Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 987
Hei! Vi skal arrangere et LAN og jeg har fått ansvaret for å finne et system som deltagerne kan registrere seg på. Registreringen av brukere må være nettbasert, men betalingen trenger ikke å være. Vi har en i klassen som kan basic html, php og ccs så han har tatt oppgaven å lage nettsiden. Jeg lurer bare på om noen har en grei løsning slik at dette blir noe lunde sikkert og brukervennlig. Det blir holdt i Bergen sentrum med rundt 200-300 deltagere.

Jeg la ved et bilde jeg fant på google av hvordan Bylan hadde sitt oppsett.

http://gyazo.com/4fa8b169749377cfbfc14813a3f7fd48
www.deltager.no Dekker alle dine behov, til og med onlinebetaling...
Og denne løsningen vil gjøre slik at brukerene kan velge hvor de vil sitte slik som vist på bilde i gyzo linken ?
ja ser ut som at dere må legge opp planløsningen først så får brukere valget om å velge plass basert på det
En annen mulighet er å bruke Geekevents, de tar seg av alt fra påmelding til betaling og seating i hallen.