Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2396
Or... Are they? >_>
Traps are gay's Avatar
Har kjøpt inn 3.6g molly og sendte bilde av det til venninna mi, så nevnte hun at det var "Champis molly" fordi den var brunere.

Nå føler jeg meg litt sånn dum fordi jeg hadde null anelse av hva "Champis molly" var Så det ledet meg til spørsmålet om det finnes forskjellige molly typer, og hva "Champis molly" er for noe?
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
MDMA er MDMA, er vell heller renheten på produktet som kan være forskjellig
Champis molly er champagnefarget molly-krystaller. Som oftest er dette av veldig god kvalitet.
Or... Are they? >_>
Traps are gay's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
MDMA er MDMA, er vell heller renheten på produktet som kan være forskjellig
Vis hele sitatet...
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Champis molly er champagnefarget molly-krystaller. Som oftest er dette av veldig god kvalitet.
Vis hele sitatet...
Aaaah, okei! Tusen takk for svar Godt å vite at det jeg har er bra da
Krystaller kan ha en rosa til brunfarge i seg, alt etter hvor det kommer fra. Det sies at jo hvitere/blankere det er, jo renere er det, men det kan vel diskuteres. Har hatt alt fra rosa til rimelig mørkebrune krystaller og ikke merket noe forskjell på funk iallefall. Det skal så lite til å få urenheter i forskjellige batch under produksjon, så det er ikke noe du skal henge deg så veldig opp i imo. Det viktigste er at du tester stoffet med testkit. Det kan ikke understrekes nok. Alltid test, selv om du har hørt fra en kompis at det du har er kanonbra. Test alltid det du skal innta.
Sist endret av junkrat; 30. desember 2019 kl. 00:47.
Vet at en batch MDMA av bra kvalitet har blitt markedsført som « champagne molly» på grunn av fargen. Er ikke noe spessielt med den, og MDMA er MDMA men selvfølgelig vil nivået på kvalitet/renhet variere.
Det er urenheter fra produksjonen som er igjen i produktet, det er ikke akkurat en bra ting, også markedsføres det som "champagne molly" for at det skal virke mye mer attraktivt enn det er. Det betyr ikke at din MDMA er dårlig, en av de beste rullene jeg har hatt har vært på brun molly og jeg tipper det er såpass lite biprodukter det er snakk om at det skal mye til å ta skade av det om det brukes en sjelden gang i blant.

Jeg trodde alltid at det var forkjellige måter å produsere det på som var årsaken til forskjellige farger, men det viser seg å være feil. Hvit/blank skal MDMA krystallene være vist, det er de som er produsert riktig og som det ikke er biprodukter igjen i etter produksjon. Det er ihvertfall det jeg leser på andre forumer forbi om. Det var en kjemiker inne på bluelight som bekreftet dette og skreiv en hel del om det ihvertfall.
Sist endret av Alge; 30. desember 2019 kl. 01:06.
Or... Are they? >_>
Traps are gay's Avatar
Trådstarter
Tusen takk for svarene, setter pris på det Nå føler jeg meg isåfall mindre dum :P
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
MDMA Krystaller er det du er ute etter
Piller kan funke, men de fleste er det bare speed i. Finnes gode piller, men vet aldri. Ecstasydata.org gir deg mye info, men kommer stadig nye piller som ser prikk like ut. Drit helt i dem. Ikke kjøp farget "molly" pulver heller, mest sansynlig speed eller noe anna dritt. Kjøp krystaller, test dem, få dem veid opp. Ikke ta mer enn 120mg på en kveld. Mer enn det er ikke bra for hjernen din. MDMA er lite risky om du ikke oppfører deg som en idiot, men får et dårlig rykte nettopp fordi det er så mange idioter som tar det. Vær smart, så går det bra
Sist endret av kamelia; 30. desember 2019 kl. 04:50.
Or... Are they? >_>
Traps are gay's Avatar
Trådstarter
Sitat av Kamelia Vis innlegg
MDMA Krystaller er det du er ute etter
Piller kan funke, men de fleste er det bare speed i. Finnes gode piller, men vet aldri. Ecstasydata.org gir deg mye info, men kommer stadig nye piller som ser prikk like ut. Drit helt i dem. Ikke kjøp farget "molly" pulver heller, mest sansynlig speed eller noe anna dritt. Kjøp krystaller, test dem, få dem veid opp. Ikke ta mer enn 120mg på en kveld. Mer enn det er ikke bra for hjernen din. MDMA er lite risky om du ikke oppfører deg som en idiot, men får et dårlig rykte nettopp fordi det er så mange idioter som tar det. Vær smart, så går det bra
Vis hele sitatet...
Her kommer problemet mitt da. Jeg har det ekstremt vanskelig å si nei til megselv, og selv igår når jeg besvimte hvert 5 minutt på baderoms gulvet etter og ha tatt tilsammen 400mg molly på en kveld, så klarte jeg å snike meg inn en till krystall bit mens de ikke så på.
Jeg har aldri(som jeg kan huske) klart å holde meg under 120mg på en kveld. Venner og de rundt meg har prøvd å roet meg ned, men jeg klarer å overbevise meg på nytt at det er en god idé og ta mer...
Noen tips til hvordan jeg kan prøve å "roe" meg ned så jeg slepper å sette megselv i en farlig situasjon? Jeg har vanskeligheter med å stole på andre folk, så jeg vil helst ikke at de skal passe på mollyen for meg...
Ta deg et trekk med hasj. Hjelper hvertfall meg hvis jeg føler meg "utålmodig" og ikke klarer vente på effekt, nesten uansett hva jeg har tatt. Kan og anbefale å øke til feks 160-180mg start dose. Vær forsiktig for hver nye type mdma kan være og er sannsynligvis en annen styrke.
Ja, old-school er kun lagd med safrol-olje som forloper. Idag forekommer det mye som er lagd med PMK isteden for.
Effektene er samme dock (såvitt jeg vet).

Champis-MDMA er vel bare noen gimmick-shit for god MDMA. Bestillte champis for noen måneder siden, syntes ikke det var noe forskjell fra god MDMA.