Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  40 4901
Hei

Har fått en ny person i huset som kan null og niks om pc. Hvordan kan jeg kødde med denne personen over LAN? Har fysisk tilgang på pc`en, men jeg vil helst unngå det. Jeg har Win 7 og den personen har Xp.

Audun
Funker ikke
Sitat av HerCurleS Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Ingen treff. Prøv et annet søkebegrep.
Man kan ikke poste søkeresultater, aner ikke hvorfor..
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
http://rjlpranks.com/pranks/ legg over på minnepenn, sett i and let the fun start

edit: det er ikke noe virus etc, har brukt disse massevis av ganger
Sist endret av Echuz; 17. desember 2010 kl. 23:53.
Sitat av echuz Vis innlegg
http://rjlpranks.com/pranks/ legg over på minnepenn, sett i and let the fun start
Vis hele sitatet...
Tygg kilde?
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Ruudi Vis innlegg
Tygg kilde?
Vis hele sitatet...
jupp, har testet på egen maskin og andre noobs :P
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Når mine fem spionprogram sier det er virus på siden velger jeg ikke og tro deg,med mindre du har bevis for at det er trygt?
Jeg søkte etter virus i .zip filen og så kom det opp alle sikkerhetsrisioker ble fjernet.
Også når jeg åpna mappa så var den visst blitt helt tom ..
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
vel, har brukt disse på mine maskiner for og se om det kunne funke til og pranke noen og jeg har ikke hatt noe problemer med virus eller andre ting hittil.
men for all del, hvis ikke du/dere føler dere trygge med de så ikke bruk de! sikkerheten først :P
Det han linker til, er falske positiver. Dvs at de slår ut som virus, men er ikke skadelige. Men kan brukes som skadelig kode.

Det er forresten ikke LAN. De fleste forbinder LAN med å være sammen med kompiser og spille i samme rom.
LAN betyr "Local Area Network". Dvs at flere folk er koblet sammen på samme nettverk.

TS: Et google søk vil sikkert gi deg massevis med resultater.
Sitat av Glenni Vis innlegg
Det han linker til, er falske positiver. Dvs at de slår ut som virus, men er ikke skadelige. Men kan brukes som skadelig kode.

Det er forresten ikke LAN. De fleste forbinder LAN med å være sammen med kompiser og spille i samme rom.
LAN betyr "Local Area Network". Dvs at flere folk er koblet sammen på samme nettverk.

TS: Et google søk vil sikkert gi deg massevis med resultater.
Vis hele sitatet...
Sitter på samme nett som personen. Tenkte mer på cmd osv. da jeg helst vil unngå å gjøre noe med pc`en fysisk
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
legge til div .bat og .vbs scrips i startup er jo en klassiker du kan benytte deg av?
Sry "echuz" filene funka nok ikke nei. Fikk opp flere advarsler om virus.. Med mindre du forklarer hvordan DU fikk det til å funke så er nok dette troll.
Sitat av killkalle1 Vis innlegg
Sitter på samme nett som personen. Tenkte mer på cmd osv. da jeg helst vil unngå å gjøre noe med pc`en fysisk
Vis hele sitatet...
Jeg er klar over at du mener dette. Men han ene som linka til "pranks" siden. Det er fysiske spøker. Jeg må bare forklare for folkene som ikke forstår hva LAN betyr.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Om de filene endrer systemfiler, eller "kødder" litt med windows, så blir de nok sett som falske positiver av viruspogram, du må enten deaktivere programmet, eller sette de som expect liste.

Mao, ikke troll.

De fleste ordentlige lan køddz er ikke noe man bare kan trykke på en knapp, så kødder den for X personer.

Noe du KAN gjøre er å aktivere netsend, og ha det utrolig gøy med dette.
Sitat av Fleff Vis innlegg
Om de filene endrer systemfiler, eller "kødder" litt med windows, så blir de nok sett som falske positiver av viruspogram, du må enten deaktivere programmet, eller sette de som expect liste.

Mao, ikke troll.

De fleste ordentlige lan køddz er ikke noe man bare kan trykke på en knapp, så kødder den for X personer.

Noe du KAN gjøre er å aktivere netsend, og ha det utrolig gøy med dette.
Vis hele sitatet...
Har tenkt tanken, men hvordan aktiverer du netsend?
den siden så nå noe shady ut, last ned Shutdown commander, å lek med den. Bruks flittig på skolen!
Hvis du først installerer LogMeIn på pcen hans, og forklarer at det er noe viktig bla bla bla, slik at han har det kjørende hele tiden, kan du kødde mye med disse tingene uten å måtte ha fysisk kontakt med pcen hver gang.
Sitat av Asus_eee_pc_900 Vis innlegg
Hvis du først installerer LogMeIn på pcen hans, og forklarer at det er noe viktig bla bla bla, slik at han har det kjørende hele tiden, kan du kødde mye med disse tingene uten å måtte ha fysisk kontakt med pcen hver gang.
Vis hele sitatet...
Ok, men personen(hun faktisk) er veldig skeptisk til å installere noe/bytte noe ut. Prøvde å få hun til å bruke Firefox (firesheep) men det gikk ikke så bra.
Da installerer du det i smug/sier at det er noe viktig programvare for å gjøre ditt eller datt.
Noen tutorials? Finner ikke noen.
nei, har det allerede, men på å bruke det til noe "gøy"

Edit: leste lengre nede på siden nå, sorry
Sist endret av Sinken; 18. desember 2010 kl. 01:31.
Snu skjermbildet hennes opp ned bare Gjorde jeg med en gjeng i klassen, dumme som brød alle sammen, skrek som søren og fikk panikk.
Ahh... Skjermbildet opp ned er morsom ja.

Ctrl+Alt+Pil Ned

EDIT: Det vil ikke gå på offerets pc siden hun kjører vista..
Sist endret av krJo; 18. desember 2010 kl. 10:28.
Skal prøve, som jeg skrev kjører hun Xp
XP vil desverre ikke funke hvis du skal snu skjermen på hodet.

Jeg vil anbefale deg å laste ned noen av de programmene som stod på siden lenger opp i tråden.

Kom også på denne slageren.
1. ta prt scr av skrivebordet
2. Velg skjermdumpen som bakgrunnsbilde
3. Høyreklikk på skrivebordet og hak av Skjul skrivebordsikoner elns.
4. Drep explorer.exe
5. ?????????
6. Nyt lyden av et forbanna kvinnemenneske
7. Profit
Sitat av echuz Vis innlegg
http://rjlpranks.com/pranks/ legg over på minnepenn, sett i and let the fun start

edit: det er ikke noe virus etc, har brukt disse massevis av ganger
Vis hele sitatet...
Den har jeg brukt masse selv.. aldri opplevd noen problemer etter jeg har brukt noen av pranks'ene!
god gammel shutdown fil bytta ut med explorer ikonet etterfulgt av melding om att det er blitt funnet noe grisete på datan hennes er en slager
LogMeIn og andre remote access programmer bør du holde deg unna.

Å spionere på pcn til den nye jenta som har flytta inn i kollektivet er bare for drøyt.

Det jeg ville gjort er å sette opp en proxy (feks pfsense), der du ruter all hennes trafikk igjennom. På denne måten kan du bytte ut slik at alle bilder feks på en nettside hun besøker skal erstattes med goatse, eller noe lignende
Sitat av Asus_eee_pc_900 Vis innlegg
XP vil desverre ikke funke hvis du skal snu skjermen på hodet.

Jeg vil anbefale deg å laste ned noen av de programmene som stod på siden lenger opp i tråden.

Kom også på denne slageren.
1. ta prt scr av skrivebordet
2. Velg skjermdumpen som bakgrunnsbilde
3. Høyreklikk på skrivebordet og hak av Skjul skrivebordsikoner elns.
4. Drep explorer.exe
5. ?????????
6. Nyt lyden av et forbanna kvinnemenneske
7. Profit
Vis hele sitatet...
Den skal jeg definitivt prøve.

god gammel shutdown fil bytta ut med explorer ikonet etterfulgt av melding om att det er blitt funnet noe grisete på datan hennes er en slager
Vis hele sitatet...
Skal også prøves
Du har jo også denne du kan prøve, Phantom Keystroker

Du kan jo bruke netsend og andre koder i cmd.
Skal vurdere å investere i en sånn, men må du ha i usb`en hele tide?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Som jeg gjorde med mine søsken, skrev et lite script for ettercap som byttet ut alle bilder i html med J.R. "Bob" Dobbs ;P
Sitat av Asus_eee_pc_900 Vis innlegg
XP vil desverre ikke funke hvis du skal snu skjermen på hodet.

Jeg vil anbefale deg å laste ned noen av de programmene som stod på siden lenger opp i tråden.

Kom også på denne slageren.
1. ta prt scr av skrivebordet
2. Velg skjermdumpen som bakgrunnsbilde
3. Høyreklikk på skrivebordet og hak av Skjul skrivebordsikoner elns.
4. Drep explorer.exe
5. ?????????
6. Nyt lyden av et forbanna kvinnemenneske
7. Profit
Vis hele sitatet...
Haha, denne er bra I steden for å ta screenshot av skriveborde, så kan du finne screenshot av en linux distro å sette som bakgrunn, fortell henne at du har installert linux på maskinen hennes

En annen bra sak er å sette forceguest verdien til 0 registret og endre administrator passordet hennes, da kan du logge på med SMB protokollen og bruke remote shutdown. Skal prøve å forklare punktvis:

1. Trykk WIN + R
2. skriv "regedit", trykk enter.
3. Bla deg fram til: HKEY_LOCAL_MACHINE -> SYSTEM -> ControlSet001 -> Control -> Lsa (Kan noen bekrefte dette? Lenge siden jeg har brukt windows, og har heller ikkje en windows maskin her til å se på).
4. Endre verdien på forceguest til 0 og lukk regedit.

5. Trykk WIN + R
6. Skriv "cmd"
7. Skriv "net user administrator 1234" (da endrer du administrator passordet til 1234).
8. Skriv ipconfig (leit etter ip-adressen hennes, typiske LAN adresser er 192.168.1.x, 192.168.0.x, 10.0.0.x, der X er en verdi mellom 1 og 254).
9. Lukk cmd.

10. Gå på din maskin, åpne "Min datamaskin", og skriv i adressefeltet \\ + hennes IP, f.eks: \\192.168.1.22, hvis alt er gjort rett så skal du få opp spørsmål om brukernavn og passord. Skriv administrator som brukernavn og 1234 som passord. Hvis innloggingen lykkes, så lukker du bare explorer vinduet, hvis ikkje prøv å kontroller at du har skrevet riktig info.
11. Trykk WIN + R og skriv "cmd"
12. Skriv "shutdown -i", her får du opp ett GUI vindu, legg til hennes IP-adresse, velg avslutt og legg ved en melding, så trykker du OK
13. Profit

OBS: REGEDIT ER IKKJE ET LEKETØY, GJØR DU NOE FEIL KAN HELE MASKINEN KRASJE. BARE ENDRE PÅ VERDIER DU VET HVA ER TIL!

PS: Hvis du lykkes med innloggingen over SMB protokollen så kan du bruke "pre-shared" adressene til å komme inn på f.eks C disken eller D disken hvis ho har det, ved å skrive \\ip-adresse\c$ eller \\ip-adresse\d$ i adresse feltet på explorer.

Håper dette ennå virker

EDIT: Glemte at dette bare virker på Windows XP Pro.
Sist endret av Masi; 7. januar 2011 kl. 04:24.
▼ ... noen uker senere ... ▼
EY, SVETTE 13 ÅRINGER: han spør spesifikt om ting han kan gjøre på LAN, også kommer dere og prater om alle mulige trojanske hester og shit. Hvis dere ikke kan svare på spørsmålet hans, ikke prøv.

Mye morsomt du kan gjøre på LAN, for eksempel ARP cache poisoning, som kan gjøre din maskin til 'Man In The Middle' mellom ditt mål og ruteren.

Når du er MITM kan du for eksempel bytte ut DNS replies til facebook.com med IPen til meatspin.com
Sitat av Ruudi Vis innlegg
Tygg kilde?
Vis hele sitatet...
har bare gode erfaringer derfra
@lamerlord: Når du tar DNS spoofing? Har du noen kilder jeg kan se på evt. lære mer om det? er veldig interessert i og lære mer om dette.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
http://www.securitytube.net/ finn videoen der han mekker en sniffer/injector i C, finn DNS pakke strukturen på google, take it from there