Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  41 4810
Hallo alle sammen!

Sitter hjemme å kjeder ræven av meg, og lurer på hva du gjør når du kjeder deg! Kan nevne at det regner ute, og for de som mener jeg kan trene, skal jeg det senere. Kan også nevne at jeg er drit lei av spill egentlig, og dette skal helst være på pc.

Vet også at det er flere slike tråder, men finner ingen ATM, og de flest er om folk som har knukket foten osv, mens jeg vill bare ha et par timer med uskyldig moro.

På forhand takk
minecraft
trackmania

der har du værtfall et t par titsfordriv
Ta deg en ronk Uskyldig moro som godt kan kombineres med pcskjermen. Men om du får det til å vare et par timer er jeg litt mere usikker på. Husk i så fall glidemiddel, ellers får du nok gnagsår. Have fun!
Nappe løk eller spille terraria.
4chan.org/b/
Sist endret av Sint_ilder; 30. mai 2011 kl. 17:23.
Diverse vas du kan prøve: http://www.urban75.org/useless/bored.html

Pretend you're a robot
(Amusement Potential: 1-3 minutes)
Walk down the street with mechanical movements, adding 'zzzzzt' sounds with each motion. Pretending to have a motor broken in, say, your left hand can add at least 30 seconds more entertainment.
Vis hele sitatet...
Sitat av paddus Vis innlegg
minecraft
trackmania

der har du værtfall et t par titsfordriv
Vis hele sitatet...
Sitat av The-kid Vis innlegg
Ta deg en ronk Uskyldig moro som godt kan kombineres med pcskjermen. Men om du får det til å vare et par timer er jeg litt mere usikker på. Husk i så fall glidemiddel, ellers får du nok gnagsår. Have fun!
Vis hele sitatet...
Sitat av Ratex Vis innlegg
Nappe løk eller spille terraria.
Vis hele sitatet...
Nja, 3-4 timer blir kansje litt mye

Terraria?
http://www.raywj.com/my-balls/ <-- Genial versjon av "bubble-ball" :L
Kan også nevne at jeg vil ha ting som varer litt mer en 10 min per stykk... Er forresten lei mincraft.... For i dag
Sitat av killkalle1 Vis innlegg
Kan også nevne at jeg vil ha ting som varer litt mer en 10 min per stykk... Er forresten lei mincraft.... For i dag
Vis hele sitatet...
Lær deg litt ang BIOS overklokking, CPU virkemåter og andre ting som er relevant i PCverden.
Sitat av killkalle1 Vis innlegg
Nja, 3-4 timer blir kansje litt mye

Terraria?
Vis hele sitatet...
Terraria har noen likhetstrekk med minecraft, Det kan gjøres sandbox mode. Men det er også rare loot, bosser,etc...
Mye mer mobs, en sjarmerende grafikk,og en fantastisk musikk. Dette er vel morsomt i 10-15 timer. Men det kommer mer innhold til spillet etter hvert, sjekk ut en trailer Glemte og nevne at det er 2d.

Koster 10£ på steam. Kan også spilles ilag med venner
Sist endret av Hydroide; 30. mai 2011 kl. 17:29.
Heroes 3
(titegn)
Sitat av Ruudi Vis innlegg
Lær deg litt ang BIOS overklokking, CPU virkemåter og andre ting som er relevant i PCverden.
Vis hele sitatet...
Linkz please
Lok litt på nFF, da flyr tiden.
Sitat av Skateward Vis innlegg
Lok litt på nFF, da flyr tiden.
Vis hele sitatet...
Har gjort det i hele dag...
Gå ut og skaff deg et ligg!
Sitat av Mandokir Vis innlegg
http://www.stumbleupon.com/ er gull om du kjeder deg
Vis hele sitatet...
Støtter denne! Er genialt. Er som å zappe gjennom tv-kanaler, bare på pcen og kanalene er interessante nettsider/videor/artikler basert på interessene dine(du velger det når du registrerer deg).
Skogenskonge
Skauman's Avatar
Game of Thrones?
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Battlefield Bad Company 2
Lissomsjef
Gj3dda's Avatar
Sitat av Cookie4Sure Vis innlegg
Vis hele sitatet...
this is why we can't have nice things!
Sitat av Skauman Vis innlegg
Game of Thrones?
Vis hele sitatet...
Støtter denne, da fløy kjapt 7 timer.. Hva med og prøve og lage en minecraft server?? Da spiller du det ikke, samtidig som du lærer deg noe.. =)
Legge til addons og litt sånt..
Får vell bare sitere meg selv...

an også nevne at jeg er drit lei av spill egentlig
Vis hele sitatet...
Har forresten lagd en Minecraft server.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av zlinkey Vis innlegg
Støtter denne, da fløy kjapt 7 timer.. Hva med og prøve og lage en minecraft server?? Da spiller du det ikke, samtidig som du lærer deg noe.. =)
Legge til addons og litt sånt..
Vis hele sitatet...
Støtter denne fullt ut! alt ligger på bukta og det er totalt 7 timer (1 time pr. episode)

Eller finn deg en annen tv serie!
Majestic 12
Tothep's Avatar
Start med et MMO eller noe i den duren.

Noe jeg har fått smaken av er salg/kjøp av edle metaller, slik som gull og sølv.
Skal ikke mye penger til for å starte. Og følger du med på markedet så er det faktisk ikke så vanskelig å tjene en del penger på det også.


Som i alle måter å investere penger på så finnes det her også mange scams.
Typiske High-yield investment programs er, eller var en populær måte å lure folk på. En type pyramide spill.
Og siden du sjeldent får sett ditt gold så må man være ekstra på vakt etter slike scams. Det lønner seg ikke å kjøpe å ta det inn til Norge feks.
Beste er å ha gold-kontoer, http://www.fxcm.co.uk/gold.jsp er en type. En annen type er alla sider som dette http://www.goldinvestments.co.uk/shop/
Der du direkte kjøper å får ditt gold
Men det finnes mange så det krever at man setter seg inn i dette før man starter. Her er en "ok" starter guide: http://www.usagold.com/cpm/goldhelp.html
World Gold Counsil: http://www.invest.gold.org/

Det finnes også mange arenaer å handle på, så igjen dette bør også studeres før du starter.
Driver med litt MMO, men tar en liten "pause". Føler jeg er litt ung til gold investering, men skal gjerne se på det om noen år. Liker forsåvidt å handle metaller, men de har andre bruksområder enn dine metaller.
Sitat av killkalle1 Vis innlegg
Driver med litt MMO, men tar en liten "pause". Føler jeg er litt ung til gold investering, men skal gjerne se på det om noen år. Liker forsåvidt å handle metaller, men de har andre bruksområder enn dine metaller.
Vis hele sitatet...
Det er ikke så dumt å begynne å sette seg inn i det nå om du har tenkt å begynne å investere i det om noen år. Da har du alt kunnskap nok til å vite hva du driver med når du begynner, samt at du vet hvordan prisene har utvikla seg fra nå til den gangen du begynner
Majestic 12
Tothep's Avatar
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Det er ikke så dumt å begynne å sette seg inn i det nå om du har tenkt å begynne å investere i det om noen år. Da har du alt kunnskap nok til å vite hva du driver med når du begynner, samt at du vet hvordan prisene har utvikla seg fra nå til den gangen du begynner
Vis hele sitatet...
Det er heller ikke dumt. En plass må man jo starte.

Og edle metaller er noen av de beste måter å "spare" penger på.
Gull-prisene går bare en vei, opp. Det får flere og flere bruksområder.
Lær å spille et instrument. Det kan gi deg utrolig mye og er utrolig gøy! Spiller selv gitar og er helt i nybegynnerfasen på trompet
Sitat av kakeflekk Vis innlegg
Lær å spille et instrument. Det kan gi deg utrolig mye og er utrolig gøy! Spiller selv gitar og er helt i nybegynnerfasen på trompet
Vis hele sitatet...

Sitat av killkalle1 Vis innlegg
jeg vill bare ha et par timer med uskyldig moro.
Vis hele sitatet...
Trodde det å lære seg å spille et instrument tok litt mer enn bare noen få timer jeg da..
jogg. titegn.
Go planking!
Dirt 3 er helt klart den nye trenden
Finn et språk du har lyst til å lære deg og lær det. Da har du noe å jobbe med en stund
Ehm? Gå til en venn?
Minecraft er meeeget oppegående til slike formål!
Ellers kan du se en film, tar ofte rundt 2 timer det.
Nå er det gått over 5 timer snart så nå er timene dine ferdig
Hva med å prøve å få liv i en gammel data? Det er faktisk litt gøy å starte opp en 7 år gammel laptop som veier 8 kilo
Sitat av olaPola Vis innlegg
jogg. titegn.
Vis hele sitatet...
! Kan nevne at det regner ute, og for de som mener jeg kan trene, skal jeg det senere.
Vis hele sitatet...
Sitat av DiXi Vis innlegg
Dirt 3 er helt klart den nye trenden
Vis hele sitatet...

Sitat av fisk23 Vis innlegg
Minecraft er meeeget oppegående til slike formål!
Ellers kan du se en film, tar ofte rundt 2 timer det.
Vis hele sitatet...
Kan også nevne at jeg er drit lei av spill egentlig.
Vis hele sitatet...

Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Finn et språk du har lyst til å lære deg og lær det. Da har du noe å jobbe med en stund
Vis hele sitatet...
mens jeg vill bare ha et par timer med uskyldig moro.
Vis hele sitatet...
Er kansje en god ide, vi får se.

Sitat av Zitto Vis innlegg
Nå er det gått over 5 timer snart så nå er timene dine ferdig
Vis hele sitatet...
Sliter med dette "problemet" ganske ofte, eller ofte er vell kansje feil ord.


Sitat av tissemannX Vis innlegg
Hva med å prøve å få liv i en gammel data? Det er faktisk litt gøy å starte opp en 7 år gammel laptop som veier 8 kilo
Vis hele sitatet...
Har dessverre ikke en slik, ellers skulle jeg gjerne gjort. Hvis ikke du har en du vil donere, selvfølgelig
Sist endret av Sinken; 30. mai 2011 kl. 22:58.