Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 972
Hei! Har seg slik at jeg tok 100mg 5 HTP ca kl 16.00. Jeg skal ut i dag og vurderer å ta MDMA. Har ikke tatt stoffet på over et halvt år så har ingen toleranse. Har lest rundt på nettett om at folk enten får boostet rusen, dårligere rus og til og med fått serotonin syndrom.

Siden jeg ikke er så higen på serotonin syndrom så lurer jeg på om det er "trygt" å intall 140mg MDMA i 10-11 tiden i dag. Har prøvd å finne svar på freak og resten av nettett, uten å finne noe som omhandler og ta det med bare et par timers mellomrom.
Det skal nok gå fint, men husk at 5-HTP skal tas etter turen slik at du gjenoppretter serotonien i hjernen fortere
Det har ingenting å si. Serotoninsyndrom trenger du ikke tenke på i det hele tatt. Det meste av 5-HTP'en omdannes til 5-HT i magen og tarmen (med mindre man tar en perifer dekarboksylasehemmer i tillegg), og når du bare har tatt 100mg, er det neglisjerbare mengder 5-HTP som har nådd hjernen.
Greit, men glemte å nevne at jeg også tok 100mg i går på rundt samme tid. Gjør dette noe forskjell?

Ingen som har noen mer formening?

Kan legge ved at kvelden gikk strålende og ingen komplikasjoner.
Sist endret av Sandybridge; 27. september 2015 kl. 11:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.