Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 6168
Hei igjen! Spurte tidligere om dette med cannabis som viser seg å være ganske utrygge saker å kjøpe fra utlandet. Driver nå å stusser over andre ting som muligens er vanskelig å få gjennom tollen og ting som er enklere enn andre å få gjennom.

Kjøpte nylig litt LSD fra ett eller annet sted i Europa, selgeren hadde ikke oppgitt fra hvor. Har hatt følelsen at LSD er ganske trygt å kjøpe fra utlandet, har jeg riktig? Noe som plager meg litt er at jeg fremdeles venter på cannabis orderen min. Det har nå tatt 12 arbeidsdager (13 om den shippet samme dag som jeg kjøpte) siden jeg betalte uten at den har dukket opp. Selgeren skrev at det hadde vært litt forsinkelser for noen pakker som ikke hadde blitt shippet før 4-5 dager senere enn det det skulle. Kan dette bli ett problem? Har jeg muligens brent addressen min? Om cannabis orderen har blitt tatt, hva er sjansen for at mine nylig bestilte tabs også blir tatt?

Utenom alt det, hva vil dere si er det absolutt tryggeste å importere? Hva kommer etter der igjen, osv? Ligger LSD høyt på denne listen?

Så nylig denne videon som bekymret meg litt, men de sa også i videon at mange ikke blir tatt som gjør meg litt lettet.

http://www.dbtv.no/3918879458001#Sli...re_Tollvesenet
Etter min erfaring slipper de gjennom det meste av flate konvolutter. Jeg tror ikke de vanligvis ville greid å snatche brevet i ditt tilfelle. Gi det noen dager til. Skal ikke se bort i fra at begge deler dukker opp. Men rydd huset og ha greiene dine i orden.

Det safeste å importere er mer eller mindre alt av blottere. Det viktigste er at han som sender brevet gjør jobben sin og får det til å se så anonymt som mulig ut.
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Etter min erfaring slipper de gjennom det meste av flate konvolutter. Jeg tror ikke de vanligvis ville greid å snatche brevet i ditt tilfelle. Gi det noen dager til. Skal ikke se bort i fra at begge deler dukker opp. Men rydd huset og ha greiene dine i orden.

Det safeste å importere er mer eller mindre alt av blottere. Det viktigste er at han som sender brevet gjør jobben sin og får det til å se så anonymt som mulig ut.
Vis hele sitatet...
Veldig betryggende å høre! Huset er tomt, har brukt opp alt jeg har hehe. Alt jeg har nå er disse to som er på vei. Har ikke vært noe flink til å skjule Tor bruken min, kan det bli ett problem om de eventuelt konfiskerer laptop / stasjonær? Kan de gjøre det? Jeg har ikke akkurat skrevet ned i detalje hva som har blitt handlet, men PGP nøkler osv ligger lett tilgjengelig i dropboxen min, har også surfet mye på sider som f.eks erowid og stoff relaterte subreddits på reddit. Burde kanskje fjerne min private PGP nøkkel fra dropboxen så putte den ett litt tryggere sted?

Hva er ting jeg burde ha i orden? Huset er rent, vært flink til å bruke VPN så ISP'n kan ikke se at jeg har brukt Tor, PGP har blitt brukt hyppig, osv. Eneste jeg ser for meg kan bli ett problem må være at min private PGP nøkkel er lett å finne (om de skulle konfiskere noe, eventuelt mobil, laptop eller stasjonær) og at posten er skrevet til mitt navn.

Når er det forresten rimelig å få panikk tror du? Selgeren for cannabisen skrev at det ville ta alt fra 2 til 12 arbeidsdager til den var framme, rimelig å få panikk om den ikke er her innen neste fredag?
Fikk nettopp 6g weed fra Polen av alle land, hadde jeg visst han sendte derfra hadde jeg droppa det tror jeg.

Alt av blottere/frimerker bør være enkelt å få igjennom dersom stealth er bra. Har hatt problemer med å finne og nesten kastet flere av de jeg har fått.

Alt av pulver, spesielt i større mengder er vel rimelig stor sjangs å ta.
Alt kommer jo an på hvilket land man bestiller fra. Er det innen EU bør det være lettere. Bare å glemme Nederland, muligens Danmark, Jamaica, Portugal.
Peru og Bolivia mm. Pga. Cola, samme gjelder vel Afghanistan og Irak pga Opium/Heroin.

Har fått grammere med speed og Mdma fra både Tyskland og Belgia uten stress ved flere anledninger.

Bestilt Changa og freebase DMT fra Lisboa flere ganger.

Venter på Opium fra India og 1000 blå fra UK. Weed og xanax fra Finland, weed fra sør afrika +++ Men flaxen min tar nok slutt snart så jeg får skjerpe meg å bestille innenlands en stund fremover. Roen et par hakk mens leken er god.

* Alt som er skrevet over er fullstendig uriktig, oppdiktet og ikke i tråd med hva jeg står for som menneske. Denne samlingen av oppspinn og uriktigheter har ingenting med meg/personen bak nicket mitt å gjøre. Ingen av disse skrevne setningene og opplysningene omhandler meg, jeg personen i fortellingen her. Jeg kan derfor ikke etterforskes eller straffeforfølges på grunnlag av oppdiktede ting og emner jeg har skrevet om på nettet*

Er det snakk om mye cannabis kan du vel spørre om Tarcking NR hvis du har noia. De fleste sparer på det om de er litt seriøse. Hadde vendoren mange positive salg og tilbakemeldinger å vise til?
Kan Kjøp og overføring av Bitcoins avsløre deg?

Legg din private pgp key inn på minnebrikke/penn og gi den til en kompis du stoler på eller bankbox.

Kjøre antimalware, scanne pc`n og kjøre CCleaner ofte. Kryptere pc`n og alt innhold på den. Link er her på forumet et sted.
Sist endret av BrewGrow; 25. september 2015 kl. 23:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av BrewGrow Vis innlegg
Er det snakk om mye cannabis kan du vel spørre om Tarcking NR hvis du har noia. De fleste sparer på det om de er litt seriøse. Hadde vendoren mange positive salg og tilbakemeldinger å vise til?
Kan Kjøp og overføring av Bitcoins avsløre deg?

Legg din private pgp key inn på minnebrikke/penn og gi den til en kompis du stoler på eller bankbox.

Kjøre antimalware, scanne pc`n og kjøre CCleaner ofte. Kryptere pc`n og alt innhold på den. Link er her på forumet et sted.
Vis hele sitatet...
Trodde de fleste ikke ga ut tracking nummer? Kan spørre om det ikke har kommet frem om en ukes tid. Vendoren hadde mange positive salg, veldig mange! Snakk om mellom 2000-5000 salg med rundt 4.7 / 5 rating totalt. Har en følelse at bitcoin kjøp kan spores tilbake til meg. Har kjøpt på LocalBitcoins men har verifisert navnet mitt via telefon så både nummer og fullt navn ligger inne der. Har ikke "tumblet" bitcoinene mine heller så man kan spore de til meg, tror jeg. Tar nok å tumbler de i fremtiden, har ikke tenkt så mye på det.

Hadde planer om å kryptere PCen men er i en litt spesiell situasjon, jeg har både Linux, Windows og OS X installert! Er ikke 100% sikker på hvordan jeg skal gå frem med full disk kryptering, men går ut i fra at jeg må ta en full disk kryptering innenfor alle operativ systemene. Kan ikke politiet kreve at jeg gir fra meg kryperings nøkkelen om de skulle konfiskert PC?
Sitat av Raging Vlad Vis innlegg
Trodde de fleste ikke ga ut tracking nummer? Kan spørre om det ikke har kommet frem om en ukes tid. Vendoren hadde mange positive salg, veldig mange! Snakk om mellom 2000-5000 salg med rundt 4.7 / 5 rating totalt. Har en følelse at bitcoin kjøp kan spores tilbake til meg. Har kjøpt på LocalBitcoins men har verifisert navnet mitt via telefon så både nummer og fullt navn ligger inne der. Har ikke "tumblet" bitcoinene mine heller så man kan spore de til meg, tror jeg. Tar nok å tumbler de i fremtiden, har ikke tenkt så mye på det.

Hadde planer om å kryptere PCen men er i en litt spesiell situasjon, jeg har både Linux, Windows og OS X installert! Er ikke 100% sikker på hvordan jeg skal gå frem med full disk kryptering, men går ut i fra at jeg må ta en full disk kryptering innenfor alle operativ systemene. Kan ikke politiet kreve at jeg gir fra meg kryperings nøkkelen om de skulle konfiskert PC?
Vis hele sitatet...
Har du bestilt flere kilo eller? Bare hold PCen noenlunde rein. Bruker selv VeraCrypt, så skal vel ikke si noe, men. Du har alt for mye noia. De kommer ikke til å sjekke opp bankoverføringene dine til randome folk rundt om i landet som selger bitcoins. Slapp av! At de får en utskrift - ja - men bankoverføringene ser jo ut som vanlige giroinnbetalinger.
Sist endret av TrippyKing; 26. september 2015 kl. 00:01.
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Har du bestilt flere kilo eller? Bare hold PCen noenlunde rein. Bruker selv VeraCrypt, så skal vel ikke si noe, men. Du har alt for mye noia. De kommer ikke til å sjekke opp bankoverføringene dine til randome folk rundt om i landet som selger bitcoins. Slapp av! At de får en utskrift - ja - men bankoverføringene ser jo ut som vanlige giroinnbetalinger.
Vis hele sitatet...
Haha du har nok rett! Lest så mange skrekk historier angående dette med tollen. Skal prøve å slappe av litt mer angående dette og flytte min private PGP nøkkel til en minnepenn. Skal se på dette med kryptering også, just to be safe!
Hei. Heiv innpå 6mg rivotril i går pluss 6 øl. Kjempesmart I know, men vi benzonybegynnere har det med å være verdensmestere inntil smellen er et faktum.

Midt i godformen finner jeg ut at jeg skal røyke salviaen jeg har hatt liggende en stund, dette er 5x ekstrakt. Må legges til at jeg aldri har prøvd det før. Etter hva jeg husker var det en positiv opplevelse selv om jeg liksom "kom til meg selv" liggende halvveis avkledd på stuegulvet. Men ikke viktig.

Jeg har derimot klart og bestille mer fra en side og ordrebekreftelsen ligger nå på mailen min. Var visst 20 ekstrakt jeg hadde bestilt. Er dette noe som det er stor sjans for å bli stoppet, med påfølgende avhør og mas?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Trollegutten: Salvia Divinorum glir inn under definisjonen legemiddel, Tommelfingerregel: Alt som har effekt, alt som kan endre sinnstilstanden din kan defineres som et Legemiddel av tollen og de kan kreve resept. Det er få av disse forholdene som blir anmeldt (min personlige observasjon, det kan ha endret seg de siste par årene), oftest får man bare krav om resept i posten og så destrueres varen etter en venteperiode om de ikke har motatt noe resept fra deg.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Trollegutten: Salvia Divinorum glir inn under definisjonen legemiddel, Tommelfingerregel: Alt som har effekt, alt som kan endre sinnstilstanden din kan defineres som et Legemiddel av tollen og de kan kreve resept. Det er få av disse forholdene som blir anmeldt (min personlige observasjon, det kan ha endret seg de siste par årene), oftest får man bare krav om resept i posten og så destrueres varen etter en venteperiode om de ikke har motatt noe resept fra deg.
Vis hele sitatet...
Er klar over reglene. Jeg lurte mer på om det er vanlig heller enn uvanlig at slikt blir stoppet? I følge siden jeg bestilte fra skal det ikke være noe som tilsier at det er noe ulovlig i pakken/brevet eller hva det nå skulle være. De skryter av god stealth. Jeg har nada på rullebladet, bortsett fra en promillekjøringsdom fra 2005 og har heller aldri bestilt noe som helst ulovlig. Kan narkohunder lukte salvia?
Sist endret av NodSquad; 26. september 2015 kl. 18:09.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Ikke funnet noe indikasjoner på om hunder er trent til å lukte det, det jeg vet er at de kan trenes opp til å reagere på alskens lukter.
Nå fortiden er det mer skjønn som går på tollterminalene: Kombinasjon av innpakning og avsenderadresse er noe som ofte brukes når de er på jakt etter mistenkelige pakker. F.eks er bobleplastpakker/konvolutter sendt fra f.eks nederland/tyskland veldig interessante for tollen.
Dette er fra USA. Veldig merkelig ettersom da jeg leste litt nøyere så stod det at de ikke shipper til land der salvia er ulovlig hvor selvfølgelig Norge stod på lista. Alikevel har jeg fått ordren godkjent. Jaja, me får nå sjå

Nå kom det ny mail: "illegal country for salvia". Da er deg vel case closed regner jeg med
Sist endret av NodSquad; 26. september 2015 kl. 19:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
"Øko-Terrorist"
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Etter min erfaring slipper de gjennom det meste av flate konvolutter. Jeg tror ikke de vanligvis ville greid å snatche brevet i ditt tilfelle. Gi det noen dager til. Skal ikke se bort i fra at begge deler dukker opp. Men rydd huset og ha greiene dine i orden.

Det safeste å importere er mer eller mindre alt av blottere. Det viktigste er at han som sender brevet gjør jobben sin og får det til å se så anonymt som mulig ut.
Vis hele sitatet...
Fikk nylig brev fra Canada, takkekort fra en dyrevernsorganisasjon..
Det var sprettet opp og merket "Kontrollert av tollvesenet."


(Har aldri blitt tatt for å importere noe ulovlig, har også rent rulleblad og ingen negativ kontakt med Onkel/Myndigheter)
Sist endret av tr80r; 27. september 2015 kl. 02:30.
Sendte lSd blottere fra polen til to kompiser i norge på forsommeren. Tenkte dette burrde gå glatt. Har tidligere sendt meskalin og cannabis uten ptob. Dette er imidlertidig 2-3 år siden. Første kompis fikk razzia, og andre fikk aldri posten (mulig framtidig razzia). Kan hende polen er spesielt risky, men etter dette fikk iallfall jeg en oppvekker på at norsk toll har skjerpa seg. Til advarsel. Når tollen stopper anonyme flate konvolutter med blotterr, så kan alt taes. Nederland er selvsagt no no
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Trollegutten: Salvia Divinorum glir inn under definisjonen legemiddel, Tommelfingerregel: Alt som har effekt, alt som kan endre sinnstilstanden din kan defineres som et Legemiddel av tollen og de kan kreve resept. Det er få av disse forholdene som blir anmeldt (min personlige observasjon, det kan ha endret seg de siste par årene), oftest får man bare krav om resept i posten og så destrueres varen etter en venteperiode om de ikke har motatt noe resept fra deg.
Vis hele sitatet...
Tja, har flere ganger fått bot for brudd på legemiddelloven, men det kommer vel an på hvor mye det lokale lensmannskontoret har å gjøre om dagene.
Uvaksinert 👍
Sitat av Bearass Vis innlegg
Har tidligere sendt meskalin
Vis hele sitatet...
Meskalin som i pulverform eller kaktus? Er det mulig å få tak i ren meskalin (fra kaktus).
Ja. Mulig å få tak i meskalin i pulverform, man kan også ekstrahere fra kaktus selv. Syntetisk fremstilt er mer sjelden å snuble over.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har nå ventet i 25 dager på cannabis sendelsen uten at den har dukket opp. Tror det har gått 17 arbeidsdager om jeg husker rett. Selgeren nevnte at det ville ta alt mellom 2 til 12 dager til den skulle dukke opp, men det har den da ikke gjort. Har jeg grunn til bekymring? Har sendt melding til selger angående dette, se om han vet noe. Han burde vel ha sporingsnummeret så han kan vel sjekke.

Mistenker at den muligens har blitt tatt i tollen, men er ikke lett å si før jeg får beskjed. Om den har blitt tatt, vil jeg høre fra tollen / politiet relativt raskt eller kan det ta uker / måneder før jeg hører noe? Har også LSD på vei som nevnt, kan det bli ett problem? Om cannabis orderen har blitt tatt så er det vel en sjanse for at de er ekstra nøye på post til min addresse?
Det er vel bare å spørre om tracking nummeret. Vanlig praksis det, spesielt etter så lang tid. De setter mer pris på info om pakker som ikke kommer eller er tatt av toll.

Det har også vert endel post streiker rundt om, jeg har selv blitt rammet av dette og må enten vente lenger, eller så reshipper vendor.
Sitat av Raging Vlad Vis innlegg
Om cannabis orderen har blitt tatt så er det vel en sjanse for at de er ekstra nøye på post til min addresse?
Vis hele sitatet...
Såvidt meg bekjent har ikke posten noe system der alle pakker som kommer legges inn i databasen og linkes opp mot ditt navn. Pakken ankommer, for så å bli distribuert til den enkelte postmann som legger den i postkassa de, dvs. ingen loggføring (correct me if I'm wrong..)

Jeg har bestilt ca. 30 pakker i løpet av det siste året med ulikt innhold, men som definitivt hadde blitt beslaglagt hvis tollvesenet skulle åpnet det.

Alle (med unntak av én som aldri dukket opp) har kommet gjennom, og dette er alt fra små brev til store bobleplastkonvolutter som veier noen kg.
Det er ikke vits å noie helt ut hvis den blir stoppet, det verste som kan skje er at du ikke får varene(såfremt de ikke kan bevise at det er du som har bestilt varene).

England og Nederland er forresten land som jeg absolutt ikke ville bestilt fra.
For spesielt interesserte;
http://www.toll.no/no/felles/om-toll...a-tollvesenet/

Står mye interessant der og i siste utgave står det om legemidler. Inntrykket jeg fikk var at dette nå destrueres, mens enkelte forsendelser anmeldes. Men dette er hovedsaklig narkotika
En kompis fikk nettopp besøk av politiet ved importering av et growkit. Er flere måneder siden det ble bestilt og pakken kom aldri frem, plutselig var dem på døra. Jeg spurte ikke så mye om akkurat hva som skjedde, men han fikk et forelegg for bruk av cannabis ihvertfall.
Sitat av xolly Vis innlegg
En kompis fikk nettopp besøk av politiet ved importering av et growkit. Er flere måneder siden det ble bestilt og pakken kom aldri frem, plutselig var dem på døra. Jeg spurte ikke så mye om akkurat hva som skjedde, men han fikk et forelegg for bruk av cannabis ihvertfall.
Vis hele sitatet...
Kan jeg spørre om hvordan han fikk et forelegg for bruk av cannabis ved å bestille et grow-kit? Regner med det kom av en innrømmelse til politiet om han brukte cannabis? Trist å se hvor mange som blir tatt på grunn av "respekt for autoriteter" og uvitenhet rundt lovverket.



Politiet har vel forøvrig ingen rett til å ransake en leilighet ved kjøp av et legalt produkt, til tross for at det KAN brukes til dyrking av cannabis, eller holder dette for "skjellig grunn til mistanke"?
Sist endret av pkk1990; 5. oktober 2015 kl. 17:08.
Forelegget fikk han naturlig nok fordi han var beruset på det tidspunktet de kom på besøk.

Grow-kitet han bestilte var ikke cannabis, men magic mushrooms, om de ransakte spurte jeg ikke om, men det var nok til å avlegge et besøk ihvertfall. Grow-kits inneholder jo frø eller spirer, og er jo derfor ikke helt legalt meg bekjent, men om det er fornuftig resursbruk er jo en annen sak.