Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 21152
Jeg ble ganske nysgjerrig på en sak. Som kjent er horemarkedet ofte feilaktig omtalt som et felles marked, til tross for at det består av to totalt forskjellige industrier.

Analogien til analogien (høhøh) kan eksempelvis være "kjøttmarkedet" (høhø); både dagligvarebutikker og restauranter tilbyr biff. Utover dette er det dog to forskjellige verdener, og som den nysgjerrige karen jeg er så vil jeg vite om det er noen her som har vært bortpå gateprostituerte?

Som så mange andre har jeg vært bortpå "innemarkedet", og som de aller fleste så anser jeg gatemarkedet som totalt off-limits. Det som slo meg nå var at jeg faktisk ikke kjenner NOEN som har fortalt om erfaringer med dette, og et kjapt google-søk gjorde meg ikke mye klokere. Litt, men svært lite.

Kan dem som har besudlet en gatehore være vennlig å rekke opp hånden? Sitter man bare i bilen og ekler seg? Eller gjøres det utendørs i smug? Det plager meg at dette her er et sort hull i min ellers brede innsikt i underverdenens diverse aktiviteter..

Og du som holder på å svare men ikke vet om du tørr - det er visst mange av dere:
http://www.nrk.no/norge/_-mange-menn...gen-1.12691294
Sist endret av Tøffetom; 21. desember 2015 kl. 16:51.
Jeg har ikke vært hverken på inne- eller utemarkedet.

Mener du innemarkedet er mindre lugubert?

Østeuropeiske kvinner som selger seg i Norge pga sosial nød i hjemlandet.

En annen grunn til at jeg ikke kjøper sex er at det ville vært ydmykende. Mulig enkelte som lykkes på kjøttmarkedet kjøper sex, men det er vel helst for de som ikke gjør det.

Ikke misforstå. Jeg prøver ikke å dømme noen. Jeg er ikke en motstander av prostitusjon. Jeg mener faktisk det burde vært frivillig om man vil selge seksuelle tjenester eller ikke, men uansett er jeg litt skeptisk til prostitusjonsmarkedet.
Min erfaring med horer er at det endte med at jeg betalte 1500 for å slippe å knulle. Det er noe med hele akten å betale for det som byr meg sterkt imot. Dette var med en antagelig nigeriansk ei i hovedstaden. Lettjente penger for henne og en erfaring for meg. Bordeller i øst Europa skal visstnok være ganske renslig. Ihvertfall i Berlin.
Sitat av belisarius Vis innlegg
Jeg har ikke vært hverken på inne- eller utemarkedet.

Mener du innemarkedet er mindre lugubert?

Østeuropeiske kvinner som selger seg i Norge pga sosial nød i hjemlandet.

En annen grunn til at jeg ikke kjøper sex er at det ville vært ydmykende. Mulig enkelte som lykkes på kjøttmarkedet kjøper sex, men det er vel helst for de som ikke gjør det.

Ikke misforstå. Jeg prøver ikke å dømme noen. Jeg er ikke en motstander av prostitusjon. Jeg mener faktisk det burde vært frivillig om man vil selge seksuelle tjenester eller ikke, men uansett er jeg litt skeptisk til prostitusjonsmarkedet.
Vis hele sitatet...
Spanske kvinner som ferierer mer enn du og jeg kunne drømt om. Gir det beste av privatundervisning til sine barn. SKjemmes bort på shopping i hele verdens storbyer. Tjener mer enn advokater og leger, behandles bedre enn de fleste gifte kvinner gjør og har et nettverk de fleste bare kan drømme om...

Selvsagt den lille promillen jeg snakker om, på samme måte som at du snakker om den, langt ifra lille, men fortsatt direkte motpolen til mitt eksempel.

Ja, det er noen som "tvinges" til det, på samme måte som at langt flere "tvinges" til å vaske gulvene vi går på på grunn av mangelen på luksusliv i hjemlandet. Jeg sier å "tvinge", fordi det du snakker om aldri omtales som tvang med mindre det er moralisering på gang. Det å ikke leve som velstående nordmann er ikke i seg selv nok til å definere forsøket på å heve levestandarden som behovsprøvd tvang; det er du vel enig i?

Som for så mange andre så klikker det ikke helt med meg og prostituerte uansett profesjonalitet, å ha sex med en som ikke vil er så turn off som det blir. (ikke forveksle motstand med å ikke ville - jeg elsker motstand )

Men det er enda forskjellig grad av mismatch, og det du beskriver er regelrett uaktuelt for meg og sannsynligvis svært mange, langt mer rutinerte horekunder enn meg. Av denne grunn er de fleste med god renome i bransjen alt annet enn desperate østeuropeere stuet sammen på 5-manns-rom. De, som alle andre med yrkesstolthet (nei, det er ikke din moral som definerer deres mulighet for selvrespekt og yrkesstolthet), trives med å gjøre en god jobb, føle seg behøvd, ha returnerende fornøyde kunder og ikke minst lønninger de bare kan drømme om i det konvensjonelle yrkeslivet. Det er disse som utgjør "innemarkedet" personer som meg selv omtaler i disse sammenhengene. Det er disse som tar imot sikkert 90% av utbetalingene innen innemarkedet, men siden de østeuropeiske dritthorene lever av å misslede folk så blir dem langt mer fremtredende: En østeuropeisk hore har gjerne 5 forskjellige profiler i løpet av en måned, mens en som kan jobben sin stort sett holder seg til sin faste og etterhvert gjenkjente profil.

Østeuropeiske horekollektiv er innemarkedets søppeldunk, og det er ikke i noe annet yrke man definerer og generaliserer på grunnlag av dem som ikke mestrer arbeidet heller enn forholdene og varene som faktisk er tilgjengelig i markedet forøvrig.

Grunnen til at det alltid skal trekkes frem er enkelt og greit denne: For at personer som deg skal ha et argument som er verdt mer enn eget moralsk standpunkt (altså ingen verdi), da må enkelt og greit det som i realiteten er en ok restaurant omtales som nålen i høystakken - mens den skittne kebabsjappa med dyr og bakterier i hopetall, full av ulovlige innvandrere, skal definere hele bransjen.

Når det attpåtil kommer fra en vegetarianer som aldri har spist ute, med unntak av den ene gangen på fylla kanskje, da forsvinner dessverre hele verdien til argumentet..

Sitat av Hjelm1 Vis innlegg
Min erfaring med horer er at det endte med at jeg betalte 1500 for å slippe å knulle. Det er noe med hele akten å betale for det som byr meg sterkt imot. Dette var med en antagelig nigeriansk ei i hovedstaden. Lettjente penger for henne og en erfaring for meg. Bordeller i øst Europa skal visstnok være ganske renslig. Ihvertfall i Berlin.
Vis hele sitatet...
En nigeriansk gatehore? Fortell gjerne mer om du fant henne på gaten =)

Leter du etter renslighet så er det bare å bruke google og finne en godt renomert profil i ditt nærområde. Enda sammenligningen begynner å bli like utpult som en østeuropeisk hore så må jeg påpeke at du spiste noe mat du fant på bakken. Det betyr ikke at du ikke vil like restauranten i nærheten.

....Men prisen, gitt at vi snakker nigeriansk gatehore, tilsier at du definitivt ble lurt fra starten av

Sitat av belisarius Vis innlegg
En annen grunn til at jeg ikke kjøper sex er at det ville vært ydmykende. Mulig enkelte som lykkes på kjøttmarkedet kjøper sex, men det er vel helst for de som ikke gjør det.
Vis hele sitatet...
Skal den som ifølge deg er et desperat menneske i nød anta at du ikke får deg noe norsk fitte, og skal det ydmyke deg?

Forøvrig tror jeg det er dem midt i mellom som er mest utsatt. De som aldri har sex ellers vil gjerne vegre seg så mye til å kjøpe en hore at de feiger ut (horer får daglig telefoner fra kunder som feiger ut like etterpå). De som får seg noe ved å gå inn på en bar vil selvsagt kun oppsøke horer om det er blitt en hobby, eller går sport i det.

For de fleste handler horekjøp veldig mye om selvtillit, og jeg tørr påstå antallet horekunder hadde vært mangedoblet om det ikke var for at så mange rett og slett ikke tørr..

Meeeeen hva er det jeg gjør med den stakkars tråden min? Dette er jo off-topic-self-rape av meg.

GATEHORER ER TEMA!!!!! Overse idioten som ikke skjønner basic diskusjonskotyme.
Sist endret av Tøffetom; 21. desember 2015 kl. 18:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg har handla gate hore i hovedstaden får 2 års tid ca.

Vi forhandla pris, 1500 kr får bj og doggy, Hun tok meg med til nermeste bro, Og så knulla vi rett og slett under broa. brukte vell 30-40 min på hele greia,Er litt usikker på om man har noe tid på seg helt egentlig, eller det er normalt av dem og bare la deg gi gass til du kommer!

var btw en ganske tjukk neger !
Har en ting å kommentere for fremtidige horekunder. Det er REN idioti å ikke bruke kondom, bruker du ikke det så er øker sannsynligheten drastisk når det kommer til kjønnssykdommer. Det kan ikke sammenlignes med å pule Olga i nabohuset i det hele og det store.


Iom. at dette er en tråd om gateprostituerte tror jeg det er på sin plass med et svar av dette kaliberet, da noen rett og slett ikke tenker seg om.
Personlig har jeg bare erfaring med eskortepiker i forbindelse med utdrikningslag, strippere til fest og den slags.
Kan ikke si med 100% sikkerhet at jeg engang har sett ei "ekte" garehore,
så litt spennende tråd det her.


Sitat av belisarius Vis innlegg
En annen grunn til at jeg ikke kjøper sex er at det ville vært ydmykende. Mulig enkelte som lykkes på kjøttmarkedet kjøper sex, men det er vel helst for de som ikke gjør det.
Vis hele sitatet...
Du mener at f.eks. Charlie Sheen sliter med å finne seg et one night stand om han vil da? Hugh Grant sliter åpenbart på kjøttmarkedet også, sant?
Er nok snakk om at noen ganger foretrekker man bare en kjapp og enkel business transakjson uten noe om og men.
For å gå med Tom's biffanalogi; du gidder vel ikke sitte der og bli godkompis med kassadama på Kiwi bare for å kjøpe middag?
Jeg har prøvd begge deler. Men bare gatehore èn gang.

Var på byen i Oslo å ble temmelig full iløpet av natten. Havnet tilslutt på en bar med en kompis, midt i Karl Johan. Vi hadde vinduplass ut mot gaten, og la ganske raskt merke til "damene" som gikk frem og tilbake. Fulle som vi var, ble vi enige om å sjekke ut dette greine.

Over de siste pilsa hadde vi funnet ut av hvem vi ville snakke med. Gikk småkjekke forbi og de tok kjapt kontakt. Deretter ble vi enig om pris og så etter den første taxien vi kunne spotte. Dro så hjem til leiligheten og hadde en fin time. Damene dro å alle var fornøyd.

Det var en helt OK opplevelse, men jeg foretrekker det heller på litt andre måter.
Sitat av $pliffeN Vis innlegg
Jeg har prøvd begge deler. Men bare gatehore èn gang.

Var på byen i Oslo å ble temmelig full iløpet av natten. Havnet tilslutt på en bar med en kompis, midt i Karl Johan. Vi hadde vinduplass ut mot gaten, og la ganske raskt merke til "damene" som gikk frem og tilbake. Fulle som vi var, ble vi enige om å sjekke ut dette greine.

Over de siste pilsa hadde vi funnet ut av hvem vi ville snakke med. Gikk småkjekke forbi og de tok kjapt kontakt. Deretter ble vi enig om pris og så etter den første taxien vi kunne spotte. Dro så hjem til leiligheten og hadde en fin time. Damene dro å alle var fornøyd.

Det var en helt OK opplevelse, men jeg foretrekker det heller på litt andre måter.
Vis hele sitatet...
Dette hørtes jo riktig så koselig ut.
Kan legge til at prisen var 1500,- fikk småpruta det ned til 1200,- Men hey,, damene var søte og vi var i godt humør. Gav dem selvfølgelig de lappene som var utgangspunktet.
Sitat av $pliffeN Vis innlegg
Kan legge til at prisen var 1500,- fikk småpruta det ned til 1200,- Men hey,, damene var søte og vi var i godt humør. Gav dem selvfølgelig de lappene som var utgangspunktet.
Vis hele sitatet...
Ja høres kjekkere ut det der enn mye annet det ryktes at en får for 1500. Ser for meg at de kanskje er lettere å blidgjøre, de er sikkert vandt til en del ymse, har ikke inntrykket av at dem eller polakkene er i posisjon til å velge sine kunder slik mer seriøse aktører er. Men nå snakker jeg fra inntrykk, ikke erfaringer som sagt.
Sist endret av Tøffetom; 22. desember 2015 kl. 02:27.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg selv har prostituert meg for en god del år siden..ikke valgfritt, men på tvang. Jobba ikke på gata da. Men anbefaler dere å IKKE kjøpe på gata. Pga sykdommer og div.
Jeg kjøpte på gata i København en gang for 3-4 år siden. Første og eneste gang. Det var ikke direkte dårlig eller noe, det bare føltes så skittent og ufrivillig ut. Jeg fullførte ikke engang da damen ikke så ut som hun hadde det så bra. Sånn generelt altså, ikke på grunn av meg.

Jeg var på vei tilbake til hotellet mitt hvor det sto 2 damer, tydelig prostituerte, og bare snakket med alle som gikk forbi. Jeg var kåt og ensom så jeg sa hei. Hun sa at hotellet kjente til dem så vi kunne ikke gå til hotellet mitt. Endte med at vi gikk i sånn 15min til leiligheten hennes. Ekstremt liten og stygg leilighet i et lugubert strøk. Jeg følte meg lite trygg med 2k i kontanter der liksom. Endte ihvertfall med at hun begynte å suge meg (med kondom på), hvor hun så satt på toppen og red meg, men etter et par minutter var det liksom ikke gøy lengre. Endte med at vi bare satt å snakket litt om livet og sånt i stedet i 15-20minutters tid før jeg ga hun alt jeg hadde av kontanter og hun fulgte meg tilbake til hotellet mitt. Hun insisterte siden det var et farlig strøk og hun kjente alle der visstnok.
Kjøpte gatehorer to ganger på Cuba for en del år siden.
Første gang var det ei dame som kom bort til meg (8/10) og spurte om hu skulle vise meg og kompisen min byen. Hu skulle ha 25CUC (25$) for dette, og hva jeg gjorde med henne var opp til meg sa hu.
Vi gikk rundt alle tre og hadde det ganske så morsomt. Drakk noen øl og fikk faktisk sett byen før hu dro meg med på et "Casa Particulares" som hu fiksa.
Sexen var veldig bra og hu forlangte bare de 25 som vi i utgangspunktet hadde avtalt.

Andre gangen var meg og samme kompisen ute på byen. Endte opp fittedrita og kåte som vanlige nordmenn gjør. Traff på to stk gateprostituerte da og avtalte 30CUC pr person. Disse jentene kan ikke ha vært stort eldre en 20. (Var 25 selv på tidspunktet)
Endte opp på et Casa etter en god del leiting blandt flere som de viste om ( klokka var vel 4 om morgenen så folk var ikke akkuratt interreserte).
Vi endte opp på samme senga alle 4, jeg fikk fullført og kompissen hadde fyllepikk. Vi kom oss ut derfra og merka jo såklart at alle kontantene vi hadde på oss var borte. Sånn kan det gå. Våkna med verdens fylleangst etterpå.


Alt i alt en OK erfaring, hadde derimot ikke rørt noe av det jeg har sett på gatene her i landet.

Ang. det belisarius skrev så er jeg totalt uenig. Jeg har alltids lykkest på kjøttmarkedet og går sjelden hjem alene etter en kveld på byen ( i norge iallefall ), horer gjør jeg for det er spennende.
Sist endret av hmmmmmm; 30. desember 2015 kl. 07:14.
en gang jeg var på Gran Canaria, midt på natta:

"ju laik gøøøørls yeeee!!??" kommer fra en luguber type med meget aktivt kroppsspråk
"eyees, eg laike te gøørls" - trodde det var snakk om disko eller noe
Han leder meg inn i nærmeste smug, igjennom en veldig uformell dør, og ned en trapp.
Kom inn i en ekstremt skitten bar, og det gikk opp for meg at dette var horehus, av den skitneste typen.
Eneste jenta jeg fikk øyekontakt der var en afrikaner som var minst dobbelt så tung som meg, og sikkert dobbelt så gammel også.
Styggeste jenta i rommet, men godhjerta som jeg er(var) så fikk hun gi meg en blowjob med kondom.
Tror jeg betalte 100 euro + 10 for kondomen.

Ikke akkurat gateprostituert men faen ikke langt unna
Sitat av Hjelm1 Vis innlegg
Min erfaring med horer er at det endte med at jeg betalte 1500 for å slippe å knulle. Det er noe med hele akten å betale for det som byr meg sterkt imot.
Vis hele sitatet...
Her tror jeg du er inne på noe vesentlig. Prostitusjon eller ei, det kommer helt an på hva som tenner deg. Noen tenner på det, andre ikke.

Det som trolig er hovedårsaken til prostitusjon er at veldig få menn tenner på nægging. Dersom hu hjemme nægger blir det veldig lett for en mann å slippe nægging ved å benytte seg av prostituerte.
Sitat av nudo Vis innlegg
Her tror jeg du er inne på noe vesentlig. Prostitusjon eller ei, det kommer helt an på hva som tenner deg. Noen tenner på det, andre ikke.

Det som trolig er hovedårsaken til prostitusjon er at veldig få menn tenner på nægging. Dersom hu hjemme nægger blir det veldig lett for en mann å slippe nægging ved å benytte seg av prostituerte.
Vis hele sitatet...
Hehehe drøy påstand. Skjønner hva du tenker på, men nei og nei.
Tror nok ikke "nægging" er hovedårsaken.
Er ingen hemmelighet at de fleste menn innerst inne egentlig bare har lyst til å sperme over alt.

Om vi skal gi prostitusjon en hovedårsak, så tror jeg vi må gå for økonomi.
Sist endret av RævSnerk; 30. desember 2015 kl. 10:56.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av RævSnerk Vis innlegg
Hehehe drøy påstand. Skjønner hva du tenker på, men nei og nei.
Tror nok ikke "nægging" er hovedårsaken.
Er ingen hemmelighet at de fleste menn innerst inne egentlig bare har lyst til å sperme over alt.

Om vi skal gi prostitusjon en hovedårsak, så tror jeg vi må gå for økonomi.
Vis hele sitatet...
Huh?

Mener du at hovedårsaken til at folk kjøper prostituerte er at dem har råd til det?
Har aldri kjøpt verken gatehore eller eskortepike, men en nær venn av meg kjøpte seg et ligg med en gatehore for noen måneder siden. Han tok henne med seg hjem og gjorde "det han skulle" i sin egen seng. Nå skal det sies at han fikk syfilis, men heldigvis fant han det ut tidlig så han ble behandlet med hell. Personlig så sliter jeg med å forstå hvordan noen kan kjøpe seg en gatehore og IKKE pakke inn pikken med gummi.
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Huh?

Mener du at hovedårsaken til at folk kjøper prostituerte er at dem har råd til det?
Vis hele sitatet...
Vil tro han mente økonomien til de prostituerte. Det er ingen hemmelighet at de fleste prostituerte er fattige, og mange selger kroppen sin som en nødvendighet for å tjene penger.
Sist endret av inabsentia; 7. januar 2016 kl. 17:51.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Tjauda tenkte nok fra den prostituerte sine sko. Ser nå at det ikke kom frem med tanke på hva jeg svarte på i den posten!
Men økonomi er jo en ganske heftig motivator for horebukkene også, vet iallfall at mine horekjøp ikke utelukkende hadde tatt sted i ferietider om jeg hadde hatt bedre økonomi.
Dersom en er så opptatt av den prostituerte sin dårlige økonomi kan en vel i grunnen barer gi henne, det er vel flest kvinnelige prostituerte, betaling uten å få varen? Eller gitt penger til en organisasjon som jobber for de prostituerte, Kirkensbymisjon kanskje?
Jeg har et spørsmål on topic, nesten i alle fall. En gang betalte jeg for privat lap danse, i utlandet, gjør det meg til en horekunde, og kunne jeg blitt straffet for dette etter norsk lov? Det var forøvrig en fin opplevelse,jeg tenkte ikke tanken på at det kunne være galt, moralsk eller etter loven.
Klem fra Betty
Sist endret av Nurse Betty; 20. januar 2016 kl. 09:37.
Sitat av Nurse Betty Vis innlegg
Dersom en er så opptatt av den prostituerte sin dårlige økonomi kan en vel i grunnen barer gi henne, det er vel flest kvinnelige prostituerte, betaling uten å få varen? Eller gitt penger til en organisasjon som jobber for de prostituerte, Kirkensbymisjon kanskje?
Jeg har et spørsmål on topic, nesten i alle fall. En gang betalte jeg for privat lap danse, i utlandet, gjør det meg til en horekunde, og kunne jeg blitt straffet for dette etter norsk lov? Det var forøvrig en fin opplevelse,jeg tenkte ikke tanken på at det kunne være galt, moralsk eller etter loven.
Klem fra Betty
Vis hele sitatet...
Lapdance er vel tillatt på norske strippeklubber? Har ikke vært på strippeklubb i Norge så er ikke helt sikker. Men kan vanskelig se for meg at litt gnukking utenpå klærne skal telles som prostitusjon.
Det var det en kaller privat dans, så det var mer enn gnikking av knær.Jeg kunne ta på henne, danse sammen med henne, kysse og kose.
Klem fra Betty
▼ ... over en måned senere ... ▼
Har blitt tilbudt handjob i hovedstaden av en blid massør i tyve årene. Har dette skjedd med noen andre også? Forespurte ingenting, skulle bare ha knadd litt på ryggen. Trodde det bare skjedde i pornoverdenen jeg
Sist endret av Quasar; 29. februar 2016 kl. 15:42.
Insider har mekka dokumentar som sendes på MAX i kveld 21.30: om prostitusjonsmarkedet og -livet i Norge. Kan sikkert være mye interessant for de interesserte.

http://www.nrk.no/norge/tv-team-fulg...ept-1.12822754
Sist endret av h4ppyg0lucky; 29. februar 2016 kl. 15:59.
Jeg kaller dem gledespiker å ikke horer. Det ordet der liker jeg ikke .)

Å kjøpe seg sex er jo super gunstig for både hann og henne. Men må si det er mye bedre å kontakte en eskorte fremfor å betale 1500 for en neger på gata prisen er jo det samme.

Har aldri kjøpt sex i Norge men i Amster,Thailand og Bulgaria. Må si det er som natt og dag hvor du kjøper sex.