Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2215
fikk 1 brett med imovane 5 mg har tat 3 stykker å døller ikke noe serlig burde eg ta flere took de akkurat klokka 20 og det har ikkekjed så mye tror kansje pcskjermer tuller hvis eg stirrer på den men hva gjør eg tar det lang tid før de hvill virke leste at eg ikk måtte ta formane hvor lenge virker rusen og hvor lang tid tar det før eg føler noe
Virker utifra skrivingen at de allerede funker
Virker som du er fucked up, spør du meg. Tror ikke du trenger å ta flere
nei took de klokka 12 og skjener ingenting eg bare liger i senga å venter på att noe ska skje trodde eg skule halisunere men ska vente litt til å hvis det ikke blir bedre så må eg nok need med et par till
Klassisk eksempel på hvor blind man blir for rusen benzo og dens derivater gir. Plutselig så våkner man 14 timer senere med brødskiver i senga og alt som fantes i kjøleskapet som pålegg, uten engang et fjernt minne om hvorfor du trodde at makrell i tomat og nugatti ville bli en god kombinasjon..
det er akkurat som noe skjer men så ser eg vekk å det stopper med engang å ner skjer de ikke en deam shit hvor mye må man t afor å bli rusa og hvor mye er formye hvill ikke ta formye hvis det er farlig

har ingen anelse om hva det er eg er heelt noob hadde jolpe med et bra forklaring på hva det er og hvordan de funker og sånt hvill ikke dø liksom hvill bare att vegene og sån ska bevege på seg
Anonym bruker
"Tilfreds Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ville nok heller prøvd å lagt meg ned i sengen for å sove.
Skal sies at jeg har spist 6-7 imovane på en og samme gang uten å få noen effekt, ble heller ikke trøtt.
Sitat av NoobPokerKongen Vis innlegg
fikk 1 brett med imovane 5 mg har tat 3 stykker å døller ikke noe serlig burde eg ta flere took de akkurat klokka 20 og det har ikkekjed så mye tror kansje pcskjermer tuller hvis eg stirrer på den men hva gjør eg tar det lang tid før de hvill virke leste at eg ikk måtte ta formane hvor lenge virker rusen og hvor lang tid tar det før eg føler noe
Vis hele sitatet...
Sitat av NoobPokerKongen Vis innlegg
nei took de klokka 12 og skjener ingenting eg bare liger i senga å venter på att noe ska skje trodde eg skule halisunere men ska vente litt til å hvis det ikke blir bedre så må eg nok need med et par till
Vis hele sitatet...
Sitat av NoobPokerKongen Vis innlegg
det er akkurat som noe skjer men så ser eg vekk å det stopper med engang å ner skjer de ikke en deam shit hvor mye må man t afor å bli rusa og hvor mye er formye hvill ikke ta formye hvis det er farlig

har ingen anelse om hva det er eg er heelt noob hadde jolpe med et bra forklaring på hva det er og hvordan de funker og sånt hvill ikke dø liksom hvill bare att vegene og sån ska bevege på seg
Vis hele sitatet...

Overskriften "eg trenger hjelp" passer utmerket ...

I sann freak-ånd er det en rød tråd der folk som spør om de har tatt nok piller ikke hører på rådene de får. Det lureste du gjør er vel å legge deg. Er vel derfor du får imovane? Gjerne gi oss en oppdatering på formen imorgen.
Skru på NRK, og legg et teppe over fanget.
Tror du forventer en rus som ikke kan fås av imovane. Som nevnt over her så ser det ut på skrivinga di som de fungerer utmerket.
famous last thread, kommer nok tilbake om par dager muligens en uke og brettet er tomt.
Se på helheten, alt på en gang. Prøv å kryss øynene bare motsatt vei. Hør musikk og lek deg, utforsk. Bare ikke ligg å vent på at en film skal spilles av for deg. Det er mitt råd hvis du vill se bevegelser i rusa form
Om du inntar et rusmiddel og ikke kjenner noen effekt ved vanlig dose, IKKE ta fler. Jeez, om ikke de første funker, så ikke ta fler.
Gå og legg deg, ikke ta fler. Du er jo helt kjørt.
Kan hende ts sliter med dysleksi også da, kan ikke gå utifra at alle skriver perfekt selvom di ikke er ruset.
Sitat av Angstmann11 Vis innlegg
Kan hende ts sliter med dysleksi også da, kan ikke gå utifra at alle skriver perfekt selvom di ikke er ruset.
Vis hele sitatet...
Det kan hende, men man kan ikke bare gi f i korrekturlesing heller. Det er jo ikke slik at dyslektikere ikke har evnen til å skrive riktig. Det krever bare litt mer innsats.