Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2803
Nå som russetida er i planlegging og logoer lages så trenger jeg å vite om det er noen begrensninger for hva man kan ha på en logo. Da tenker jeg mest på om det er lov til å ha eks. våpen, alkohol og diverse 18 års produkter på logoen.

Noen som vet?
Ingen bryr seg om hva som er på logoen til russebussen din. Har du van er det enda færre som bryr seg.
Sitat av Chronic420 Vis innlegg
Ingen bryr seg om hva som er på logoen til russebussen din. Har du van er det enda færre som bryr seg.
Vis hele sitatet...
Så riktig at det ikke er nødvendig med flere svar.
Sitat av mikaoj95 Vis innlegg
Nå som russetida er i planlegging og logoer lages så trenger jeg å vite om det er noen begrensninger for hva man kan ha på en logo. Da tenker jeg mest på om det er lov til å ha eks. våpen, alkohol og diverse 18 års produkter på logoen.

Noen som vet?
Vis hele sitatet...
våpen og alkahol ? tror du har misforstått russetiden.. det skal være alkahol jenter dop og sex i logoene
Sitat av mikaoj95 Vis innlegg
Da tenker jeg mest på om det er lov til å ha eks. våpen, alkohol og diverse 18 års produkter på logoen.

Noen som vet?
Vis hele sitatet...
Mer TEIT enn ulovlig vil jeg tro
Det er ikke helt lov å ha med varemerker på logoer. F.eks er det greit å ha med en ølboks, men ikke skriv Carlsberg på den.

Ellers er det stort sett ikke greit å ha en logo som kan minne om en annen logo, og dermed sverte merkevaren dems. Det spørs om dere får noen problemer for det på en russebil, men i teorien bør dere være forsiktige med det.
En russebil fra hjemstedet mitt hadde Hells Angels logoen på vanen sin (sponset), det var ikke spesielt populært fra politiet, og de fikk ikke være med i russetoget faktisk..
Tror du virkelig noen bryr seg om hva en russebuss har i logoen sin?

http://bilder.russebuss.no/2005/2005-05-06%20Landstreffet%20Stavanger/slides/JC38353%20-%202005%20-%20Farsmelk.JPG
Sitat av Chronic420 Vis innlegg
Ingen bryr seg om hva som er på logoen til russebussen din. Har du van er det enda færre som bryr seg.
Vis hele sitatet...
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/r...artid=10049363

Er noen som bryr seg hvertfall.
Sitat av Whisplash Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Tviler på at MP kommer å henter alle ungjentene som går med "uniform", da blir det isåfall bare for å "straffe" dem litt