Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1061
Har prøvd Purple Ohm's før og de er helt sinnsyke...ganske lik rus som E faktisk bare litt mer speedete på en måte.

uansett jeg kjøpte dem i england og prøvde dem der, men jeg vet de har de på Everyonedoesit.com.

Men det jeg lurer på er om de er lovlige i Norge (er P.E.P også lovlige) ?
Det kommer helt an på hva det inneholder.
Om det er mye koffein eller effedrin i produktet, er det ulovlig. Sammer gjelder om det er lsa fra f.eks morning glory frø eller HBWR.

Tollen gir også forsovit faen i om ting er lovlig eller ikke, så lenge de har en mistanke om at man kan ruse seg på produktet..
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Purple Ohm's inneholder LSA, men til min store overaskelse så er det ikke oppført på narkotikalisten. syns å huske at det var oppført..

P.E.P. Var en blanding av vitaminer og såkallte "piperazines" ( http://www.erowid.org/chemicals/pipe...erazines.shtml ) som jeg ikke fant spesifikt på narkotikalisten, men navnet omfatter en hel gruppe kjemiske stoffer..
Malakian's Avatar
Trådstarter
85 1
Jeg vett Purple Ohm's inneholder ganske store doser av Benzylpiperazine, det er denne kjemikaljen jeg tror eg ulovlig i Norge i store doser, men er ikke sikker....
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
http://www.lovdata.no/for/sf/ho/to-1...-0008-001.html der er narkotikalisten om du vil ha den.. kjekkt å ha.
Koffein, som foxnol sier hevder er ulovlig, kan du ha med deg over grensen, men det er mulig det er restriksjoner på å bestille det. Jeg baserer dette utsagnet på n|dar sin post i denne tråden http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=62372

Dodecha: LSA faller inn under "derivat-paragrafen". Det kan regnes som et LSD derivat.
HBWR-frø er forbudt i seg selv, i tillegg.

Piperazines er det ingen restriksjoner på, så vidt jeg vet, men de kan jo regnes som legemidler, så man risikerer at tollen krever en resept hvis de stopper forsendelsen.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Merkelige greier, jeg klarte ikke å finne hawaiian baby woodrose-frø på hverken narkotikalisten eller legemiddellisten nå, ei heller LSA. Men Morning glory lå under legemiddelisten. Merkelige greier indeed. Holder en knapp på derivat-paragrafen som felix_poker nevner her.
Hawaiian baby woodrose er, etter hva jeg husker, oppført sammen med hamprø, syrian rue, opiumsvalmue og morning glory (som IKKE kommer fra godkjente europeiske frlhandlere) på en slags tilleggsliste. Jeg tror du vet hvilken jeg mener Tias, men jeg finner den ikke for øyeblikket.
Så du etter A. Nevrosa Tias?
Tror det er det det oftest er definert som.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hvor er det man får kjøpt Purple Ohm's og lignende i England?
Skal dit snart så det er greit å vite;-)
Atombomba: Camden Town/ Camden Lock. Et uforglemmelig sted!
De selger legal highs i alle punke-souvenirsjappene og i noen boder på
markedene. Det finnes et par ordentlige psykedeliske sjapper der også.

Forøvrig så jeg ikke Purple Ohms når jeg var der (2 år siden), men de
hadde Space Cadets og Druids fantasy og alle de andre produktene til
Herbal High company.

Les om LSA og milde stimulanter som efedrin og koffein på erowid
og lignende før du putter i deg legal highs, og ikke overdoser med en gang,
selv om man faktisk ofte må opp på høy dose for å få ordentlig effekt av disse.
Husk at det at de er lovlige betyr ikke at de er safe. Ha en fet tur! :P
Hvis jeg tar med meg det i bagasjen, kan hunder på flyplassen lukte det?
Og hva skjer hvis jeg blir tatt med det?