Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2932
Ifølge det digitale nettarkivet https://archive.org/web/ (Waybackmachine) så hadde både komplett.no og multicom.no januarsalg i 2013.

Men jeg fant ikke noe konkret på om multicom.no hadde januarsalg i 2014, bare på komplett.no...

Jeg vet heller ikke når januarsalgene bruker å starte, er det ikke som regel 4 januar?

Er en laptop fra multicom jeg er ute etter, og vil gjerne vente litt med å bestille om den kommer på salg.
jobber selv i elektro butikk, og vet at det er mye konkuranse om å ha de beste prisene, på "hoveddealene" taper vi oftest penger tilogmed. multicom vill nok ha januarsalg
Mener på å ha lest at januarsalgene starter 2.januar 2015
Jeg vil bare gjøre oppmerksom på at Multicom har økt prisene sine ifm svekket kronekurs.
Multicom hadde iallefall januarsalg i 2013: https://twitter.com/multicom_no/stat...64547821887488

Ville vært rart å slutte med det.
"Salg" har de nok (butikker generelt). Prisene vil nok ikke være så mye under uansett og det de virkelig setter ned prisene på er slik de vil ha ut av lager.
googlejunkie
Turbolego's Avatar
Trådstarter
Da har komplett begynt januarsalget.

Fortsatt ingenting hos multicom, kanskje senere?
Enten starter de senere, ellers er det bare det de kaller for "lagerrydding"
Jeg ville aldri anbefalt noen å kjøpe det plastikskvipet av et merke.
Elkjøp åpner sitt salg i morgen. 2222 for en Nokia Lumia 930. Overlever du Windows phone får du altså 1600 kroner i rabatt, sammenlignet med dagens pris.
googlejunkie
Turbolego's Avatar
Trådstarter
Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
Jeg ville aldri anbefalt noen å kjøpe det plastikskvipet av et merke.
Vis hele sitatet...
hvilket plastikskvip sikter du til?
Sitat av bronsky Vis innlegg
Jeg vil bare gjøre oppmerksom på at Multicom har økt prisene sine ifm svekket kronekurs.
Vis hele sitatet...
Alle har gjort det, de har ikke så mye valg med så lav profittmargin som finnes i IT-bransjen om dagen.
Er jo stortsett bare svindel fra kjedene.


F.eks Elkjøp:

Phillips 50" TV kostet den 25. des 5 995,- hos de.
Den 26. satt de opp prisen til 7 995,-

2. januar kjører de stort salg på denne skjermen, med hele 3000 kr i rabatt! Altså 4 995,-
Kun 1000 kr billigere enn det de egentlig selger den for.

Lefdal har allerede satt ned prisen fra 5 995,- til 4 995,-.
Mens resten av kjedene som fører denne skjermen fortsetter å selge den til 5 995,-.


Så er EKSTREMT lurt å undersøke hva produktene normalt selges for.
Gjor en kjapp test på litt forskjellige høy-rabatt produkter, og felles for de alle var at prisen ble satt opp nesten like mye som rabatten er på, i romjulen.

På prisjakt så får man sett endringer i prishistorikken.
Sist endret av Blackkoz; 1. januar 2015 kl. 23:18.