Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1171
Hei freaks!

Da har Iphone 4g'en min blitt herpa.

Det betyr att jeg må ha en ny telefon! Bruker Facebook,Snapchat,Youtube og Ringer mye.

Ser etter en telefon som er rask og fungerer bra om 1år.

Sett på Samsung Galaxy s4 og Iphone 5.

Takk for hjelpen
Samsung Galaxy Note 2! har 1eren selv og har aldri vært så fornøyd med en mobil før. Utrolig stor og deilig skjerm. Og i tillegg er den utrolig rask
Jeg har skaffet meg HTC One, og er veldig fornøyd med den. Eneste som kan trekke litt ned for meg må være batteri-tiden, den må lades hver natt ved hyppig bruk, men det må vel S4 også (Ikke prøvd iPhone 5).

Så ville tatt en titt på den hadde jeg vært deg.
Sitat av iColdman Vis innlegg
Samsung Galaxy Note 2! har 1eren selv og har aldri vært så fornøyd med en mobil før. Utrolig stor og deilig skjerm. Og i tillegg er den utrolig rask
Vis hele sitatet...
Den virker ganske stor i størrelsen, kan dette være ett problem i lommen osv.?
Lg optimus l9 er til å anbefale også HTC One.
Har masse stort i buksa og får plass til det jeg
Sitat av Cr8xUltimate Vis innlegg
Den virker ganske stor i størrelsen, kan dette være ett problem i lommen osv.?
Vis hele sitatet...
Ja den er stor, men det er det som er digg med den. Jeg har aldri hatt et problem med at den ikke passer i lommen, men ville anbefalt å dra til en butikk å kjenne på mobilene før du kjøper.
Samsung Galaxy S4 Active, nesten det samme som en vanlig S4.

Pros/cons i forhold til vanlig S4 er:
IP-67 gradert, så den er vanntett og støvtett*
Mangler diverse sensorer som er på den vanlige, blant annet barometer, ubrukelig spør du meg.
Ikke AMOLED-skjerm, jeg liker fargene på Active bedre.
Gorillaglass 2 og ikke 3, idiotisk spør du meg, den skal jo være vanskeligere å ødelegge enn S4.

*Ingenting er vanntett, har du telefonen under vann i flere timer så kommer det vann inn i den.
Sist endret av DikkeDikk; 2. september 2013 kl. 21:48.
Sony Xperia Z! stor og god skjerm, vanntett.
Note 2! Har den selv og føler null niks behov for å bytte! Elsker at den har stor skjerm, dette er bare en vanesak og har ikke hatt problemer med plassbehov. Dog lite beskytelser i fysisk butikk men ebay er saken
Sitat av mo3 Vis innlegg
Sony Xperia Z! stor og god skjerm, vanntett.
Vis hele sitatet...
Hvordan er batterier på den?
Ellers så kan jeg anbefale Samsung Galaxy S4 Active har den slev og den funker flott til mitt bruk, er vell som alle andre telefoner som må lades vær dag ved hyppig bruk
Jeg har hørt mye bra om macbook
Jeg anbefaler Panasonic KX-TG1611, en god telefon med godt signal og mye lengre batteritid enn de fleste smarttelefoner nå til dags. God lyd også!
Kan anbefale Xperia Z, på stamina mode med mitt bruk så holder den langt over 2 dager på 1 lading. Jeg ringer, sender meldinger og sjekker mail, facebook etc. ikke mye spill for min del.
Du kan få Nexus 4 for 1600-1700kr på Ebay