pcen min greier GTA
Vis hele sitatet...
Komplett har bare en placeholder dato. Ingenting er bekreftet i det hele tatt angående pc versjon.
Sitat av Wigga Vis innlegg
Kommer sikkert ikke før etter sommeren 2014 uansett, så selv om jeg har pc til 7k+ så velger jeg å faktisk kjøpe en ps3 bare for Gta V. Men det er sinnsykt irriterende hvordan Rockstar alltid behandler PC-spillere som en minoritet.
Vis hele sitatet...
Har ikke noe med saken å gjøre. Sinnsykt mange kommer til å laste ned cracket utgave av dette spillet så snart det kommer til PC, så sier det seg selv at de vil få mest mulig ut av konsoller først. De tjener nok fett på julesalget av GTA V, deretter kan de begynne å tenke på når de skal gi ut PC-utgaven.
Vurderer og kjøpe en ps3 bare for og game GTA V til det kommer til PC
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Komplett har bare en placeholder dato. Ingenting er bekreftet i det hele tatt angående pc versjon.
Vis hele sitatet...
alle vet at det kommer en PC utgave. Alle vet at den pleier sirka å komme ut 6 måneder etter ps3 og xbox
Sitat av joacimz Vis innlegg
Vurderer og kjøpe en ps3 bare for og game GTA V til det kommer til PC
Vis hele sitatet...
Kjøp en brukt når PS4 kommer. Da koster sikkert PS3 under tusenlappen.