Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  280 29172
Hei!

Alphaen kommer ut tirsdag 5. mars. Noen som gleder seg? Jeg gleder meg i alle fall som da jeg var liten ventet på og åpne pakker på julaften
Gleder meg sinnsykt Hva skal dere kjøpe? jeg vil kjøpe support pakken pågrunn av a great game
Nordlænning!
SimenGaming's Avatar
Trådstarter
Jeg skal kjøpe "Deluxe Edition". Skulle gjerne kjøpt support, men har bare 300kr denne uken. Klarer ikke å vente
wait wut!?!?!??! korleis kjem ein ein inn på dette!? :O my god har venta så insane lenge på dette spelet at de har ingen aning!

leste meg opp på arma3.com og har fått all infoen eg trengde noken som vil sende meg invite når det har sjans? kan ikkje kjøpe spelet før rundt den 15'ande.... blir supporter edition!: D
får de som kjøper invites? kunne tenkt meg en fellow freak til en anen
Jeg trenger sårt en invite!!! Er arma 3 veteran og har over 1500 timer i det! Jeg ber på mine knær ;(
1500 i arma 3 når det ikke har kommet ut! WOW du må være tidsreiser!
Sitat av Benjy Vis innlegg
1500 i arma 3 når det ikke har kommet ut! WOW du må være tidsreiser!
Vis hele sitatet...
:s skrevet på iphone så fat fingers... Mente selfølgelig arma 2
OT: Hvordan er maskinkravene? Vet det kan googles, men sitter på banen med en kinkig telefon.
Macbook med bootcamp. 8gb ram, i7 ett eller annet cpu, 1gb ram gpu.

Drar Arma 2 bra på middels/max settings. Må tweake litt.

Har ikke høye forhåpninger på at dette skal gå:-P

I Arma 2 er det bare de største byene, med mye som skjer som dropper fps rett under 30.
Ellers ligger den rundt 60fps.
Sist endret av Pope; 4. mars 2013 kl. 08:11.
Sitat av Pope Vis innlegg
OT: Hvordan er maskinkravene? Vet det kan googles, men sitter på banen med en kinkig telefon.
Macbook med bootcamp. 8gb ram, i7 ett eller annet cpu, 1gb ram gpu.

Drar Arma 2 bra på middels/max settings. Må tweake litt.

Har ikke høye forhåpninger på at dette skal gå:-P

I Arma 2 er det bare de største byene, med mye som skjer som dropper fps rett under 30.
Ellers ligger den rundt 60fps.
Vis hele sitatet...
då burde då gå nett så vidt, recomended er gtx 560, og ein i5.



Er det ikke mulig i det hele tatt å kjøpe Arma 3 alpha før i morgen?

Og om man kjøper alpha - må man da punge ut masse for beta, og etter betaen, må man da punge ut masse for fullversjonen?

300 kr for alpha -> 375 kr for beta -> 375 kr for fullversjon.
Blir jo tusenlappen til sammen dette.
Men regner kanskje med man betaler for et produkt, og får resten gratis, eller med rabatter? Anyone?
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av psykorgasm Vis innlegg



Er det ikke mulig i det hele tatt å kjøpe Arma 3 alpha før i morgen?

Og om man kjøper alpha - må man da punge ut masse for beta, og etter betaen, må man da punge ut masse for fullversjonen?

300 kr for alpha -> 375 kr for beta -> 375 kr for fullversjon.
Blir jo tusenlappen til sammen dette.
Men regner kanskje med man betaler for et produkt, og får resten gratis, eller med rabatter? Anyone?
Vis hele sitatet...
Kjøper du alpha får du beta og fullversjon. Så det lønner seg å kjøpe det i alpha stage.
Man skulle jo nesten tro at Arma 2 er i Alpha nå, så man kan like gjerne bare kjøpe det som alpha, hvis man ikke må betale ekstra for senere versjoner.
Nordlænning!
SimenGaming's Avatar
Trådstarter
Noen som er med å spille på onsdag?

Så foresten at du ikke får aktivert "alpha lite" før den 14.
Kan noen forklare meg forskjellen på i7 og i5? Ville gjettet at i7 generelt er bedre, men jeg har skjønt det slik at dette ikke alltid er tilfellet.
Nordlænning!
SimenGaming's Avatar
Trådstarter
Sitat av Pope Vis innlegg
Kan noen forklare meg forskjellen på i7 og i5? Ville gjettet at i7 generelt er bedre, men jeg har skjønt det slik at dette ikke alltid er tilfellet.
Vis hele sitatet...
I7'er har Hyper-threading. Les her: http://en.wikipedia.org/wiki/Hyper-threading

Sitat av Pyromannn Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Klarer ikke vente de siste timene
Dæven Etter skolen så blir det arma 3 gameplay
Sitat av SimenGaming Vis innlegg
I7'er har Hyper-threading. Les her: http://en.wikipedia.org/wiki/Hyper-threading
Vis hele sitatet...
i5 har også hypertreading, forskjellen er at i5 har 2 kjerner, men fire tråder, altså oppfører seg som ein quad core, ein i7 har fire kjerner men 8 tråder, og oppfører seg som ein 8-kjerner.
Er det slik da at i5 blir som en bra quad core, og i7 blir som en dårlig 8-kjerner?
Hvorfor er ikke i7 alltid bedre enn i5?
Sitat av Pope Vis innlegg
Er det slik da at i5 blir som en bra quad core, og i7 blir som en dårlig 8-kjerner?
Hvorfor er ikke i7 alltid bedre enn i5?
Vis hele sitatet...
Fordi de fleste spill ikke klarer å utnytte HT.
Gleder meg som en unge! Men må nok dessverre drøye en uke pga pengemangel håper det lever opp til forventningene da!
Gleder meg som en liten unge til 13:00! da blir det remote nedlasting ifra skolen og til hjemme pc arma 3 <3
Sitat av Pyromannn Vis innlegg
Gleder meg som en liten unge til 13:00! da blir det remote nedlasting ifra skolen og til hjemme pc arma 3 <3
Vis hele sitatet...
Det er vel 14:00 du mener? (:
Hvordan får man kjøpt Alpha?

Skjer ikke noe når jeg trykker på prisen 24 Euro.

EDIT: Ser jeg var litt for kjapp. =)
Sist endret av Stigern; 5. mars 2013 kl. 09:28.
Ja, dette blir spennende!
Sist endret av JVMyhre; 5. mars 2013 kl. 09:57.
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Gleder meg som et lite barn til seinere i dag, har bestilt ny cpu og hk for å få bedre ytelse, så dette skal bli bra! (håper det ikke tar for lang tid før Wasteland kommer til Arma3 da.)
Kjapt spørsmål - Hvor kjøper man det? Forstår det slik at det er "Steam exclusive", og hva betyr det?

Finner det ikke på store i Steam, og jeg får (for tiden) ikke opprettet konto hos BIstudio sin store-side. Mulig det er noe forjævlig med trafikk der. Får database error.

Noen? :>
Du kan kjøpe det på www.Arma3.com, men ikke før klokken 1400
Tenker selv jeg kjøper Alpha eller Digital Deluxe
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Har sett noen videoer allerede. Blant annet en som tar for seg bevegelse og skyting, mens andre tar for seg utstyr og slike ting. jævlig rått.
Bare animasjonene blir bedre så tror jeg arma 3 blir helt rått! Blir spilling ikveld samt noen youtube filmer i morgen.
We are sorry for the inconvenience but STORE.Bistudio.com is closed for maintenance. We will be back soon. For support please email
Vis hele sitatet...
Tilfeldig? :P
Sitat av Stigern Vis innlegg
Tilfeldig? :P
Vis hele sitatet...
Oppe nå :>
Nettsiden dems sliter nå, kommer ikke inn for alt i verden :P
Er vell ikke så rart
Kommer meg heller ikke inn..

Kom meg inn nå, men kan ikke kjøpe det :/
Sist endret av Vod0; 5. mars 2013 kl. 14:14.
Også er det jo førti steg i fra man får putta spillet i handlekurv til man kommer til 3-parts siden
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Kjører alphaen utenfor Steam? Hadde kanskje vært en idé og gjort det tilgjengelig for kjøp på Steam fra og med idag, med tanke på at Steam burde ha servere som holder bedre.
Sitat av daimeno Vis innlegg
Kjører alphaen utenfor Steam? Hadde kanskje vært en idé og gjort det tilgjengelig for kjøp på Steam fra og med idag, med tanke på at Steam burde ha servere som holder bedre.
Vis hele sitatet...
http://store.steampowered.com/app/107410/
Sitat av psykorgasm Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Takk!
"Takk for din bestilling!"
Sitat av Settoz Vis innlegg
Takk!
"Takk for din bestilling!"
Vis hele sitatet...

Supporter edition er ikke der da (:
Fikk kjøpt det på steam jeg og, ferdig lastet ned om 14 min
Sitat av Toseki Vis innlegg
Fikk kjøpt det på steam jeg og, ferdig lastet ned om 14 min
Vis hele sitatet...
17 Min her

Det gledes! Var bare tilfeldig jeg var innom freak igår og så denne tråden. Hadde helt glemt av Arma 3 hehe.
Hvis noen har en invite til overs, kunne jeg fått den da? Har ikke tilgang til nettbank for noen uker dessverre. Blir veldig takknemlig hvis noen har!
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Noen som vet hvor eller eventuelt når jeg får alpha invitasjon koder? Jeg kjøpte spillet gjennom Steam.
Sitat av Bravehammer Vis innlegg
Noen som vet hvor eller eventuelt når jeg får alpha invitasjon koder? Jeg kjøpte spillet gjennom Steam.
Vis hele sitatet...
Dette lurer jeg også på, har lovet vekk alle sammen
Sitat av Nexxzow Vis innlegg
Hvis noen har en invite til overs, kunne jeg fått den da? Har ikke tilgang til nettbank for noen uker dessverre. Blir veldig takknemlig hvis noen har!
Vis hele sitatet...
Bare så du vet det så er alle invites til Alpha "lite" der du ikke har tilgang til multiplayer.
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Bare så du vet det så er alle invites til Alpha "lite" der du ikke har tilgang til multiplayer.
Vis hele sitatet...
Personlig liker jeg Arma for friheten og dens game mechanics. Multiplayer kaaan jeg klare meg uten til release. Har bare lyst å få følelsen og hvordan alt fungerer etc. for øyeblikket
Sist endret av Nexxzow; 5. mars 2013 kl. 15:05.
Sitat av Bravehammer Vis innlegg
Noen som vet hvor eller eventuelt når jeg får alpha invitasjon koder? Jeg kjøpte spillet gjennom Steam.
Vis hele sitatet...
Sitat av Toseki Vis innlegg
Dette lurer jeg også på, har lovet vekk alle sammen
Vis hele sitatet...
"3 Alpha Lite Invites (not yet available) – Introduce your friends to Arma 3 by inviting them to the free invite-only Arma 3 Alpha Lite (available from March 14, 2013 until June 18, 2013)."
Da er arma 3 supporter edition kjøpt

http://gyazo.com/8a2d868e01e6eb0b8117236ecdbc5fc7.png?1362493487
Blir veldig takknemlig for en invite !