Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1782
Jeg har planer om å bestille fra www.legalhighs.org og lurer på om noen har noen erfaringer med siden.
Jeg har ikke credittkort så jeg må sende cash, og jeg bor med foreldrene mine..
Hvordan skal jeg klare det?
Du sender aldri cash til sider du kjøper ting av, du kan se om du kan betale med postoppkrav. Ellers får du bare låne korte til mor far eller en bror/søster om du har.

Edit: Leste på siden og ser at de tar i mot betaling med metodene her:
"Q: What payment methods are accepted ?
A: We accept Visa, MasterCard, American Express, Discover Card, e-gold, Western Union, and Money Gram."
Sist endret av voldern; 9. mai 2005 kl. 19:10.
Trådstarter
40 3
Hvorfor skal man ikke sende cash?

Dette sto:¨
If you wish to order by sending cash, official bank check, cashiers-check, or money order - please fill out, and submit the form below.
Så da kan man sende cash
Sende cash i posten er alltid risky. Har hørt flere historier om postarbeidere som har oppdaget penger i konvolutter og har fått disse til å "forsvunne". Så vidt jeg vet plikter ikke Posten å erstatte kontanter som har forsvunnet.

Er du også sikker på at det du skal bestille er lovlig i Norge?
Psilocybin er ulovlig herigårn.
Liker ikke uttrykket "legal highs" da jeg føler at dette vil føre til at de forsvinner =/
Har hørt på mange forskjellige forum at legalhighs er bøffere, folk får ikke det de har bestilt.
Sitat av noössphere
legalhighs er bøffere
Vis hele sitatet...
10 tegn ? bah :P
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Nah, søkte litt rundt og siden virket noe fishy. Jeg hadde ikke bestilt noe derfra, for å si det sånn.

Men det fins andre gode leverandører av research chemicals, søk litt rundt her så finner du nok plenty. www.bravo-trading.com er en leverandør jeg vet er til å stole på, enn så lenge .
bravo-trading er jo spinndyrt, har hørt om steder som har f.eks 2C-I til $120 per gram, men siden få folk er villig til å gi ut kilder på nettet pga. fare for at de skal bli stengt ned, så vet jeg ikke hvor =/
Nesten alt på www.legalhighs.org er jo ulovlig i Norge da.
Navnet på siden blir dermed litt ironisk for oss nordboere.