Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1187
Har tatt rivotril 6 mg hvor lang tid tar det å få alt ut av systemet skal drikke vodka i morgen....
Det har lang lang halveringstid, og du har nok halve dosen i kroppen, minst, fremdeles i deg i morgen. Jeg husker ikke og gidder ikke leite opp akkurat halveringstid, men rivotril er kjent for å henge i en stund, hvertfall hvis du er ny med benzo/har lav toleranse, som jeg tror gjelder deg m tanke på du spør dette spørsmålet. En kompis av meg som tåler lite av alt rusrelatert er ruset hele neste dag også når hans spiser mer en 5-6 2mg rivotril. Om jeg styrer pillene gir jeg han max to stk, for å unngå idioti. Men han drikker med pillene hver gang nesten, samtidig da han nærmer seg å bli alkoholiker.

Om du drikker i morgen så vær litt mer forsiktig en vanlig hvertfall, for du kommer til å bli mye fortere full. Jeg skal ikke si du ikke må drikke, da det er jo en dagen etter tross alt, men det spørs egentlig på toleransen din om det merkes i morgen.

Men virketiden og halveringstiden trenger ikke være lik/ha sammenheng, som feks: Valium som har lengst halveringstid av alle benzo på markedet nesten med flere aktive metabolitter i tillegg som er blant annet oxazepam, temazepam og det som er i Librium(igjen, gidder ikke forske for mye bare for å svare her), en benzo fra gamledager. Likevel virker ikke valium mer en fire fem timer max i normale doser. Sobril derimot har kort halveringstid og ingen aktive metabolitter, men virker gjerne i åtte ni gode timer med et par tre stykk 25mg Sobril. Når jeg begynte på sobril kunne jeg ta 100mg om morgenen og ha rusen hele dagen nesten.

Kos deg uansett da, bedre å være litt forsiktig en å få blackout hvertfall. Peace.

s
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det går til helvete. Sikker på at du har ekte rivotril? I så fall kan du IKKE drikke vodka i morgen.
Har du faktisk fått 6 mg med ekte rivotril så vil du godt mulig slite med å huske morgendagen senere, og du vil være tydelig rusa for alle andre enn deg selv i morgen, selv godt mulig synlig på søndagen. Å drikke sprit i morgen er en elendig ide og du kan finne på å gjøre mye dumt. I tillegg så er faren for respirasjonssvikt så mye større. Om du absolutt skal drikke, så hvorfor sprit?
Sist endret av Relevant; 1. februar 2020 kl. 02:27. Grunn: Får holde meg litt ordentlig, da.
Ofte over et døgns halveringstid.


Clonazepam er stoffet du skal se etter på listen.

Ikke drikk vodka i morgen, da kan det hende du kræsjer bilen i 110 km/t, eller knivstikker noen.
Sist endret av krystallkongen; 1. februar 2020 kl. 11:09.
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke finn på å innta alkohol 1-3 døgn etter rivotril!!!