Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 5961
Har noen 60mg Dolcontin depot liggende. Hvor mye bør jeg dele det opp i for å få en rolig å behagelig rus, hvis har tilnermet null toleranse?

Edit: har søkt, men fant ikke svar på akkurat det jeg lurte på.
Sist endret av Sjølvaste; 18. februar 2012 kl. 16:49.
60mg uten toleranse er ganske mye.
Andre ting som spiller inn er vekt og inntakmåte.

Ville ikke tatt en hel 60 mg første gangen.

60mg Dolcontin = ca. 40mg OxyContin.
Sitat av Tothep Vis innlegg
60mg uten toleranse er ganske mye.
Andre ting som spiller inn er vekt og inntakmåte.

Ville ikke tatt en hel 60 mg første gangen.

60mg Dolcontin = ca. 40mg OxyContin.
Vis hele sitatet...

Takk for svar!

Nei, har ikke planer om å ta hele. Har tenkt å ta ut pulveret, dele det opp og skylle det ned med vann. Vil 30mg (dele den i to) bli for voldsomt? Har som sagt ingen toleranse, og heller ingen erfaring med Oxycontin som du nevner.

Vil det gå fint å røyke cannabis etter man har spist Dolcontin?
Vekt å alder?

Jeg mener du fint kan spise en 60mg uten OD.

60mg = chill rus.
Jeg veier 60kg, en annen jeg skal gjøre det med veier i underkant av 50. Begge er godt opp i 20-årene.

Vil ikke være i nærheten av å overdosere. Planen er som sagt ikke å bli ape, men få en rolig og fin rus.

Edit: hvor lenge vil rusen vare? Tar jeg feil hvis jeg antar ca. 12 timer?
Sist endret av Sjølvaste; 18. februar 2012 kl. 17:11.
Så du skal bare spise tabletten? Men det kan ta litt tid før det funker. Kan ta opp til 2 timer før den når full effekt.
Knuser du den. vil rusen bli sterkere, men kortere.
20mg gjorde meg ganske fjern uten toleranse, oralt.
Jeg veier 80 kg.
Så har Dolc noen "plagsomme" bivirkninger på noen.


Sender deg en link der det står alt om Dolc.
https://www.flashback.org/t1605823
ok, da ville jeg prøvd meg på ca 40mg- knus som Tothep sier
Sitat av Tothep Vis innlegg
Så du skal bare spise tabletten? Men det kan ta litt tid før det funker. Kan ta opp til 2 timer før den når full effekt.
Knuser du den. vil rusen bli sterkere, men kortere.
20mg gjorde meg ganske fjern uten toleranse, oralt.
Jeg veier 80 kg.
Så har Dolc noen "plagsomme" bivirkninger på noen.


Sender deg en link der det står alt om Dolc.
https://www.flashback.org/t1605823
Vis hele sitatet...
Takk, den linken ser bra ut!

Tok du bare ut pulveret og delte det opp i tre like deler, og skylte ned med vann?

De bivirkningene du snakker om, det antar jeg er "spysjuken" man kan oppleve på opiater? Eller er det andre bivirkninger?

Har du erfaring med å røyke cannabis etter inntak?

Takk for svar!
Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
Takk, den linken ser bra ut!

Tok du bare ut pulveret og delte det opp i tre like deler, og skylte ned med vann?

De bivirkningene du snakker om, det antar jeg er "spysjuken" man kan oppleve på opiater? Eller er det andre bivirkninger?

Har du erfaring med å røyke cannabis etter inntak?

Takk for svar!
Vis hele sitatet...
Jeg brukte en mørtel.
Kvalme er meget vanlig som du nevner ja. Men det kan du få kjøpt reseptfrie preparater på apotek mot. Eller har du Afipran så er nok det best (jeg bruker det mot mine depot plastre)
Andre ting er litt mere alvorlig. Feks. jeg mista kontrollen over venstre fot.
Så legen startet Med OyxContin istedet.
Har dessverre ingen info ang. canabiss og opiater. Men linken jeg ga deg har det.
Du KAN bli liggende å spy store deler av kvelden om du røyker uten at du har opiat tolleranse.
Ikke alle som blir dårlige av det, men ganske mange blir det!
hvor så jeg dette diagrammet over skader/avhengihet av de forskjellige midlene igjen gutta?=?det var en tråd her inne...
Hvis ikke du har noen toleranse, så ville jeg delt den opp i tre, også tatt 20mg. Hvis du knuser den så virker den rimelig kjapt, så da kan du jo ta en 10mg til hvis ikke du er fornøyd med rusen. Litt kvalme må du nok regne med. Jeg ville ikke røyka etter inntak av dolcen..
Cannabis og dolcontin er en veldig bra kombinasjon.Det beste er og vente til dolcontinen har gitt effekt får og så røyke.Hasjen forsterker dolcontinen veldig bra og motvirker kvalmen noen kan få.
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Cannabis og dolcontin er en veldig bra kombinasjon.Det beste er og vente til dolcontinen har gitt effekt får og så røyke.Hasjen forsterker dolcontinen veldig bra og motvirker kvalmen noen kan få.
Vis hele sitatet...
Hvordan ville du dosert utifra det jeg skrev i første posten da?
Hvorfor ikke dele den i tre som jeg skrev, også sper du på med 10 mg til som jeg skrev over her.. Tar ikke mange minuttene til du merker rusen når du knuser dem. Trenger ikke å pulvirisere dem da. Legg dem under et glass ellerno å trykk til..
Jeg hadde startet med 20-30mg også fyrt opp en time etterpå.Og knus pilla som flere har sagt.Hypphypp sitt tips er bra.
Sist endret av JayHova; 18. februar 2012 kl. 20:18.
Jeg tok 30mg dolcontin, altså en 60mg delt i to. Halvbiten svelgt hel med brus. Sterk rus, sedative virkningen vil bli kraftig forsterket med cannabis, men samtidig demper cannabis kvalmen, bortsett fra når du tar trekket Tror 15-20mg ville vært bedre dose om du skal røyke også. Jeg fikk ikke til å holde meg våken på 30mg og røyk. Måtte bare legge meg.
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
TS: Hva mener du med å "ta ut pulveret"? Dolcontin er en depottablett iblandet limstoffer/fettstoffer for at den skal løse seg sakte opp i magesekken. Mao. er det ikke en kapsel med pulver.
Sitat av 83leo Vis innlegg
TS: Hva mener du med å "ta ut pulveret"? Dolcontin er en depottablett iblandet limstoffer/fettstoffer for at den skal løse seg sakte opp i magesekken. Mao. er det ikke en kapsel med pulver.
Vis hele sitatet...
Helt riktig. Jeg visste ikke dette før jeg fikk pillene fysisk i hende, men spørsmålet blir jo det samme

Nytt spm: hvis jeg spiste ca. 30mg Dolcontin på lørdag (uten tolleranse), vil jeg ha bygget noe nevneverdig tolleransre om jeg skulle prøve igjen i dag, mandag?
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Det tar litt tid å bygge opp toleranse. Hvor lenge er nok litt individuelt, men hvis du inntar det annenhver dag vil jeg tro det tar minst en uke før du muligens merker at effekten minsker.
Når det gjelder dette med vekt og alder. Jeg er 21 og veier knapt 40 kg. Har testet 40mg OxyContin sammen med Tramadol og Imovane (noe enkelte her sier tilsvarer 60mg Dolcontin). Det gikk helt strålende, og jeg følte meg ikke dårlig dagen etter heller. Tror nok det er litt forskjellig fra person til person. Du er jo ikke nødt til å ta alt sammen på en gang, da. Fyll heller på med litt mer etter en stund.
Trodde av en aller annen grunn du var tyngre Sjølvaste.... Tungt nick liksom.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Trodde av en aller annen grunn du var tyngre Sjølvaste.... Tungt nick liksom.
Vis hele sitatet...
Vel, mitt tidligere nick var "minigolf". Og om du skulle være bekymret er BMI'en min på 22, uten at det trenger å bety noe
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Cannabis og dolcontin er en veldig bra kombinasjon.Det beste er og vente til dolcontinen har gitt effekt får og så røyke.Hasjen forsterker dolcontinen veldig bra og motvirker kvalmen noen kan få.
Vis hele sitatet...
Tror nok det er fler som merker kvalme med å blande de to, enn de som opplever at røykings hjeøper mot kvalemn, hvertfall den oppfatningen jeg har fått både av å se andre å det man hører om andres opplevelser.
Uten å ha lest alle svarene kan jeg si at jeg tok 50mg dolcontin intravenøst første gang jeg prøvde det, uten noen opiat toleranse. Men om du er usikker så prøv 30mg først så 30mg til om det ikke gir rusen du er ute etter.