Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 604
Heisann, jeg og kompisen min sitter her nå og har veldig lyst til å lane et bilspill.

Noen som vet om et bra et?

Må være en del fart og spenning, helst free roam og politi.

Takk for alle tips!
Need for speed: Most Wanted Ikke det gamle, men det nye som snart kommer ut. Gleder meg som fy! Kommer ut 2. november 2012. Anbefaler at du tar en titt på det

Et spill som allerede er ute som du kan prøve er Need for speed: Undercover. Biter fra underground og most wanted + noen nye biler, men også gamle klassikere som Nissan Skyline osv.
Grand Theft Auto!
Sitat av kosatek Vis innlegg
Need for speed: Most Wanted Ikke det gamle, men det nye som snart kommer ut. Gleder meg som fy! Kommer ut 2. november 2012. Anbefaler at du tar en titt på det

Et spill som allerede er ute som du kan prøve er Need for speed: Undercover. Biter fra underground og most wanted + noen nye biler, men også gamle klassikere som Nissan Skyline osv.
Vis hele sitatet...
Har spillt undercover en del, men ikke noe multiplayer på det?

Dette er forresten på PC og vi bruker hver vår pc.
Det er veldig få gode bilspill til pc, enda ferre relativt nye utgivelser. Du kan jo sjekke ut denne lista: http://www.ign.com/games/reviews/pc?...&startIndex=25
Som anbefalt over er nok Grand Theft Auto en av de bedre 'bilspillene' der ute.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
NFS hot pursuit (orgianl)
NFS Porsche Unleashed
NFS Most wanted
NFS Underground (2)
Trackmania
Midtown Madness

for og nevne noen av bilspillene jeg har spilt mye opp i gjennom historien
Need for speed world er da bra?
burnout paradise ultimate box.

Utgiver har sluppet det, mao det utvikles ikke mer til det.
Heftig fint bilspill, men desverre også med masse uutnyttet onlinepotensiale.
Ikke noe politi, annet enn andre online spillere.